Er en tidlig scanning i ca uge 8 en scanning indefra??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.677 visninger
25 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

DK

Jeg spørger fordi jeg har en veninde hvis kæreste er læge. Jeg har spurgt om han evt. kunne tilluske mig en scanning i uge 8 så vi kunne se om der var en eller to! Det ville han gerne!

Nu er jeg kommet i tanke om at sådan en scanning da vist nok foregår med en stav oppe i skeden?? For det tror jeg altså liiige er intimt nok, når det er min venindes kæreste der er lægen.... Så tror jeg måske hellere jeg vil købe en scanning på en klinik...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

CamillaSoefelt

Jo det er scanning op igennem skeden når det er så tidligt i din graviditet.. Så ja, jeg ville da nok også vælge at betale mig fra det.. Specielt hvis I også ser ham privat..

Anmeld

16. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Er ked af at sige det, men ja - det er det  Blev scannet indvendig i uge 7 første gang jeg var gravid... De sagde dengang at man ellers ikke vil kunne se den...

Men for pokker Ditte, vær nu lidt frisk - han har da set den slags 1000 gange før

Anmeld

16. maj 2010

DK

Jeg VED godt han har set det 1000 gange før, meeeeen.... Altså...

Hvordan ville du have det hvis f.eks. Mikkel skulle ordne den slags for dig?? Ejjj vel?

Jeg booker en tid på en klinik nu, he he...

Anmeld

16. maj 2010

smokin

DK skriver:

Jeg spørger fordi jeg har en veninde hvis kæreste er læge. Jeg har spurgt om han evt. kunne tilluske mig en scanning i uge 8 så vi kunne se om der var en eller to! Det ville han gerne!

Nu er jeg kommet i tanke om at sådan en scanning da vist nok foregår med en stav oppe i skeden?? For det tror jeg altså liiige er intimt nok, når det er min venindes kæreste der er lægen.... Så tror jeg måske hellere jeg vil købe en scanning på en klinik...

Knus

Ja det er en vaginal scanning... Det kan den næste også være hvis man er lidt tyk på maven men det er du i hvert fald ikke! men det lyder som en lidt for intim oplevelse til mig. Så jeg ville nok også betale mig fra det.

Anmeld

16. maj 2010

Moderator

DK skriver:

Jeg VED godt han har set det 1000 gange før, meeeeen.... Altså...

Hvordan ville du have det hvis f.eks. Mikkel skulle ordne den slags for dig?? Ejjj vel?

Jeg booker en tid på en klinik nu, he he...

Jeg ville HELT klart stå af - er du sindssyg, det ville være megaflovt

Hvor meget skal du af med på en klinik?

Anmeld

16. maj 2010

smokin

Rosa skriver:

Er ked af at sige det, men ja - det er det  Blev scannet indvendig i uge 7 første gang jeg var gravid... De sagde dengang at man ellers ikke vil kunne se den...

Men for pokker Ditte, vær nu lidt frisk - han har da set den slags 1000 gange før

Frisk pige hvis du gad det må jeg sige

Anmeld

16. maj 2010

DK

He he he... Jeg står også af. Jeg tror det koster ca. 700 kr for at være en snerpe, he he!!

Anmeld

16. maj 2010

Moderator

DK skriver:

He he he... Jeg står også af. Jeg tror det koster ca. 700 kr for at være en snerpe, he he!!

700kr er helt klart billigt for at bevare sin værdighed og ikke flashe koteletten for din venindes kæreste!!!

Anmeld

16. maj 2010

Skytten0111

Jeg fik en tidlig scanning i uge 8 uden på maven

Men man kunne ikke se hvad der var hvad, kun en klat.. Men hjertelyden kunne man da se.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.