argh, bryllup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

ooo

Milka skriver:

ja, ikke mit, men min kusines. næste lørdag. og jeg har tøjkrise ...

selve vielsen er kl. 13 og så er der bryllupsmiddag/fest om aftenen. der kræves altså to forskellige outfits! og min date, som er min far ( ), kommer i tuxedo, hvilket jeg synes stiller ret store krav til min påklædning. vi er jo nærmest ovre i noget gallahalløj.

hvad i dælen tager man på i kirken, og hvad tager man på til middagen? jeg hader at shoppe tøj når man ved at man SKAL finde noget!

hilsen camilla (som i forvejen hader tøj)

Jeg skal jo også giftes om en måneds tid, og jeg regner bestemt ikke med at folk tager noget forskelligt på i kirke og til fest.

For mig er det vigtigt at folk har det godt i det tøj de har på. Nogen gange kan man se på folk hvis de ikke er tilpasse i det tøj de har på, og så er de ikke tilbøjelige til at ville have det sjovt som de ellers ville, fordi de tænker meget over deres ydre, og at det slet ikke er dem. Det er øv!

Tag noget på du føler lige er dig. Så er du garanteret en god fest. (og hvis ikke, så drikker du dig bare under bordet og går ud som et lys kl otte om aftenen, det virker fortræffeligt for mig)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Milka

liam skriver:

nu jeg jeg lidt måløs dig tatoveringer.. hele armen.. troet jeg godt nok ikke lige..  troet du var en pæn dame.. og ikke en som mig. fyldt med tatoveringer

synes altså hellere ikke man behøvere flere kjoler.. det lidt vildt og synes ikke man kan bestemme det.. ikke alle har bare penge til at gå ud og købe flere kjoler.. for hvor tit er det lige man får dem brugt..

men hvis det er så har jeg en galle kjole til salg, det er en str 40/42..  jeg skulle bare ha den kjole. men har kun brugt den 1 gang.  og nu kan jeg ikke passe den længere..

man kan sagtens være en pæn dame OG have tatoveringer

40/42 ville jeg slet ikke kunne passe

Anmeld

14. maj 2010

Milka

Tjuhl skriver:

hmm...kan du huske da jeg skulle bestemme mig for en kjole og havde en pink en med sort bånd i taljen? den stemte du for kan jeg huske og jeg sidder her og tænker, at hvis du vil kan jeg sende den til dig, så kan du låne den - jeg kan jo altid få den til sommer når vi kommer forbi igen hvis du altså vil! (for een ting er naturligvis hvad man synes andre skal tage på og noget helt helt andet er hvad man selv ville krybe i!!)

jeg kan kun vagt huske hvordan den kjole ser ud, har du stadig billedet af dig i den?

Anmeld

14. maj 2010

Milka

iln skriver:

Når der ikke står en direkte dresscode i invitationen, kan du tillade dig at dukke op i hvad som helst (næsten).Peter og jeg skal jo giftes her om 1 mdr. Vielsen er kl. 14.30 og der er velkomst kl. 17.30. Jeg forventer ikke folk kommer i gallakjole og det helt store outfit. Noget pænt, festligt, behageligt og ikke midst noget de kan danse i. Det er alligevel mange timer man skal sidde ned og og det bliver altså hårdt i længden, hvis man knap nok kan trække vjeret i en alt for fornem kjole. Personligt ville jeg finde en sød sommerkjole.

Og så til dig og Fie. Man kan købe sådan nogle body-forming high waistline and lift up trusser. Jeg render selv rundt med nogle trælse efter-graviditetskiloer, og vil gerne kunne have kjoler på til sommer, uden at dellerne hænger ud over det hele. Dem vil jeg foreslå jer. De er super-duper. Helt klart et af de bedste køb jeg har gjort. De kan købes i undertøjsforretninger-

tak for tippet!

altså, jeg nægter at have noget ukomfortabelt på, så jeg må finde en kjole som både er pæn og behagelig. men jeg har tænkt mig at skrue max op for sko og smykker, vil have nogle motherfucker fede øreringe på og ditto højhælede sko

og så er der håret! kunne tænke mig at prøve at lave noget a la det her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. maj 2010

Milka

Metchen skriver:

Jeg skal jo også giftes om en måneds tid, og jeg regner bestemt ikke med at folk tager noget forskelligt på i kirke og til fest.

For mig er det vigtigt at folk har det godt i det tøj de har på. Nogen gange kan man se på folk hvis de ikke er tilpasse i det tøj de har på, og så er de ikke tilbøjelige til at ville have det sjovt som de ellers ville, fordi de tænker meget over deres ydre, og at det slet ikke er dem. Det er øv!

Tag noget på du føler lige er dig. Så er du garanteret en god fest. (og hvis ikke, så drikker du dig bare under bordet og går ud som et lys kl otte om aftenen, det virker fortræffeligt for mig)

du har så ret! det er altså vigtigt for en god fest at man er tilpas i det man har på ... og ikke har ondt i fødderne pga alt for høje sko ... osv

Anmeld

14. maj 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

du har så ret! det er altså vigtigt for en god fest at man er tilpas i det man har på ... og ikke har ondt i fødderne pga alt for høje sko ... osv

Sidste sommer købte du sådan en lilla/lyng farvet kjole. Den sys jeg er super smuk. Og den ville passe rigtig godt til den frisure. (eller er det omvendt)-Og den så også dejlig behagelig ud. -Men måske du ikke mener den er alla galla nok...Nåh men det var bare et forslag herfra... og når vi kommer hjem skal jeg nok kikke om jeg har noget i gemmerne...

Anmeld

14. maj 2010

Milka

malucca09 skriver:

Sidste sommer købte du sådan en lilla/lyng farvet kjole. Den sys jeg er super smuk. Og den ville passe rigtig godt til den frisure. (eller er det omvendt)-Og den så også dejlig behagelig ud. -Men måske du ikke mener den er alla galla nok...Nåh men det var bare et forslag herfra... og når vi kommer hjem skal jeg nok kikke om jeg har noget i gemmerne...

det er lige præcis den jeg ligner en sæk kartofler i

Anmeld

14. maj 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

det er lige præcis den jeg ligner en sæk kartofler i

Prøv du lige at hop i den sæk, så vi kan give vores mening til kende...Jeg ved jeg har sådan en mørke grå kjole, hvor der er xér på ryggen, som gør den kan blive større og mindre, i omkredsen.... Den må du også gerne låne... (Kan tage billder imorgen, hvis du er interesseret)

Anmeld

14. maj 2010

oo

Milka skriver:

jeg kan kun vagt huske hvordan den kjole ser ud, har du stadig billedet af dig i den?

nej, jeg har ikke billede af mig i den, men jeg kan lige tage et billede af den, hvis det er

Anmeld

15. maj 2010

Milka

Tjuhl skriver:

nej, jeg har ikke billede af mig i den, men jeg kan lige tage et billede af den, hvis det er

jeg husker tydeligt et billede af DIG i den og det vil jeg gerne SE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.