hvad laver I iaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
25 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

smokin

Gode råd og inspiration søges... da jeg ikke orker at sidde hjemme endnu en aften og se tv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

o0sus0o

det er også for kedeligt og gøre både en fredag og lørdag aften.

jeg skal selv slappe af i aften og hygge med min kæreste, og se avatar.

Anmeld

15. maj 2010

CiSo

jeg har godt nok ikke nogen god idé til hvad man kan lave på sådan en aften når man er gravid, ellers så ville jeg have sagt at man kunne tage i byen!  

Jeg skal bare sidde alene hjemme og se en film og spise jordbær! Ellers så sker der vidst desværre heller ikke noget ved mig.. 

Anmeld

15. maj 2010

Mig med maven

Jeg skal nyde min elskede baby HELT alene, vi har sendt far ud og spise og i byen med gutterne, så vi skal bare hygge... Det bliver så dejligt!

Håber i allesammen får en vidunderlig weekend!

Anmeld

15. maj 2010

Mettemus

Zette skriver:

Gode råd og inspiration søges... da jeg ikke orker at sidde hjemme endnu en aften og se tv

Tag i biografen og se "An Education" - så den i sidste uge og synes den var rigtig fin!

Anmeld

15. maj 2010

Corn

Jeg har rigtig været mutter-med-kost-og-spand, så jeg skal ikke lave noget som helst...

Nu venter ungerne og jeg bare på at far kommer hjem fra xtra-job, medbringende aftensmaden i form af pizza...

Majken som er lidt træt af, at huset der burde dufte rent og lækkert efter en hel dags rengøring, har et hus der lugter af det lort som hunden har haft rullet sig i, da den tog en strejf-tur i formiddag(33+1)

Anmeld

15. maj 2010

otlitrom

Jeg skal slappe af! Jeg havde aftenvagt igår, og idag har jeg været ude og servere til et privat selskab.. Så jeg er lettere smadret! Manden har lavet god mad, så vi skal bare hygge hjemme. Det er længe siden sidst, så det bliver dejligt!

Anmeld

15. maj 2010

B&J

mig og min kæreste skal hygge med en god film sammen med min søster og nye en hjemme bagt pære tærte....

Anmeld

15. maj 2010

lulleh

vi ska holde fødselsdag for min bonus datter , der bliver 4 år idag . så vi ska hygge alle sammen, da der kommer en masse gæster imorgen.

Anmeld

15. maj 2010

XXSS

Tag ud og spis en god middag og få en god kop kaffe bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.