Er en tidlig scanning i ca uge 8 en scanning indefra??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

Betteisen

Hejsa!

Altså... jeg blev også scannet på mavsen i uge 8+ og jeg er absolut ikke tynd og slank :-). Der var heller ingen problemer med at se et bette nips og et , der slog.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Det var da mærkeligt... Jeg fik en tryghedsscanning da jeg var 5+6 hos en jordemoder i Hobro. Det var udvendigt på maven, og hun kunne se at der kun var én - så synes da det andet lyder lidt mærkeligt.

Anmeld

16. maj 2010

N&J

Jeg fik altså også en skanning i uge 8+0, da jeg skulle have fastsat terminsdatoen, og det var på maven, og vi kunne fint se den lille og hjerteblinken.. 

Har vedlagt et billede, så kan du se hvad vi kunne se på skærmen.. 

Anmeld

16. maj 2010

Diana...

Det kommer and på hvor den ligger. Jeg blev først scannet uden på men han lå for langt bagud så jeg skulle scannes indefra og det skulle jeg faktisk også gangen efter. 

Anmeld

16. maj 2010

Lise

Jeg har prøvet begge dele - i første graviditet 7+0 indvendigt, og anden graviditet 8+3 udvendigt. Man kunne se hvad man skulle (en levende baby med bankende hjerte) på begge, men den indvendige gav klart det bedste billede.

Fik i øvrigt lavet den indvendige hos gynækolog og den udvendige på scanningsklinik. Tror ikke scanningsklinikker laver indvendige scanninger...(eller hva'?)

Anmeld

16. maj 2010

DK

Hmm... Min livmoder ligger omvendt. Altså den har bagsiden ud mod maven, og forsiden mod rygraden, så jeg ved skisme ikke om det betyder noget for hvordan og hvorledes. Men jeg tør ski ikke risikere noget invendigt hos læge-vennen, he he... Så nu beholder jeg bare den tid hos scanningslægen. Jeg sagde til Mikkel vi bare kunne droppe det, og at det ikke var så vigtigt at vide om det var tvillinger nu, og det kunne vi da bare finde ud af senere. Han tilbød STRAKS at betale for en scanning uden at blinke, så deeet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.