hvad laver I iaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2010

Koen.

Du kunne skynde dig til jylland og lege ole luk øje Har en pyller og kanon overtræt datter der har nægtet at lukke øjne de sidste 4 timer, hvorfor vides ikke Men hun er bare træt, så nu render faren rundt med hende på armen og synger (stakkels pige ) Så du kunne komme og øve dig i ikke og sove når malou kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

Gode råd og inspiration søges... da jeg ikke orker at sidde hjemme endnu en aften og se tv

Jeg ser filmen Motherhood. En egentlig ret banal film om trivialiteterne i livet som mor, såsom kampen for at holde den perfekte 6 års fødselsdag, om at acceptere at manden ikke evner at ramme vasketøjskurven, om trangen til at holde fast ved den person, man var, før man blev mor og om kampen for at acceptere, at "mor gør det hele, far gør kun nogle af tingene". 

Og nej, min mand er ikke hjemme 

Anmeld

16. maj 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

Du kunne skynde dig til jylland og lege ole luk øje Har en pyller og kanon overtræt datter der har nægtet at lukke øjne de sidste 4 timer, hvorfor vides ikke Men hun er bare træt, så nu render faren rundt med hende på armen og synger (stakkels pige ) Så du kunne komme og øve dig i ikke og sove når malou kommer

Jeg har jo øvet mig kære - på hundevapserne! Så jeg er i træning. Jeg har fået installeret et mørklægningsgardin i soveværelset - og lad mig sige til dig BEST THING I'VE EVER DONE!!!

Nu kan man sove til EFTER 07

Anmeld

16. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

Gode råd og inspiration søges... da jeg ikke orker at sidde hjemme endnu en aften og se tv

Drop dit tv, vi lever uden, det er skønt...... Læs en god lang bog, lav et fodbad, bag boller,  lav en god muddermaske el hårkur Det er nok ved at være sidste chance i lannnnng tid!!!

Anmeld

16. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

Drop dit tv, vi lever uden, det er skønt...... Læs en god lang bog, lav et fodbad, bag boller,  lav en god muddermaske el hårkur Det er nok ved at være sidste chance i lannnnng tid!!!

leve uden (min kæreste ser meget forkert ud i ansigtet) haha!

Jeg spillede brætspil til 01.00 igår så jeg fik da tiden til at gå, men fik simpelthen så ondt i maven efter at have siddet på en hård stol længe så idag har jeg sovet til kl.12 aaaaaaaaaaahhhhh.....

Anmeld

16. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

leve uden (min kæreste ser meget forkert ud i ansigtet) haha!

Jeg spillede brætspil til 01.00 igår så jeg fik da tiden til at gå, men fik simpelthen så ondt i maven efter at have siddet på en hård stol længe så idag har jeg sovet til kl.12 aaaaaaaaaaahhhhh.....

arhhhhh hvem der bare kunne sove..... Var til min mors fødselsdag igår puhhh kender al for godt til det med at sidde længe!!! Uhhh håber du vandt i spillene, der findes intet bedre end at hovere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.