Blåbærmuffins med hakket hvid toblerone bagt i grillen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Sommerfuglelarven

Susan1978 skriver:

og hvad gjorde du så da du satte dem på grillen

havde den fuld knald på ? og må man ikke løfte låget ?

og hvor længe fik de ?

synes dælme også det lyder som en super ide til hvis man har grill gæster..   så sidder man da lige og venter på en kage.. hehe

Jeg har ikke selv prøvet at lave dem på grillen, men håber at prøve det imorgen (hvis jeg kan finde en ordentlig muffinsform).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Patrick07

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg synes at de smager himmelsk, men jeg er generelt også vild med blåbær - og det er K også blevet. De har faktisk en meget neutral smag, men alligevel giver de lige lidt smag

Og sammen med hvid chokolade er det helt perfekt!

Glæder mig godt nok til og smage dem efter jeg er blevet gravid er jeg bare blevet total kage glad  sikkert også derfor jeg har tager 10 kg på..

Anmeld

18. juni 2010

Sommerfuglelarven

Patrick07 skriver:

Glæder mig godt nok til og smage dem efter jeg er blevet gravid er jeg bare blevet total kage glad  sikkert også derfor jeg har tager 10 kg på..

Jeg kan ikke bruge den undskyldning, jeg er bare generelt kageglad (og tyk)

Nu er du heller ikke en af dem, hvor det gør noget at du har taget på - og jeg er sikker på at du nok skal smide dem igen

Ihh jeg bliver helt skruk med alle de gravide maver og babyer der er omkring mig... Jeg må komme og kidnappe ham lillebror engang imellem, I skal ihvertfald endelig udnytte mig som barnepige, også til Patrick

Anmeld

18. juni 2010

Patrick07

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg kan ikke bruge den undskyldning, jeg er bare generelt kageglad (og tyk)

Nu er du heller ikke en af dem, hvor det gør noget at du har taget på - og jeg er sikker på at du nok skal smide dem igen

Ihh jeg bliver helt skruk med alle de gravide maver og babyer der er omkring mig... Jeg må komme og kidnappe ham lillebror engang imellem, I skal ihvertfald endelig udnytte mig som barnepige, også til Patrick

Årh hvor er du bare sød  og du er ikke tyk.. du er så gude smuk som nogen kan være.. elsker og se billeder af dig P og K det er bare det man kalder familie lykke årh.. også kan man jo ikke andet end og elske dig og din familie  jamen du kender mit nummer hvis i skulle mangle en til K.. jamen du låner bare lillebror så tit du vil  hvis jeg selv kan give slip på ham Muhahaha ellers så ved du hvor vi bor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.