Bliver sindssyg! "hvad nu hvis det bliver en dreng?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

bette

Anonym skriver:

Ej hvor træls.. Men man kommer vel til at kunne mærke den lille lige så meget alligevel senere elleR?

Jeg overvejede det også, for min var bare en almindelig 2d, altså almindelig kønsskanning og ikke noget 3 eller 4d.. Men som sagt sagde hun at hun var sikker..

Min kæreste er heller ikke med på en ekstra skanning, men havde tidligere i graviditeten tænkt på at gøre det selv om han sagde nej.. Men nu er jeg som sagt ovre terminen så nu kan det vidst ikke betale sig

jo jeg kommer heldigvis til at mærke hende helt som andre kan..

jeg har dog ikke fået en kønsscanning.. har kun fået det af vide ved md scanningen... så man kan godt gå og tænke lidt jo..

har overvejet en alm 2d scanning.. bare for at være sikker på kønnet det er jo ikke så dyrt.. meen manden er dælme ikke med på den.. han sagde nej til 3d øvv.. og han har så også sagt nej til 2d selvom det er meget billigere..

måske jeg skulle gøre det i smug.. haha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Anonym trådstarter

bette skriver:

jo jeg kommer heldigvis til at mærke hende helt som andre kan..

jeg har dog ikke fået en kønsscanning.. har kun fået det af vide ved md scanningen... så man kan godt gå og tænke lidt jo..

har overvejet en alm 2d scanning.. bare for at være sikker på kønnet det er jo ikke så dyrt.. meen manden er dælme ikke med på den.. han sagde nej til 3d øvv.. og han har så også sagt nej til 2d selvom det er meget billigere..

måske jeg skulle gøre det i smug.. haha.

Heldigvis fik vi det i julegave af min mor, eller det var min gave fra hende.. Han ville nemlig ikke betale, så aftalte lidt i smug med min mor at det gerne måtte være min gave, og så ville han jo gerne.. Det var jo ikke fordi han ikke ville have kønnet at vide, men han ville bare ikke betale... Men så ville han heller ikke se mere.. Jeg ville nemlig gerne have haft en 3/4d men det sagde han nej til, så måtte accepterer. -hvilket også er fair nok

Men til md en uge senere, sagde jeg ikke noget om at jeg faktisk vidste det blev en pige, så spurgte hende om hun evt kunne se kønnet, og hun sagde at hun troede det var en pige, men var slet ikke sikker.. Så jeg er da også overbevist om det er en pige når nu de begge sagde pige.. (lidt komisk at jeg slet ikke virkede glad da md-skanningsdamen sagde det var en pige, jeg vidste det jo )

Anmeld

14. maj 2010

Lou87

Anonym skriver:

ja Og jeg er jo egentlig ligeglad med hvad køn det er, bare den er rask, men liiiidt overrasket vil jeg da blive hvis der er en tap med

Ja, det tror jeg i hvertfald også

Ja hvis man ikk ønskede barnet pga forkert køn sku man da også bare ha slag!... øv hvor jeg bare ikk kan tage dem der bliver skuffet over et køn, vær dog glad for du kan få et barn og det er rask.. Nogen kæmper med i det hele taget og blive gravide.

Men ja man blir nok lidt overrasket hvis der er en tap med hihi.. vi fik at vide pga navlestrengen lå i vejen at vi ikk sku satse en pink eller blå garderobe på noget... men håber som sagt 3d scanningen viser kønnet.. men er ligeglad hvad jeg får, er bare nysgerrig

Anmeld

15. maj 2010

bette

Anonym skriver:

Heldigvis fik vi det i julegave af min mor, eller det var min gave fra hende.. Han ville nemlig ikke betale, så aftalte lidt i smug med min mor at det gerne måtte være min gave, og så ville han jo gerne.. Det var jo ikke fordi han ikke ville have kønnet at vide, men han ville bare ikke betale... Men så ville han heller ikke se mere.. Jeg ville nemlig gerne have haft en 3/4d men det sagde han nej til, så måtte accepterer. -hvilket også er fair nok

Men til md en uge senere, sagde jeg ikke noget om at jeg faktisk vidste det blev en pige, så spurgte hende om hun evt kunne se kønnet, og hun sagde at hun troede det var en pige, men var slet ikke sikker.. Så jeg er da også overbevist om det er en pige når nu de begge sagde pige.. (lidt komisk at jeg slet ikke virkede glad da md-skanningsdamen sagde det var en pige, jeg vidste det jo )

j det var jo super smart at lave det som en gave.. hehe

gør stadig hvad jeg kan for at overtale ham gemalen... men det er ikke nemt.

glæder mig bare sådan til hun kommer ud til os..

Anmeld

15. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min familie var ligesådan da vi fik afvide at vi med 99% sikkerhed ventede en lille pige - men så kom vi til en scanning senere i forløbet og så VAR det sgu en dreng alligevel

Men helt ærligt - sig fra - sig til dem at nu må de hoppe med på legen og stoppe med at have nej-hatten på hele tiden! De skal sgu da glæde sig MED dig!

Anmeld

15. maj 2010

<3

B&J skriver:

Smiler ja tror man bliver sindsyg af det der for valgte jeg ikke af vide kønnet...

selvom at slippe helt for det kommer man sgu aldrig!

Har stået nede i Netto og folk har budt ind på køn! Ikke om jeg fatter hvorfor det er vigtigt, men er nok også lidt ekstrem. Blev faktisk sur over ved 5ugers undersøgelsen at lægen sagde "en rigtig dreng" om min søn, for det forudsætter at der er også en forkert dreng derude... Og hvis ikke der er det, så er ytringen meningsløs og hvorfor så sige det!!! Og hvad med næste gang - vil han så være en "forkert" dreng! Ville ønske folk ikke skal bedømme så meget om ens barn og bare "du er skøn lige som du er", for det er det jeg gør! Også når han er monsterirriterende er han stadig helt perfekt!

Det vigtige er at det er et sundt og rask barn som også gerne sover om natten

Anmeld

15. maj 2010

XXSS

Det skal "de" jo ikke stikke deres næse i - følg dit hjerte og køb, hvad du har lyst til evt. få en 3d skanning og vær sikker når tiden er.  Men det er alligevel utroligt at "folk" ikke bare kan være glade på dine vegne i stedet for at "bitche"!

Rigtig god weekend

Anmeld

15. maj 2010

MaleneG

sidder og ryster lidt på hovedet, og griner lidt .. ikke af dig, men fordi min mormor selv var sådan. Hun sagde hele tiden det var en pige, men men men .. samtidig var hun mega dobbeltmoralsk og købte konsekvent kun drenge tøj  

Selvfølgelig er du jo ikke ganranteret at det er en lille pige, men hvis de er meget i tvivl må de ikke udtale sig, medmindre de understreger meget kraftigt at der er stor usikkerhed omkring det.

så tror du roligt kan gå ud fra det er en pige

Anmeld

15. maj 2010

Lykkegaard

Rolig nu!!

Du er nød til bare at gøre, som du selv lyster, for når hun/han er kommet til verden, bliver de allesammen (venner, bedsteforældre, andre familiemedlemmer og også kunderne i "netto") meget værre.

Nogen gør det jo bare i en sjov mening, og andre er så bedrevidende, at det er til at  over, bed om gode råd, når du er usikker og tro på dig selv, når du ved bedst.

Spændende at høre hvad det bliver!!

Anmeld

15. maj 2010

Anonym trådstarter

Jeg svarer lige lidt mere generalt...

Men jeg er nu for langt til en 3d skanning, hvilket også ville være skørt, da jeg er over min termin med nogen dage... Men jeg har jo betalt for en almindelig kønsskanning og der siger de vel ikke et køn hvis de ikke er sikre, for så skal man jo komme igen...?

Men ja, som nogen af jer skriver, så fatter jeg heller ikke hvorfor folk ikke bare kan glæde sig på mine vejne, og min kærestes.. I min familie er der meget tendens til drenge og det samme på kærestens side, så jeg har nogen af dem mistænkte for, at de evt kunne være misundelige på det er en pige?!
For aldrig før, når nogen i familien har fået skanninger med køn, har de kommenteret så meget på hvis det var det modsatte, som de gør ved os..

Ja jeg synes den er lidt svær og enormt trættende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.