Åh gud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

dorthemus

Tjuhl skriver:

hvor sun lolly dog hjælper mod kvalme!!!

Altså Trine!! Du må ikke skrive "åh gud" i en overskrift under Graviditet...blev sgu´ helt bange

...men jo, jeg kampåd også sodavandsis mens min kvalme var værst....og så har jeg lige genopdaget Kung Fu is..MMMMMMM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

mariamiss6

Og efter den smøre må jeg vidst hellere indrømme at sun lolly ikke kun var min redning men også min craving

Anmeld

17. maj 2010

oo

lululupo skriver:

uhhhh ja og at anbefale er også " kæmpe læske " wannabe fra netto, uhmmmmm

jæs, vi har kørt på tanken hver aften i 3 uger så jeg ku få en kæmpe læske, men det blir jo liiiidt dyrt i længden

Anmeld

17. maj 2010

oo

mor_sabina skriver:

Great!! Hvor er det fedt når folk griber sådan et citat, det giver altså en noget bedre effekt

Ja og jeg siger dig pludselig gider du ikke lette dig efter saksen og så lærer man sig en teknik hvor man kan åbne lortet med tænderne

seeeeeeeeeeejt!!!!

Anmeld

17. maj 2010

oo

mariamiss6 skriver:

JA!!!

Jeg åd mindst 1 pakke om dagen (cola) me4ns jeg ventede felix, og gerne 2...

Jeg gik i brugsen og købte 4 pakker ca. hver anden dag....

Jeg var mere desperat efter mine is end mine smøger....

Når jeg gik ind i butikken flygtede alle undtagen kassedamen ud på lageret og gemte sig, for tænk hvis hylden var tom, eller ved at være det - og endnu værre hvis det godt VIDSTE at hylden var tom....

Mindst en gang om ugen fik de besked på at bestille flere, sætte dem på tilbud, og at jeg i øvrigt ville komme igen om to dage

sidst i graviditeten fandt jeg en butik hvor de havde dem på tilbud et stykke tid, og jeg handlede dem derfor der i et par uger....

Da jeg kom tilbage til min lokale brugs, smilede de glad, ind til de så jeg stadig var gravid. og den stakkels mands smil falmede med kommentaren "har du ikke født endnu - det troede jeg da" og jeg måtte skuffende meddele at der var en måned endnu

Aaaaaah sun lolly

Jeg havde i øvrigt tabt 8 kilo da Felix var 20 dage gammel (altså 8 kilo mindre end før jeg blev gravid) Så go for it, sun lolly er ikke det værste du kan æde

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA hvor godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.