Blåbærmuffins med hakket hvid toblerone bagt i grillen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.621 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

propogberta

Har lige lavet et fælles kageprojekt med manden ! Er du vims de er bare såååå lækre ! Vi skulle lige prøve at kombinere vores to interesseområder...jeg er kagekone og manden er grillentusiast der demonsterer grill ! Og resultatet må siges at være en rigtig god kombination af to ting som man egentlig ikke ville kæde sammen !

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hehe... sejt

Anmeld

16. maj 2010

otlitrom

Nej nej nej.. Må ha!! De ser alt for lækre ud!!

Anmeld

16. maj 2010

propogberta

de er oz bare såååå meget GUF!!!!

Anmeld

16. maj 2010

Anasmor

Ja det er bare en super klassisker... laver dem hver sommer med hjemmelavet is til.. det er en sikker hitter ved gæster der ikke ved at man kan bage på grillen.... du skal også prøve indbagt is på grillen... også en wow effekt hos gæster ..

Knus Stinna

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

er du vimmersvej det lyder lækkert.... Og ser nu også rimlig guf ud må jeg sige

Knus Caroline, altid lækkersulten her ved natfodringstid

Anmeld

17. maj 2010

propogberta

Anasmor skriver:

Ja det er bare en super klassisker... laver dem hver sommer med hjemmelavet is til.. det er en sikker hitter ved gæster der ikke ved at man kan bage på grillen.... du skal også prøve indbagt is på grillen... også en wow effekt hos gæster ..

Knus Stinna

Uhm...ja indbagt is...det må være næste projekt !

Anmeld

17. maj 2010

Soap

Indbagt is er bar SÅ lækkert 

Min mand er også grill tosse med udekøkken og forskellige grills for man skulle jo nødigt gå ned på udstyr *LOL* 

Man kan lave ALT på en grill 

Anmeld

17. maj 2010

propogberta

Soap skriver:

Indbagt is er bar SÅ lækkert 

Min mand er også grill tosse med udekøkken og forskellige grills for man skulle jo nødigt gå ned på udstyr *LOL* 

Man kan lave ALT på en grill 

Ha ha..ja det kender jeg godt...vi har heller intet mindre en 4 grill's. To store lokummer af nogle amrikaner gasgrills, 1 stor kugle gasgrill fra outdoorchef og en kul kuglegrill. Ja mindre ku ik gøre det!

Efterhånden får vi oz kun mad lavet i grillen...selv vores morgenbrød bliver bagt deri og det er oz bare vildt meget mums

Anmeld

17. maj 2010

Soap

Anja Dahl skriver:

Ha ha..ja det kender jeg godt...vi har heller intet mindre en 4 grill's. To store lokummer af nogle amrikaner gasgrills, 1 stor kugle gasgrill fra outdoorchef og en kul kuglegrill. Ja mindre ku ik gøre det!

Efterhånden får vi oz kun mad lavet i grillen...selv vores morgenbrød bliver bagt deri og det er oz bare vildt meget mums

He he godt at høre jeg ikke er den eneste med en grill tosse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.