F***ing Post Danmark (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
lisbethita skriver:

Den er købt på trendsales, så det tror jeg desværre ikke :-(

Øvvv.!!!!

Har sælger indleverings attest, hvis den er sendt som brev..

Ellers er det surt for hende, da hun så skal betale din pengene tilbage ifølge reglerne derinde

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ansemusen skriver:

Post DK sucks!!! Kan godt forstå du er skide sur Caroline! Ville jeg også være!!

Mit gækkebrev, som jeg i øvrigt havde købt i dyre domme på posthuset, nåede aldrig frem. Så jeg ringede rigtig karl smart der og sagde 'Gæk gæk, du skylder mig et påskeæg' og så havde hun ikke fået brevet  Jeg ved godt at jeres tilfælde er TUSIND gange værre, men alligevel! Synes SÅ tit det går galt for dem altså!

skide hamrende irriterende..

Men jeg kunne altså ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet over din episode hihi

Jeg har sendt en mail til Holland.. så må vi se om de reagerer.. hmm

Anmeld

18. maj 2010

lisbethita

s.tina skriver:

Har sælger indleverings attest, hvis den er sendt som brev..

Ellers er det surt for hende, da hun så skal betale din pengene tilbage ifølge reglerne derinde

Fik endeligt bekræftet at han HAVDE tørklædet men bare troede han havde sendt det..... så har man ikke styr på det, må jeg sige!!! Man bare jeg får det.....!!!

Tak for alle infoerne ellers....

Anmeld

18. maj 2010

Mira0911

Hvad er det dog for noget skidt... Det er da bare r*v irriterende... Håber der bliver fundet en løsning på det hele...

Anmeld

18. maj 2010

Tullebobs

Caroline86 skriver:

du er en SKAT Trine!!!!! har lige fundet dem i kataloget så om ikke andet kan de vel bestilles derinde

Glad for at kunne hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.