argh, bryllup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

wow hvor er den flot den du har på!! du ser vildt godt ud i den

nu har jeg så stort set hele min højre arm tatoveret og jeg tror det er mest passende at jeg lige dækker dem til (ellers skal jeg sikkert høre på min fars brok hele aftenen)

og ja, hvis jeg kunne ville jeg helt sikkert tage med på jeres shoppetur

Tak er bange for at mine arme er blevet lidt for blævret efter jeg har fået to unger.. og min mave.. ja den snakker vi ikke om, jeg vejer nok 15kg mere nu end på det billede hvor jeg står ved siden af min lille bror... så jeg skal lige se om jeg kan komme i den..

Må jeg se din tato???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Tak er bange for at mine arme er blevet lidt for blævret efter jeg har fået to unger.. og min mave.. ja den snakker vi ikke om, jeg vejer nok 15kg mere nu end på det billede hvor jeg står ved siden af min lille bror... så jeg skal lige se om jeg kan komme i den..

Må jeg se din tato???

ja min post-tvillingegraviditetsmave er også et stort problem, det skal i hvert fald ikke være en stram kjole 

skal nok vise billede af tatoveringen men det må blive senere da jeg kan høre pigerne lige er vågnet derinde

Anmeld

14. maj 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

ja min post-tvillingegraviditetsmave er også et stort problem, det skal i hvert fald ikke være en stram kjole 

skal nok vise billede af tatoveringen men det må blive senere da jeg kan høre pigerne lige er vågnet derinde

jeg har sådan en sort body jeg købte i en undertøjs butik, når jeg tager den på har jeg taber jeg mig 4kg, når den kommer af igen er maven tilbage... men det er en lyn hurtig slankekur og man har ikke den der dele på maven eller bolle håndtag..

Glæder mig til at se billeder....

Anmeld

14. maj 2010

TbCp

Sidste bryllup jeg var til.... sidste sommer.... havde jeg samme kjole på i kirken som til festen... vi kunne godt have været nået hjem og skifte men jeg havde kun købt den ene kjole så den blev det

Anmeld

14. maj 2010

LIZO

nu jeg jeg lidt måløs dig tatoveringer.. hele armen.. troet jeg godt nok ikke lige..  troet du var en pæn dame.. og ikke en som mig. fyldt med tatoveringer

synes altså hellere ikke man behøvere flere kjoler.. det lidt vildt og synes ikke man kan bestemme det.. ikke alle har bare penge til at gå ud og købe flere kjoler.. for hvor tit er det lige man får dem brugt..

men hvis det er så har jeg en galle kjole til salg, det er en str 40/42..  jeg skulle bare ha den kjole. men har kun brugt den 1 gang.  og nu kan jeg ikke passe den længere..

Anmeld

14. maj 2010

Dictes mor

Milka skriver:

det står ikke en dyt om det i invitationen, men vi har siden hen fået at vide af brudens bror, min fætter, at det er henimod galla.

kunne man ikke bære den samme kjole, men tage andre sko, smykker og måske et fint sjal på om aftenen?

Jo det synes jeg helt bestemt at du kan. Det ville jeg gøre, for jeg har ikke lige to kjoler som ville være passende, og det er jo ikke sikkert, at man lige har råd til at skulle købe to kjoler, de er jo ikke helt billige.

Anmeld

14. maj 2010

oo

hmm...kan du huske da jeg skulle bestemme mig for en kjole og havde en pink en med sort bånd i taljen? den stemte du for kan jeg huske og jeg sidder her og tænker, at hvis du vil kan jeg sende den til dig, så kan du låne den - jeg kan jo altid få den til sommer når vi kommer forbi igen hvis du altså vil! (for een ting er naturligvis hvad man synes andre skal tage på og noget helt helt andet er hvad man selv ville krybe i!!)

Anmeld

14. maj 2010

iln

Når der ikke står en direkte dresscode i invitationen, kan du tillade dig at dukke op i hvad som helst (næsten).Peter og jeg skal jo giftes her om 1 mdr. Vielsen er kl. 14.30 og der er velkomst kl. 17.30. Jeg forventer ikke folk kommer i gallakjole og det helt store outfit. Noget pænt, festligt, behageligt og ikke midst noget de kan danse i. Det er alligevel mange timer man skal sidde ned og og det bliver altså hårdt i længden, hvis man knap nok kan trække vjeret i en alt for fornem kjole. Personligt ville jeg finde en sød sommerkjole.

Og så til dig og Fie. Man kan købe sådan nogle body-forming high waistline and lift up trusser. Jeg render selv rundt med nogle trælse efter-graviditetskiloer, og vil gerne kunne have kjoler på til sommer, uden at dellerne hænger ud over det hele. Dem vil jeg foreslå jer. De er super-duper. Helt klart et af de bedste køb jeg har gjort. De kan købes i undertøjsforretninger-

Anmeld

14. maj 2010

TbCp

iln skriver:

Når der ikke står en direkte dresscode i invitationen, kan du tillade dig at dukke op i hvad som helst (næsten).Peter og jeg skal jo giftes her om 1 mdr. Vielsen er kl. 14.30 og der er velkomst kl. 17.30. Jeg forventer ikke folk kommer i gallakjole og det helt store outfit. Noget pænt, festligt, behageligt og ikke midst noget de kan danse i. Det er alligevel mange timer man skal sidde ned og og det bliver altså hårdt i længden, hvis man knap nok kan trække vjeret i en alt for fornem kjole. Personligt ville jeg finde en sød sommerkjole.

Og så til dig og Fie. Man kan købe sådan nogle body-forming high waistline and lift up trusser. Jeg render selv rundt med nogle trælse efter-graviditetskiloer, og vil gerne kunne have kjoler på til sommer, uden at dellerne hænger ud over det hele. Dem vil jeg foreslå jer. De er super-duper. Helt klart et af de bedste køb jeg har gjort. De kan købes i undertøjsforretninger-

jeg er da nødt til at have en stak af sådan nogle trusser her til sommer

Pt. klarer jeg den ved et par nylonstrømper/strømpebukser... og ud over tager jeg et par strømpebukser hvor benene er klippet af... det holder godt på maven

Anmeld

14. maj 2010

iln

TbCp skriver:

jeg er da nødt til at have en stak af sådan nogle trusser her til sommer

Pt. klarer jeg den ved et par nylonstrømper/strømpebukser... og ud over tager jeg et par strømpebukser hvor benene er klippet af... det holder godt på maven

Den har jeg også praktiseret meget. Hvis jeg skulle have bare ben under en kjole - så lige klippe benene korte af et par strømpebukser - og voila - maven bliver hvor den skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.