Åh gud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

mor_sabina

Tjuhl skriver:

hvor sun lolly dog hjælper mod kvalme!!!

I KNOW!!!!! Det er også mit beste trick lige nu

Sidst kunne jeg spise 15 om dagen, men det var vist bare ren og skær lyst og ikkke behov som nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

oo

mor_sabina skriver:

I KNOW!!!!! Det er også mit beste trick lige nu

Sidst kunne jeg spise 15 om dagen, men det var vist bare ren og skær lyst og ikkke behov som nu

haha! der fik jeg lige et billede af Monica fra "Venner" der råber "I KNOW!" i hovedet

aj men...jeg tog een fra en helt ny pose tidligere idag og så købte jeg endnu en pose da vi var i netto, såe...jeg tror også Sun Lolly blir spist i store mængder inden længe. det er dælme også så dejligt overskueligt bare lige at klippe toppen af sådan en!

Anmeld

17. maj 2010

Ansemusen

Åhh Trine, nu blev jeg lige helt nervøs for at der var sket noget, og så var det BARE om Sun Lolly

Haha, har selv lige fyldt fryseren op med dem, og nøj de er gode, også lidt imod halsbrand som jeg kæmper meget med nu her til sidst! Go Sun Lolly Drue og Sun Lolly Cola  

Anmeld

17. maj 2010

Ansemusen

Tjuhl skriver:

haha! der fik jeg lige et billede af Monica fra "Venner" der råber "I KNOW!" i hovedet

aj men...jeg tog een fra en helt ny pose tidligere idag og så købte jeg endnu en pose da vi var i netto, såe...jeg tror også Sun Lolly blir spist i store mængder inden længe. det er dælme også så dejligt overskueligt bare lige at klippe toppen af sådan en!

'det er dælme også så dejligt overskueligt bare lige at klippe toppen af sådan en'

Hvor er du genial!

Anmeld

17. maj 2010

hen86

hehe jeg er også på den med sun lolly is.

før jeg fik den ide var det kæmpe læske det styrede for vildt, men sun lolly er dog billigere hehe.

Anmeld

17. maj 2010

NoName

Tjuhl skriver:

Jeps, de burde gives gratis til gravide med kvalme.

Den grønne er HELT perfekt mod kvalme...

Anmeld

17. maj 2010

Millzi

Sunlolly var os det jeg spiste meget af i starten af min graviditet   De er altid gode...

Anmeld

17. maj 2010

mor_sabina

Tjuhl skriver:

Great!! Hvor er det fedt når folk griber sådan et citat, det giver altså en noget bedre effekt

Ja og jeg siger dig pludselig gider du ikke lette dig efter saksen og så lærer man sig en teknik hvor man kan åbne lortet med tænderne

Anmeld

17. maj 2010

lululupo

Tjuhl skriver:

uhhhh ja og at anbefale er også " kæmpe læske " wannabe fra netto, uhmmmmm

Anmeld

17. maj 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

JA!!!

Jeg åd mindst 1 pakke om dagen (cola) me4ns jeg ventede felix, og gerne 2...

Jeg gik i brugsen og købte 4 pakker ca. hver anden dag....

Jeg var mere desperat efter mine is end mine smøger....

Når jeg gik ind i butikken flygtede alle undtagen kassedamen ud på lageret og gemte sig, for tænk hvis hylden var tom, eller ved at være det - og endnu værre hvis det godt VIDSTE at hylden var tom....

Mindst en gang om ugen fik de besked på at bestille flere, sætte dem på tilbud, og at jeg i øvrigt ville komme igen om to dage

sidst i graviditeten fandt jeg en butik hvor de havde dem på tilbud et stykke tid, og jeg handlede dem derfor der i et par uger....

Da jeg kom tilbage til min lokale brugs, smilede de glad, ind til de så jeg stadig var gravid. og den stakkels mands smil falmede med kommentaren "har du ikke født endnu - det troede jeg da" og jeg måtte skuffende meddele at der var en måned endnu

Aaaaaah sun lolly

Jeg havde i øvrigt tabt 8 kilo da Felix var 20 dage gammel (altså 8 kilo mindre end før jeg blev gravid) Så go for it, sun lolly er ikke det værste du kan æde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.