Bliver sindssyg! "hvad nu hvis det bliver en dreng?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Nej, men det er bare SÅ trættende altid og hører på...

Kender det og sagde til folk om de ikke godt ville være søde og tie stille...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Kender det og sagde til folk om de ikke godt ville være søde og tie stille...

Ja, jeg kan godt nok snart heller ikke tie stille mere.. Som skrevet længere oppe, så kommer man sgu helt selv til at tvivle...

Anmeld

14. maj 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Ja, jeg kan godt nok snart heller ikke tie stille mere.. Som skrevet længere oppe, så kommer man sgu helt selv til at tvivle...

Ja, synes godt du kan tillade dig og sige til dem, om de ikke godt vil være søde og lade vær med at sige den kommentar konstant - Da du faktisk er meget træt af det... ?

Anmeld

14. maj 2010

Mor-til-asta-09

Kender det alt for godt.. Vi fik også afvide det var en pige, og vi begyndte self at købe andet end neutralt.

Men i alle butikkerne spurgte de også om vi nu var sikre på det var en pige, men self var vi ikke det. Men blev det en dreng, så var der jo ikke noget at gøre ved det. Så må man bare være hurtig

Anmeld

14. maj 2010

Skouboe

Anonym skriver:

Jeg har været til kønsskanning og fået at vide det er en pige.. Så det går jeg stærkt ud fra det er..

Men alle i min familie tror det er en dreng, og siger konstant "hvad nu hvis det er en dreng?" - Ja, så er det en dreng!!!!

Jeg bliver sindssyg.. Hver gang jeg har købt noget i lyserødt, får jeg at vide hvor latterlig og dum jeg er, for "hvad nu hvis det bliver en dreng?".... Jeg bliver snart pisse sur, hvis de ikke stopper det, for det gider man sguda ikke og hører... - I hvertfald ikke konstant!

Idag fik jeg at vide, at jeg ikke måtte købe en bestemt trøje jeg var helt vild med, fordi den var "alt for piget"... Det skal andre selvfølgelig ikke bestemme, men jeg blev bare så sur og ked af det, at jeg lagde den fra mig, og kom hjem med en følelse af at være fulskommen tom indeni...

Jeg ved ikke helt hvad jeg ville med det her indlæg, men jeg er bare så sur og skuffet!

ps. jeg er lige anonym, da jeg ikke ved hvem der kigger med!

Det korte svar på den er "Så bliver han super kær i lyserødt...!!"

- så kan de lære at tie stille kan de!

Anmeld

14. maj 2010

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Det korte svar på den er "Så bliver han super kær i lyserødt...!!"

- så kan de lære at tie stille kan de!

Den har jeg faktisk afprøvet... Men så sagde de, ej for faen, det kan kan sguda ikke... (NEJ HALLO, det var da en joke )

Anmeld

14. maj 2010

Anonym trådstarter

forældre-til-Asta skriver:

Kender det alt for godt.. Vi fik også afvide det var en pige, og vi begyndte self at købe andet end neutralt.

Men i alle butikkerne spurgte de også om vi nu var sikre på det var en pige, men self var vi ikke det. Men blev det en dreng, så var der jo ikke noget at gøre ved det. Så må man bare være hurtig

Ja lige præcis... Jeg siger også altid, at jamen så er det en dreng, eller også må vi jo lige hurtig få fat på noegt blåt...

Det er vel ikke verdens undergang? - Eller jo, hvis du spørg min familie!

Anmeld

14. maj 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Ja, synes godt du kan tillade dig og sige til dem, om de ikke godt vil være søde og lade vær med at sige den kommentar konstant - Da du faktisk er meget træt af det... ?

Ja, jeg må prøve om det ikke hjælper..

Og så håber jeg sgu de holder deres K*** når den lille kommer, og hvis det viser sig at det faktisk ER en pige! Så kan de tage den.. Men jeg er godt nok glad for, at jeg ikke skal hører på den sååå lang tid endnu..

Anmeld

14. maj 2010

Lou87

Anonym skriver:

Jeg må prøve om jeg kan ignorerer dem, men med de homoner der i øjeblikket suser rundt i kroppen, har jeg dælme svært ved det..

Nej, det tyder ikke lige frem på, at bettefisen vil ud.. Men som der jo er bevist et par gange herinde, så kan det også være positivt at man intet mærker, for lige pludselig, så er det sgu nu...

Ja, op og nedturene kommer sku lidt bag på en her i disse tider.. Men håber du klarer den og der nok ska komme en lille prinsesse ud til dig og de måbende munde fra de andre

Nu har jeg vidst ikk li fulgt med i de tråde, men helt sikkert... det må være bedre... ihvertfald noget bedre end og gå og ha små ondt hele tiden og bare vente og vente i smerte.

Anmeld

14. maj 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Ja, jeg må prøve om det ikke hjælper..

Og så håber jeg sgu de holder deres K*** når den lille kommer, og hvis det viser sig at det faktisk ER en pige! Så kan de tage den.. Men jeg er godt nok glad for, at jeg ikke skal hører på den sååå lang tid endnu..

Glæd dig til at du slipper for at høre på det... MEN MEN... så kommer de med alle RÅDENE....

Jeg var ved at  mig og bad folk om at holde deres k***

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.