Åh gud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

oo

Majastina skriver:

har du stadig kvalme?

ja, en gang imellem, fx idag hvor jeg skulle tidligt op, så kan jeg slet ikke fungere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

smokin

Tjuhl skriver:

hvor sun lolly dog hjælper mod kvalme!!!

oh yes!!!! men der er meget sukker i Min blodsukkermålerapperat kan ikke så godt lide dem

Anmeld

17. maj 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

ja, en gang imellem, fx idag hvor jeg skulle tidligt op, så kan jeg slet ikke fungere

Det er da træls og lang tid, du har været plaget af det. Lad os håbe, du snart slipper. Skal du snart scannes igen?

Anmeld

17. maj 2010

oo

Majastina skriver:

Det er da træls og lang tid, du har været plaget af det. Lad os håbe, du snart slipper. Skal du snart scannes igen?

jep på torsdag, der er MD scanningen...huuuu! jeg er ikke så nervøs som til NF, men der begynder at være en del kriller i kroppen nu

Anmeld

17. maj 2010

VNB

Tjuhl skriver:

hvor sun lolly dog hjælper mod kvalme!!!

Det skal helt sikkert prøves! tak for tippet

Anmeld

17. maj 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

jep på torsdag, der er MD scanningen...huuuu! jeg er ikke så nervøs som til NF, men der begynder at være en del kriller i kroppen nu

Ih hvor er det spændende! Det glæder jeg mig til at høre om. Hvor bliver det dejligt at se den lille trold igen

Anmeld

17. maj 2010

sarahb

uhhh den grønne er så go, og jeg har faktisk dem i fryseren, kan være jeg skal nyde sådan en når Isaac er kommet i seng..

Synes jeg fortjener det, har været på arbejde siden kl.4 i nat fordi nogle idioter valgte at bryde ind i vores butik!!!!! Det må være en go grund til at nyde en sun lolly eller 2

Anmeld

17. maj 2010

Kløver

åh, det må jeg da huske, for det er da en lækker måde at blive kvalmen kvit på

Anmeld

17. maj 2010

oo

sarahb skriver:

uhhh den grønne er så go, og jeg har faktisk dem i fryseren, kan være jeg skal nyde sådan en når Isaac er kommet i seng..

Synes jeg fortjener det, har været på arbejde siden kl.4 i nat fordi nogle idioter valgte at bryde ind i vores butik!!!!! Det må være en go grund til at nyde en sun lolly eller 2

ja så kan jeg i hvert fald godt unde dig en

øv hvor træls ellers!

Anmeld

17. maj 2010

sarahb

Tjuhl skriver:

ja så kan jeg i hvert fald godt unde dig en

øv hvor træls ellers!

helt vildt.. kom lige hjem i bad efter politi, vagt og låsesmed havde været der og så tilbage til atbejdet igen og finde ud af byttepenge osv. PUHHHAAAA
Er pænt smadret nu...
Og så for 1800-1900 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.