Det gør ondt helt ind i hjertet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

JustAnotherName

Det er aldrig sjovt, når de har sådanne ture. Men I gør det rigtige ved at holde fast - bare være der for hende og trøste hende, men stadig vedholde, at hun skal sove i sin egen seng på eget værelse. Det tager lige lidt tid at lære. Og hun skal selvfølgelig have lov til at protestere lidt over de forandringer. Men det er bare ikke sjovt, mens det står på...

Knus og opmuntring herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Så sover hun:0) tak for alle jeres søde svar! De betyder uendeligt meget!!!!

Anmeld

18. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

du kan tro jeg kender det

stakkels jer allesammen! det er skidehårdt...

knus herfra

tak søde.... ja og du er alene med TO!

sender ski lige et knus tilbage!! så kan du gemme det og bruge det hvis du får brug for det....

Anmeld

18. maj 2010

Ni-ko-li-ne

idamaria83 skriver:

Åh vi har vist alle været der - I stakler!! Heldigvis går det over lige pludselig! God kamp - I gør det helt rigtige og kæmpe

... tak.... det er rart at høre, når man bare føler sig ond.....

Anmeld

18. maj 2010

Ni-ko-li-ne

iln skriver:

Åh gud... ved hvor træls og hjerteskærende det kan være. Vi har selv lige været igennem en periode med Silas, hvor han skreg, så snart han rørte madrassen i sengen.

Men kæmp videre - det skal nok vende lige pludselig.

tak..... det har man brug for at høre... puha....

Anmeld

18. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Metchen skriver:

Du får lige et herfra.

tak! :0) det havde vi helt sikkert brug for! (nok mest mig....)

Anmeld

18. maj 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Det lyder godt nok hårdt! Har hverken kloge ord eller råd. Men krammere har jeg masser af, så sender dig lige et STORT et!

tak kit cat.... ;0)

det kan man også altid bruge!!!

Anmeld

18. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Åhhh............søde Karina. Heldigvis går det hurtigt over, hvis man holder fast.

Sender dig et stort kram.

tak Mette

man har virkelig brug for at høre den slags.... :0)

Anmeld

18. maj 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Puha det må være hårdt..
Det er det værste når man bare kan høre deres gråd er helt over i det ekstreme.. Puha..
Håber det går hurtigt over med den lille skat..

Held og lykke smukke, bare hold ved.

Er så glad for vi lage isaac ind da han var 4 mdr, jeg har aldrig haft en tur med problemer.

ja altså igår, der bandede jeg mig selv langt væk for ikke at have gjort det for længst.... det føltes bare forkert for mig at gøre det så tidligt... (så jeg var egoistisk....) jeg håber bare det snart kommer til at gå lidt mere glat:0)

Anmeld

18. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Skouboe skriver:

Æv, æv.. det er noget af det værste ved at være forælder. Det gør nogle gange helt fysisk ondt på mig når Freja græder, men det er bare ikke altid noget at gøre ved det.

masser af  herfra og husk mantraet: "Det går over"

ja, Martin og jeg talte også om... at hun jo havde fået masser af vand, mad og var blevet nusset og puttet med sang og historie og kys....  så kan der ikke mangle mere.... vi skal bare liiiiiiiiiiiige lære (læs: mest mig) at være 100% konsekvente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.