Hvad er jeres yndlingsfilm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2010

NinaNymannMadsen

Rosa skriver:

JAAAAAA!!!! Den er så FED - men hvor kan den fås??? Den bliver jo aldrig sendt på tv mere...

den køre nogen gange om lørdagen eller søndagen (kan ikke lige huske hilken en af dagene det er. på DR ramasjang om formidaggen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

oo

rocky horror picture show skal man være et SKARN for at falde i søvn til

Anmeld

15. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Se, nu kommer der jo Charlie og chokoladefabrikken og dén skal jeg se! Den er så mega sær den film

Anmeld

15. maj 2010

*A*

Min absolutte yndlingsfim er " Leaving Las Vegas" med Nicolas Cage og Elisabet Shue. Den er trist, så det er nok ikke i aften, hvor i skal hygge, at i skal se den...

Ha´en hyggelig aften...

Anmeld

15. maj 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Mig med maven skriver:

FUGLEKRIGEN I KANØFLESKOVEN

http://www.youtube.com/watch?v=3eW4NPnqEEA

DEN ER GENIAL har ikke set den siden jeg var barn kunne BARE ikke huske hvad den hed..... ÅH du er en skat du har sat den ind

Anmeld

15. maj 2010

helora

Tjuhl skriver:

rocky horror picture show skal man være et SKARN for at falde i søvn til

Uuh, elsker den film. Og har haft et hemmeligt crush på Frank'n'furter siden jeg så den første gang

Anmeld

15. maj 2010

oo

helora skriver:

Uuh, elsker den film. Og har haft et hemmeligt crush på Frank'n'furter siden jeg så den første gang

jæææææs! oss mig  han er læhhhkker!

Anmeld

15. maj 2010

helora

Tjuhl skriver:

jæææææs! oss mig  han er læhhhkker!

Næmli. På en meget aparte og transseksuel måde

Anmeld

15. maj 2010

oo

helora skriver:

Næmli. På en meget aparte og transseksuel måde

ja! og jeg ville nok aldrig ha troet at jeg en dag ville sidde og sige "iiih han er lækker - på en meget transseksuel måde" men det ER han dælme.

og så kunne jeg først se "Det Onde" efter jeg havde set rocky horror picture show og vidste det var Tim Curry der var inde i klovnen

Anmeld

15. maj 2010

helora

Tjuhl skriver:

ja! og jeg ville nok aldrig ha troet at jeg en dag ville sidde og sige "iiih han er lækker - på en meget transseksuel måde" men det ER han dælme.

og så kunne jeg først se "Det Onde" efter jeg havde set rocky horror picture show og vidste det var Tim Curry der var inde i klovnen

Jeg har nu heller aldrig personligt oplevet andre mænd i makeup, stramt lædertrikot og stilletter være så maskuline samtidig. Tim Curry kan

Dog ikke i "Det onde". Han er grunden til, at jeg den dag i dag stadig er bange for klovne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.