Caroline86 skriver:
Jeg er vred, sur, skuffet, ked, hysterisk osv osv osv 

Der kommer lige lidt forhistorie:
Laura har fra 1. dag brugt nogle bestemte sutter (Difrax) som man også bruger til for tidligt fødte. De er mindre og dem hun startede med hedder -2/+2 mdr. Da hun blev 2 mdr. (for en måned siden) bestilte vi nogle nye str. 0-6 mdr fra Holland og de skulle så sendes med posten.
Fredag d. 23/4 forsøger posten at aflevere pakken til os, men da vi ikke er hjemme får vi selvfølgelig en fin lille seddel i postkassen om at vi kan hente den nede hos købmanden lørdag d.24. Da vi er på Sjælland til konfirmation kommer vi ikke derned før mandag d.26. for at hente den og den er der ikke!!! Nogen gange kommer de til at aflevere pakkerne i den forkerte by, så vi ringer rundt til de andre postafhentningssteder i området - uden held 
Tirsdag ringer Daniel til Post Danmarks hovednummer (som står på afhentningssedlen) og de efterlyser pakken hos deres bude. Vi hører intet og kontakter dem igen - samme procedure. Vi har talt med dem adskillige gange hvor de siger at de leder efter vores pakke og beklager meget (fair nok).
I dag ringer vi så IGEN og denne gang siger de at vi skal tage på vores lokale posthus og få pengene for pakken refunderet (vi skal derfor medbringe kontoudtog som bevis), da de beklageligvis må have smidt pakken væk. Skide irriterende, men der er jo ikke noget at gøre ved det... Vi skriver kontoudtog, ordrebekræftigelse osv ud og tager på posthuset. Vi forklarer dem hele situationen og forventer jo så at vi vil få en eller anden form for undskyldning og enten nogle penge eller noget tilgodehavende... I stedet får vi:
"Hvad vil I have vi skal gøre ved det?" Øhm, refundere vores omkostninger som lovet!?
"Den er ikke forsikret. Den er sendt som pakke,så det er bare ærgeligt for Jer" vrisser kællingen!!! 
De er sendt fra Holland og vi har bevis på at Post Danmark har dem!!! Synes det er SÅ uforskammet at behandle folk på den måde... Det er i øvrigt mange penge når vi er på SU og står med barnedåb og flytning indenfor de næste 2 måneder!!!
Jeg blev fuldstændig paf! Vi var en time forinden blevet lovet pengene tilbage og nu vil de INTET gøre.. Jeg forsøger at forklare dem situationen og taler da også lidt for min syge moster, for faktum er at de sutter vi har nu er ALT for små til Laura og hun kan ikke finde ud af andre (hun er ved at kløjs i dem).
Jeg er så ked af det og føler mig virkelig dårligt behandlet. Daniel vil tage ind og tale med dem efter skole i morgen for han mener ikke det kan være rigtigt...
Skulle bare lige have det ud 
Tak fordi du læste med så langt...
Knus en meget ked Caroline, uden sutter til Laura!
æv, har i prøvet at ringe og snakke med dem i kundeservice igen, det er ikke altid kundeservice og de "dejlige" damer i butikkerne stemmer overens. Nogle af dem er ekstremt firkantede 
håber i finder en god løsning, men min anbefaling, som tidligere post arbejder er at snakke med kundeservice og få deres hjælp, og så få dem til at snakke med dem i kundeservise, eller i kan klare refundering over telefonen (måske de kan betale jer tilbage ved at indsætte beløbet på kontoen) eller andet.