Er en tidlig scanning i ca uge 8 en scanning indefra??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

Christina31

Jeg blev skannet i uge 7 uden på maven. Skanningsjordemoderen sagde, at ved slanke kvinder, kunne denne metode sagtens bruges så tidligt i forløbet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

MM1987

DK skriver:

Jeg spørger fordi jeg har en veninde hvis kæreste er læge. Jeg har spurgt om han evt. kunne tilluske mig en scanning i uge 8 så vi kunne se om der var en eller to! Det ville han gerne!

Nu er jeg kommet i tanke om at sådan en scanning da vist nok foregår med en stav oppe i skeden?? For det tror jeg altså liiige er intimt nok, når det er min venindes kæreste der er lægen.... Så tror jeg måske hellere jeg vil købe en scanning på en klinik...

Knus

Ej det tror jeg vil gå helt galt - det vil blive så akavet

Den er jo også kendt som dildo scanneren, og det bliver ikke bedre af de lige putter et kondom og glidecreme på...

700 kr mindre på kontoen vil bestemt være at foretrække

Anmeld

16. maj 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Ej det tror jeg vil gå helt galt - det vil blive så akavet

Den er jo også kendt som dildo scanneren, og det bliver ikke bedre af de lige putter et kondom og glidecreme på...

700 kr mindre på kontoen vil bestemt være at foretrække

Haha!! Dildoscanneren??? Ømt navn! Og meget rammende - for det er jo præcis sådan den føles - stor, kold og hård. Bvadr!

Anmeld

16. maj 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Haha!! Dildoscanneren??? Ømt navn! Og meget rammende - for det er jo præcis sådan den føles - stor, kold og hård. Bvadr!

Ja... og jeg fik æren af den i 30 min i torsdags, efter 10 min lå jeg bare og tænkte, så må det være nok...(men af lægelige årsager, okay)

Normalt tager det jo ingen tid og så er det til at lave med...

Anmeld

16. maj 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Ja... og jeg fik æren af den i 30 min i torsdags, efter 10 min lå jeg bare og tænkte, så må det være nok...(men af lægelige årsager, okay)

Normalt tager det jo ingen tid og så er det til at lave med...

30 minutter???? Hold nu op det var lang tid! Og man er bare SÅ opmærksom på at der står en mere eller mindre fremmed person og roder rundt op ubehgaeligste vis.

Anden gang jeg fik det gjort var jeg halvt væk efter at have været besvimet og det eneste jeg nærmest kunne mærke var den der kolde stang mellem mine ben. Øv den er træls... men heldigvis tog det da ikke 30 minutter.

Anmeld

16. maj 2010

jacqueline84

Jeg var til en scanning i uge 8, og den var også indvendig selv om jeg er tynd. Men jeg glemte alt om den det da jeg så det lille foster :-)

Anmeld

16. maj 2010

VIPpigen

Fik lavet en scanning oppe i skeden da jeg var 8+4, og det var rigtig fint, vi kunne se hovedet, kroppen, og antræk til ben og arme, virkelig en fed oplevelse. Men forstår godt du vil betale dig fra det. Jeg fik den lavet gratis, da jeg havde blødt mellem uge 5 og 9, så ville være sikker på der ikke var noget i vejen, og der var hjerteblink, og et lille spjæt til ære for mor og far

Anmeld

16. maj 2010

dorthemus

DK skriver:

Jeg spørger fordi jeg har en veninde hvis kæreste er læge. Jeg har spurgt om han evt. kunne tilluske mig en scanning i uge 8 så vi kunne se om der var en eller to! Det ville han gerne!

Nu er jeg kommet i tanke om at sådan en scanning da vist nok foregår med en stav oppe i skeden?? For det tror jeg altså liiige er intimt nok, når det er min venindes kæreste der er lægen.... Så tror jeg måske hellere jeg vil købe en scanning på en klinik...

Knus

Ikke nødvendigvis...jeg fik en tidlig scanning da jeg var 7+ 0 og den foregik uden på maven

Anmeld

16. maj 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Er ked af at sige det, men ja - det er det  Blev scannet indvendig i uge 7 første gang jeg var gravid... De sagde dengang at man ellers ikke vil kunne se den...

Men for pokker Ditte, vær nu lidt frisk - han har da set den slags 1000 gange før

Hmmm mærkeligt...jeg fik min udenpå da jeg var 7 + 0 og der var ingen problemer med at finde fint lille foster med hjerteblink og hele pivtøjet

Anmeld

16. maj 2010

DK

Hmmm jeg kan se det er lidt forskelligt hvad folk har oplevet. Uanset har vi i alt fald booket en tid d. 14/6, min fødselsdag, til en tidlig scanning! uhh jeg håber man kan se et hjerteblink! Endnu større grund til at glæde mig afsindigt til min fødselsdag, weeee

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.