Milka skriver:
ja, ikke mit, men min kusines. næste lørdag. og jeg har tøjkrise ...
selve vielsen er kl. 13 og så er der bryllupsmiddag/fest om aftenen. der kræves altså to forskellige outfits! og min date, som er min far (
), kommer i tuxedo, hvilket jeg synes stiller ret store krav til min påklædning. vi er jo nærmest ovre i noget gallahalløj.
hvad i dælen tager man på i kirken, og hvad tager man på til middagen? jeg hader at shoppe tøj når man ved at man SKAL finde noget!
hilsen camilla (som i forvejen hader tøj)
Jeg skal jo også giftes om en måneds tid, og jeg regner bestemt ikke med at folk tager noget forskelligt på i kirke og til fest.
For mig er det vigtigt at folk har det godt i det tøj de har på. Nogen gange kan man se på folk hvis de ikke er tilpasse i det tøj de har på, og så er de ikke tilbøjelige til at ville have det sjovt som de ellers ville, fordi de tænker meget over deres ydre, og at det slet ikke er dem. Det er øv!
Tag noget på du føler lige er dig. Så er du garanteret en god fest. (og hvis ikke, så drikker du dig bare under bordet og går ud som et lys kl otte om aftenen, det virker fortræffeligt for mig
)
Anmeld