Bliver sindssyg! "hvad nu hvis det bliver en dreng?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Ja, op og nedturene kommer sku lidt bag på en her i disse tider.. Men håber du klarer den og der nok ska komme en lille prinsesse ud til dig og de måbende munde fra de andre

Nu har jeg vidst ikk li fulgt med i de tråde, men helt sikkert... det må være bedre... ihvertfald noget bedre end og gå og ha små ondt hele tiden og bare vente og vente i smerte.

ja Og jeg er jo egentlig ligeglad med hvad køn det er, bare den er rask, men liiiidt overrasket vil jeg da blive hvis der er en tap med

Ja, det tror jeg i hvertfald også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Glæd dig til at du slipper for at høre på det... MEN MEN... så kommer de med alle RÅDENE....

Jeg var ved at  mig og bad folk om at holde deres k***

Ja, og der kan jeg SLET IKKE holde mund.. Der er sgu ikke nogen der kan komme med unødvendige råd.. -Gode råd er velkommen, men bare for at rette på os, nej det vil jeg ikke finde mig i..

Anmeld

14. maj 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Ja, og der kan jeg SLET IKKE holde mund.. Der er sgu ikke nogen der kan komme med unødvendige råd.. -Gode råd er velkommen, men bare for at rette på os, nej det vil jeg ikke finde mig i..

Jeg sagde STOP til rådene til sidst.. Det blev for meget...

Anmeld

14. maj 2010

bette

åhhh sidder her og bliver gal på dine vegne.. står nemlig selv i samme situation.. jeg venter mig en pige.. sagde scannings damen.. hun var 95% sikker.. og kaldte hende "HUN" gennem hele scanningen..

så kommer jeg hen til svigermor og fortæller hende at min veninde har købt sådan et super sødt pige sæt til hende til når hun skal hjem fra hospitalet. .. altså hvis vi ville bruge det.. og min svigers kommentar var bare.. ahhh heidi skulle vi nu ikke lige vente..

æh nej.... og jeg vil gerne shoppe lyserødt nu... lilla osv..

kan ikke forstå hvorfor folk skal tage den glæde fra en..

Anmeld

14. maj 2010

Anonym trådstarter

bette skriver:

åhhh sidder her og bliver gal på dine vegne.. står nemlig selv i samme situation.. jeg venter mig en pige.. sagde scannings damen.. hun var 95% sikker.. og kaldte hende "HUN" gennem hele scanningen..

så kommer jeg hen til svigermor og fortæller hende at min veninde har købt sådan et super sødt pige sæt til hende til når hun skal hjem fra hospitalet. .. altså hvis vi ville bruge det.. og min svigers kommentar var bare.. ahhh heidi skulle vi nu ikke lige vente..

æh nej.... og jeg vil gerne shoppe lyserødt nu... lilla osv..

kan ikke forstå hvorfor folk skal tage den glæde fra en..

Nej, det fatter jeg simpelthen heller ikke..

Jeg kan se der hvor man måske lige har lavet hele værelset en bestemt farve alt efter køn, og man så siger, "jeg håber virkelig ikke det bliver den modsatte køn." Men så er det lige som også det...

Anmeld

14. maj 2010

bette

Anonym skriver:

Nej, det fatter jeg simpelthen heller ikke..

Jeg kan se der hvor man måske lige har lavet hele værelset en bestemt farve alt efter køn, og man så siger, "jeg håber virkelig ikke det bliver den modsatte køn." Men så er det lige som også det...

det er jo også noget man jo plejer at sige.. hende der scannede mig sagde også at hun ikke ville sige hun var 100 % sikker fordi hun jo ikke liiiige gad og komme og male  værelset om hvis nu hun tog helt fejl.. hehe.. det er sjovt.. men det er dælme ikke særlig fedt at folk ser negativt på en bare fordi man går og drømmer og glæder sig.. det skal man da have lov til.. får helt lyst til at gå ned og købe noget pigetøj lige nu.. hehe

Anmeld

14. maj 2010

Anonym trådstarter

bette skriver:

det er jo også noget man jo plejer at sige.. hende der scannede mig sagde også at hun ikke ville sige hun var 100 % sikker fordi hun jo ikke liiiige gad og komme og male  værelset om hvis nu hun tog helt fejl.. hehe.. det er sjovt.. men det er dælme ikke særlig fedt at folk ser negativt på en bare fordi man går og drømmer og glæder sig.. det skal man da have lov til.. får helt lyst til at gå ned og købe noget pigetøj lige nu.. hehe

Vores skanningsdame sagde faktisk, at hun var 99.9 % sikker.. Ogsamtidig sagde hun, at hun aldrig i hendes 7 år som skanner havde taget fejl, så det må vel være fordi hun er så sikker som hun kan være..

Jeg ved der kan ske en fejl, men hallo, gider man hører om det?!

Ja, det får jeg også... hihi.. Hvor langt er du? - altså i graviditeten?

Anmeld

14. maj 2010

bette

Anonym skriver:

Vores skanningsdame sagde faktisk, at hun var 99.9 % sikker.. Ogsamtidig sagde hun, at hun aldrig i hendes 7 år som skanner havde taget fejl, så det må vel være fordi hun er så sikker som hun kan være..

Jeg ved der kan ske en fejl, men hallo, gider man hører om det?!

Ja, det får jeg også... hihi.. Hvor langt er du? - altså i graviditeten?

okay jamen så ER det da også en pige

jeg er 21+5 idag og kan ikke vente med at hun blir endnu mere aktiv derinde.. det tog lidt tid idet min moderkage selvfølgelig ligger foran som den gjorde med min søn.. grr .. det er bare så livs bekræftende når de tumler rundt derinde.

har overvejet en ekstra scanning bare for at være heeeelt sikker på kønnet... men manden vil ik gå med til det..

måske jeg kunne få en trygheds scanning fra lægen... man ka jo være heldig..

Anmeld

14. maj 2010

Anonym trådstarter

bette skriver:

okay jamen så ER det da også en pige

jeg er 21+5 idag og kan ikke vente med at hun blir endnu mere aktiv derinde.. det tog lidt tid idet min moderkage selvfølgelig ligger foran som den gjorde med min søn.. grr .. det er bare så livs bekræftende når de tumler rundt derinde.

har overvejet en ekstra scanning bare for at være heeeelt sikker på kønnet... men manden vil ik gå med til det..

måske jeg kunne få en trygheds scanning fra lægen... man ka jo være heldig..

Ej hvor træls.. Men man kommer vel til at kunne mærke den lille lige så meget alligevel senere elleR?

Jeg overvejede det også, for min var bare en almindelig 2d, altså almindelig kønsskanning og ikke noget 3 eller 4d.. Men som sagt sagde hun at hun var sikker..

Min kæreste er heller ikke med på en ekstra skanning, men havde tidligere i graviditeten tænkt på at gøre det selv om han sagde nej.. Men nu er jeg som sagt ovre terminen så nu kan det vidst ikke betale sig

Anmeld

14. maj 2010

Skouboe

Anonym skriver:

Den har jeg faktisk afprøvet... Men så sagde de, ej for faen, det kan kan sguda ikke... (NEJ HALLO, det var da en joke )

Hvortil du svarer - han er da ligeglad.. og nu har jeg alt det her fine lyserøde tøj til ham

Bare vær konsekvent med svaret - måske de fanger hintet til sidst.

Jeg kan fortælle at i starten af denne graviditet (jeg har en datter i forvejen) var min svigermor totalt overbevist om at jeg ventede en dreng og hun gik totalt i baglås hver gang jeg købte noget til min datter der ikke var unisex - for så kunne det jo ikke bruges til lillebror.

Heldigvis er det en lillesøster jeg venter mig - hvis ikke scanningsdamerne har taget fejl. Ikke fordi en lillebror ikke ville være velkommen, men fordi svigermor var så forbandet insisterende. Til sidst ignorerede jeg hende totalt - jeg undlod at svare og reagere når hun snakkede om lillebror.. hun forstod det til sidst...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.