Hvad er jeres yndlingsfilm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2010

oo

helora skriver:

Jeg har nu heller aldrig personligt oplevet andre mænd i makeup, stramt lædertrikot og stilletter være så maskuline samtidig. Tim Curry kan

Dog ikke i "Det onde". Han er grunden til, at jeg den dag i dag stadig er bange for klovne

åh suk! jeg har siddet og youtubet den her til aften og søren SUKKER inde fra stuen

aj men det onde er også meeeeeeega klam, og han er jo slet ikke lækker i den, nejnej, men det gik lidt bedre synes jeg, når jeg blev helt "SLUUUUUK!" når jeg så tænkte på at det var Frank'n'furter der der indeni (en lille babushka!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

helora

Tjuhl skriver:

åh suk! jeg har siddet og youtubet den her til aften og søren SUKKER inde fra stuen

aj men det onde er også meeeeeeega klam, og han er jo slet ikke lækker i den, nejnej, men det gik lidt bedre synes jeg, når jeg blev helt "SLUUUUUK!" når jeg så tænkte på at det var Frank'n'furter der der indeni (en lille babushka!)

Så nu bliver jeg simpelthen nødt til at youtube den og hygge mig med Tim resten af aftenen . Tak for inspirationen .

Og hvis jeg nu skulle driste mig til at se "Det Onde" igen engang, skal jeg nok huske huske på dit tip . Jeg har dog ingen forhåbninger om, at det ændrer min holdning til klovne. De er for klamme og grunden til, at jeg ikke har lyst til at gå i cirkus med mine piger .

Anmeld

15. maj 2010

4kløver

Uha jeg har mange Men vis jeg skulle sige en bliver der The stand

Anmeld

15. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Bliver aldrig træt af at se "Verden ifølge Garp", "Sofies valg" og "Åndernes hus". Men det er nok ikke alle, der hører under hygge-kategorien. 

Anmeld

15. maj 2010

Risen

ikke særlig hyggelig , men såååå god film :

Den grønne mil (the green mile)

Anmeld

15. maj 2010

Dot D

Gorillaer i disen, er en af mange yndlingsfilm. Dirty dancing, sound of music, den grønne mil..........Og jeg kan blive ved

Anmeld

15. maj 2010

Trolde_mor

ihh sikke en masse herlige forslag I må endelig gerne blive ved, så er der inspiration til andre også - og imorgen hehe...

Herhjemme endte det med stand-up med Robin Williams, og en smule babybladslæsning for mit vedkommende, mens kæresten var ved at klojs i sine lakridser af grin.. så det hyggede jeg mig som altid over.. Men aftenen er jo ikke slut endnu, sL nu skal der kigges efter ny film

Anmeld

16. maj 2010

Astrid P

Er netop blevet færdig med at se Revolutionary Road... Den var rigtig god og meget tankevækkende!

Anmeld

16. maj 2010

smokin

En verden udenfor

Anmeld

16. maj 2010

novembermor

JAAAAAA!!!! Den er så FED - men hvor kan den fås??? Den bliver jo aldrig sendt på tv mere...

Fuglekrigen i Kanøfleskoven blev vist på Ramasjang for små 14 dage siden ... min datter elskede den. Måske de genudsender?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.