hvad laver I iaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2010

oo

du må frygtelig gerne komme herhjem og læse højt for mig af mit eksamenspensum jeg har det lige nu som om jeg er ved at blive blind af at læse, så jeg holder pause (og ser bonde søger brud søson 3 på nutv...hvor sørgelig en lørdag aften kan man lige have)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Lone Jakobsen

jeg sidder og guffer lidt chokolade, mens manden snakker med tv-et (læs håndboldkampen)

Anmeld

15. maj 2010

Chalala85

Jeg sidder og spiller poker.. pengene kan man jo godt bruge

Anmeld

15. maj 2010

grinbidderen

har haft den store oprydningens dag idag så nu ligger jeg bare inden i sengen og tjekker baby.dk da jeg ik har været her nogen dage og så er tvet tændt på kanal 4... umm kunne godt spise hjemmelavet kage en chokolade

Anmeld

15. maj 2010

smokin

Tjuhl skriver:

du må frygtelig gerne komme herhjem og læse højt for mig af mit eksamenspensum jeg har det lige nu som om jeg er ved at blive blind af at læse, så jeg holder pause (og ser bonde søger brud søson 3 på nutv...hvor sørgelig en lørdag aften kan man lige have)

højtlæsning - det lyder da hygsomt! og jeg har lige set nanny 911 og spist mig et pitabrød. Min lillebror er heldigvis redningen idag og kommer om lidt og spiller brætspil med mig

Vi har købt nye brætspil, så jeg elsker pt. at spille... også fordi det efterhånden er det eneste jeg kan...

Anmeld

15. maj 2010

oo

Zette skriver:

højtlæsning - det lyder da hygsomt! og jeg har lige set nanny 911 og spist mig et pitabrød. Min lillebror er heldigvis redningen idag og kommer om lidt og spiller brætspil med mig

Vi har købt nye brætspil, så jeg elsker pt. at spille... også fordi det efterhånden er det eneste jeg kan...

øv! Søren NÆGTER at spille spil for tiden...men da jeg sagde jeg ville se et afsnit af bonde søger brud sagde han meget meget alvorligt "er der noget jeg kan gøre for at din lørdag aften ikke bliver så sørgelig"

jeg tror jeg skal ynke mig til en fodmassage eller noget andet godt om lidt

og hey! jeg hepper på dig i brætspillet (vi baby-mamas må jo stå sammen)

Anmeld

15. maj 2010

smokin

Tjuhl skriver:

øv! Søren NÆGTER at spille spil for tiden...men da jeg sagde jeg ville se et afsnit af bonde søger brud sagde han meget meget alvorligt "er der noget jeg kan gøre for at din lørdag aften ikke bliver så sørgelig"

jeg tror jeg skal ynke mig til en fodmassage eller noget andet godt om lidt

og hey! jeg hepper på dig i brætspillet (vi baby-mamas må jo stå sammen)

Jeg har efterhånden sindsyg mange smerter under maven så jeg skal sidde stille dagen lang - og så er 3 uger altså LAANG tid. :/ Og jeg tror jeg har læst ALLE indlæg på baby.dk haha

Jeg prøvede ellers at ynke mig til bowling i dag, men lovning på at hvis jeg "fik lov" til det så plagede jeg ikke om mere før baby var ude. Så gik Nicolai ind og slog op på internettet at der på en debatside (jeg fik ikke lige fat i hvilken) var blevet skrevet at man kunne føde af bowling... SÅ NEJ NEJ NEJ dumme dumme internet.

Fodbad lyder dejligt - bare send ham min vej bagefter hvis der er overskud til to sæt fødder Fik jeg sagt at min massagedame aflyste i tirsdags, og at jeg efterfølgende har fået afvide jeg ikke må få massage mere før baby er ude!!

KH
Zette

Som meget gerne ser den baby ude straks!!

Anmeld

15. maj 2010

oo

Zette skriver:

Jeg har efterhånden sindsyg mange smerter under maven så jeg skal sidde stille dagen lang - og så er 3 uger altså LAANG tid. :/ Og jeg tror jeg har læst ALLE indlæg på baby.dk haha

Jeg prøvede ellers at ynke mig til bowling i dag, men lovning på at hvis jeg "fik lov" til det så plagede jeg ikke om mere før baby var ude. Så gik Nicolai ind og slog op på internettet at der på en debatside (jeg fik ikke lige fat i hvilken) var blevet skrevet at man kunne føde af bowling... SÅ NEJ NEJ NEJ dumme dumme internet.

Fodbad lyder dejligt - bare send ham min vej bagefter hvis der er overskud til to sæt fødder Fik jeg sagt at min massagedame aflyste i tirsdags, og at jeg efterfølgende har fået afvide jeg ikke må få massage mere før baby er ude!!

KH
Zette

Som meget gerne ser den baby ude straks!!

WHAT?! der burde være fængselsstraf for aflysning af massage på gravide kvinder

åh mand, hvor træls at ha en graviditetsgooglermand!! Søren er stadig kun inde i "jeg lytter bare til dig, skat" fasen, så jeg kan bilde ham hvad som helst ind lidt endnu

hov skal du have kejsersnit eller bliver du sat i gang eller hvordan?

Anmeld

15. maj 2010

smokin

Tjuhl skriver:

WHAT?! der burde være fængselsstraf for aflysning af massage på gravide kvinder

åh mand, hvor træls at ha en graviditetsgooglermand!! Søren er stadig kun inde i "jeg lytter bare til dig, skat" fasen, så jeg kan bilde ham hvad som helst ind lidt endnu

hov skal du have kejsersnit eller bliver du sat i gang eller hvordan?

Altså øøøøh .... pas? Kan man sige det? Jeg ved det ikke endnu. Jeg skal til samtale tirsdag men håber at kunne få en tid imorgen istedet fordi jeg som sagt har rigtig ondt og har haft det et par dage. Det har ikke noget med veer at gøre, men med sygdommen jeg har i tarmen, så jeg ved ikke helt hvad de vil gøre ved det. Men jeg vil da helst føde au neutrale ....

Men omvendt har jeg også så ondt efterhånden at de bare skal tage en beslutning om et eller andet!!

Og ja det er megatræls at have en graviditetsgooglende mand... men sådan er det vidst når man bor sammen med en it-chef. ALLE SVAR FINDES PÅ GOOGLE!

Anmeld

15. maj 2010

Muffinmus

ingen inspiration erhfra, er selv på nattevagt i aften og indtil kl 8 i morgen tidlig.-)

Så her nyder jeg lige lidt pause og så er det på den igen:-)

Men håber du fandt på noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.