skriger hele tiden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

NinaNymannMadsen

Ansemusen skriver:

Det lyder rigtigt hårdt med et grædende barn hver eneste dag! Jeg kan godt forstå at I er rigtig frustrerede Nu må du endelig ikke misforstå mig, men du har før skrevet herinde, at du og din kæreste har nogle problemer i jeres forhold, og jeg tænker om det måske kan være det hun reagerer på? At hun kan mærke spændingerne og derfor bliver umulig og ked af det?

Mit indlæg er slet ikke ment som dømmende, men bare som et andet perspektiv på det. Måske noget I kunne se nærmere på?

det kunne man jo forestille sig men det tror jeg desværre ikke er der for, for lige for tiden har vi det faktis overraskende godt forhold til hvad vi pelejer at ha.

og så plejer hun ikke at skabe sig på den måde hun gør når det er, hun har forskellige måder at være på alt efter hvad der er galt. det er bare svært at finde ud af hvad det er når hun nu ikke kan sige noget endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Ansemusen

Astasmor skriver:

det kunne man jo forestille sig men det tror jeg desværre ikke er der for, for lige for tiden har vi det faktis overraskende godt forhold til hvad vi pelejer at ha.

og så plejer hun ikke at skabe sig på den måde hun gør når det er, hun har forskellige måder at være på alt efter hvad der er galt. det er bare svært at finde ud af hvad det er når hun nu ikke kan sige noget endnu

Jeg synes da det er positivt hvis det ikke skyldes jeres konflikter, for så skal hun ikke gå og have det skidt med det. Men det er selvfølgelig rigtig frustrerende at I ikke kender årsagen til hendes gråd

Anmeld

17. maj 2010

NinaNymannMadsen

Ansemusen skriver:

Jeg synes da det er positivt hvis det ikke skyldes jeres konflikter, for så skal hun ikke gå og have det skidt med det. Men det er selvfølgelig rigtig frustrerende at I ikke kender årsagen til hendes gråd

ja det er positivt det ikke er der for.

og skide frustrende at vi intet ander om hvad der er galt. kan jo være hun bare er rigtig træt hele tiden, hun kom hvertfald i seng halv 7 allerede og sov næsten med det samme

Anmeld

17. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

Hvor lang tid har hun haft det sådan?

Min datter kan ind i mellem have det sådan 1-2 uger. Jeg lader hende simpelthen komme til mig, så kan hun skabe sig alt det hun vil. Jeg vil selvfølgelig kramme hende og trøste hende.

Held og lykke..

Anmeld

17. maj 2010

NinaNymannMadsen

DatterMalou skriver:

Hvor lang tid har hun haft det sådan?

Min datter kan ind i mellem have det sådan 1-2 uger. Jeg lader hende simpelthen komme til mig, så kan hun skabe sig alt det hun vil. Jeg vil selvfølgelig kramme hende og trøste hende.

Held og lykke..

hvertfald den sidste måneds tid hvis ikke længere... nogen gange er det mere end andre. nogen gange kan hun godt sidde og lege og spise og drikke uden nogen former for problemer.

Anmeld

17. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

Astasmor skriver:

hvertfald den sidste måneds tid hvis ikke længere... nogen gange er det mere end andre. nogen gange kan hun godt sidde og lege og spise og drikke uden nogen former for problemer.

måske sker der for meget for hende. Jeg kan nogen gange holde hende hjemme hvis hun kommer i dette humør. Det kunne du jo prøve..

Anmeld

17. maj 2010

NinaNymannMadsen

DatterMalou skriver:

måske sker der for meget for hende. Jeg kan nogen gange holde hende hjemme hvis hun kommer i dette humør. Det kunne du jo prøve..

det kunne da være det hjalp men ved det ikke... hun var hjemme hele sidste uge da hun var syg så. men man kunne vel prøve det måske.

Anmeld

17. maj 2010

TbCp

Er hun sulten?

Jeg tænker, at selvom min datter får eftermiddagsmad i dagplejen, så skal hun ofte have noget når hun kommer hjem, inden aftensmaden.

Vi har gjort det at vi har rykket aftensmaden allerede til kl. 17 for at undgå for meget brok, skrigeri osv.

Anmeld

17. maj 2010

NinaNymannMadsen

TbCp skriver:

Er hun sulten?

Jeg tænker, at selvom min datter får eftermiddagsmad i dagplejen, så skal hun ofte have noget når hun kommer hjem, inden aftensmaden.

Vi har gjort det at vi har rykket aftensmaden allerede til kl. 17 for at undgå for meget brok, skrigeri osv.

hun får noget at spise når hun kommer hjem men hun afviser med mindre det er brød eller kiks for så kan hun selv.

og til aftensmad spiser hun ikke ret meget.

Anmeld

17. maj 2010

june1987

hmmm den er lidt svær måske et lille powernap?? kunne hjælpe til at kunne klarer resten af aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.