Hvad er jeres yndlingsfilm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

oo

kitty skriver:

Uh ja, Taken er god!!

Ellers er der My Sisters Keeper, eller Timetravellers Wife, men det er nok mest tøsetfilm

hu mand, jeg har læst dem begge to (time travellers wife er såååååå god på bog), men ikke set nogen af dem. nu er my sisters keeper på film nede på tanken, men Søren nægter at leje den efter jeg næsten tudede da jeg så forfilmen til den på en anden film vi sku se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Ansemusen

THE NOTEBOOK!!! Elsker den film og har også anbefalet den herinde tidligere  Min kæreste råtudede til den (gør han meget sjældent over film selvom han er en dejlig blød mand!).

Og så er der jo en masse andre dejlige film:

Den grønne mil

En verden udenfor

Sex and the city the movie

Lykkevej

Vera Drakes hemmelighed

Den hvide masai

Find Nemo

Monsters Inc.

Anmeld

16. maj 2010

anna-jonas

Altså piger...............i glemmer da " Et hus i Toscana" og " Vicky, Christina, Barcelona".

Se dem!!!!

Anmeld

16. maj 2010

Mig med maven

Rosa skriver:

JAAAAAA!!!! Den er så FED - men hvor kan den fås??? Den bliver jo aldrig sendt på tv mere...

Den har faktisk lige været sendt på Ramasjang, men ellers kan den lejes og vidst også købes hos blockbuster!, der jeg har min fra! Den er legendarisk!

Anmeld

16. maj 2010

Mig med maven

KatjaRenee skriver:

DEN ER GENIAL har ikke set den siden jeg var barn kunne BARE ikke huske hvad den hed..... ÅH du er en skat du har sat den ind

FUGLEKRIGEN = Verdens bedste film, husk alle i dejlige damer og herre at melde jer ind i facebookgruppen af samme navn som filmen, som min mor har lavet!

Anmeld

16. maj 2010

Mig med maven

Ansemusen skriver:

Ejjj, den har min Fars kusine været med tila t tegne. Hun har tegnet Olivia  Super god tegnefilm!!

Så er jeg bar så meget fan af din fars kusine, husk hende på facebookgruppen er der lavet som en hyldest!

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

17. maj 2010

Anja

Er netop blevet færdig med at se Revolutionary Road... Den var rigtig god og meget tankevækkende!

Ja, det er en rigtig god film

Eller kan jeg klart anbefale "De andres liv" (Das leben der anderen) som er en helt fantastisk film!! Eller "Good bye Lenin"  - jeg elsker tyske film

"At græde i kor" er også god.

Anmeld

23. maj 2010

AnneBJ

For dem der ikke har nået at anskaffe sig Fuglekrigen, kommer den på ramasjang i dag, kl. 14.40 Og det er jo vejr til det

Anmeld

23. maj 2010

N&J

Jeg er så en eventyr/sci-fi film nørd, så jeg ser når jeg keder mig:

Harry Potter (dem bliver jeg aldrig trætte af)

Hidalgo

Eragon

Rumrejsen 2001

Space cowboys (den er nu bare hyggelig)

Atomic twister

Deep impact

Serenty

Flood

Immortal

Stargate

Starship troopers

Tilbage til fremtiden

Supervulcano

The core

twister

The island

Gattaca

Og så er der klassikerne og de sjove/romantiske, såsom clueless, cool runnings, dogma, gremlings, he's just not that in to you, P.S. I love you, what a girl want, Amilie, save the last dance, legendernes tid (den skal altså bare ses.. snøft snøft snøft), den blå lagune

Og så lige the ninth gate, stigmata og the crow..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.