argh, bryllup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.702 visninger
31 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Milka

ja, ikke mit, men min kusines. næste lørdag. og jeg har tøjkrise ...

selve vielsen er kl. 13 og så er der bryllupsmiddag/fest om aftenen. der kræves altså to forskellige outfits! og min date, som er min far ( ), kommer i tuxedo, hvilket jeg synes stiller ret store krav til min påklædning. vi er jo nærmest ovre i noget gallahalløj.

hvad i dælen tager man på i kirken, og hvad tager man på til middagen? jeg hader at shoppe tøj når man ved at man SKAL finde noget!

hilsen camilla (som i forvejen hader tøj)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Dictes mor

Står der i invitationen at det skal være galla? Jeg ville tage en sommerkjole eller sommer outfit på i kirken, noget let og lyst, og så gallakjole om aftenen, men KUN hvis der står galla i invitationen. Jeg er ikke meget for galla nemlig, så hvis jeg kunne ville jeg forsøge at smutte udenom, og "nøjes" med et let og halvfint outfit om aftenen.

Eller jeg ville tage en halvgalla lignende ting på i kirken og have den samme på om aftenen, det begynder jo at løbe op og blive dyrt, hvis man skal ud og investere i to kjoler.

Anmeld

14. maj 2010

Milka

Majastina skriver:

Står der i invitationen at det skal være galla? Jeg ville tage en sommerkjole eller sommer outfit på i kirken, noget let og lyst, og så gallakjole om aftenen, men KUN hvis der står galla i invitationen. Jeg er ikke meget for galla nemlig, så hvis jeg kunne ville jeg forsøge at smutte udenom, og "nøjes" med et let og halvfint outfit om aftenen.

Eller jeg ville tage en halvgalla lignende ting på i kirken og have den samme på om aftenen, det begynder jo at løbe op og blive dyrt, hvis man skal ud og investere i to kjoler.

det står ikke en dyt om det i invitationen, men vi har siden hen fået at vide af brudens bror, min fætter, at det er henimod galla.

kunne man ikke bære den samme kjole, men tage andre sko, smykker og måske et fint sjal på om aftenen?

Anmeld

14. maj 2010

otlitrom

Milka skriver:

det står ikke en dyt om det i invitationen, men vi har siden hen fået at vide af brudens bror, min fætter, at det er henimod galla.

kunne man ikke bære den samme kjole, men tage andre sko, smykker og måske et fint sjal på om aftenen?

Det synes jeg da lyder som en god idé.. Det der med at skulle hjem og skifte (og skulle købe to sæt) er jeg ikke tilhænger af.. Jeg plejer at troppe op i kjole, og så er det det. Er brylluppet tæt på, hvor du bor? Vi bor altid rimelig langt væk, og så har jeg brugt det som "undskylning", at vi ikke har haft muliged for at medbringe en hel gardarobe..

Anmeld

14. maj 2010

MORJESPERSEN

Vi skal også til Bryllup her først i juli og jeg har nu tænkt mig at komme i den samme kjole både til kirke som er kl 15 og så til festen som er kl 18.... jeg havde slet ikke tænkt at man skulle have to kjoler, måske jeg skal til ud og shoppe en kjole mere... Nej det er penge ud af vinduet... hvem ser lige om man kommer i den samme kjole bare man er ren og pæn og husker at smile så liner man en million. Så pyt med om man har haft kjolen på 1 time i kirken...

Jeg håber du får en super god fest og i får god mad og danset en masse...

Anmeld

14. maj 2010

Milka

kitty skriver:

Det synes jeg da lyder som en god idé.. Det der med at skulle hjem og skifte (og skulle købe to sæt) er jeg ikke tilhænger af.. Jeg plejer at troppe op i kjole, og så er det det. Er brylluppet tæt på, hvor du bor? Vi bor altid rimelig langt væk, og så har jeg brugt det som "undskylning", at vi ikke har haft muliged for at medbringe en hel gardarobe..

kirken er tæt på hvor jeg bor, festen om aftenen er et godt stykke væk.

jeg har faktisk en rigtig fin kjole som jeg desværre ligner en sæk kartofler i, så den skal jeg IKKE have på, har jeg lige besluttet

Anmeld

14. maj 2010

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Vi skal også til Bryllup her først i juli og jeg har nu tænkt mig at komme i den samme kjole både til kirke som er kl 15 og så til festen som er kl 18.... jeg havde slet ikke tænkt at man skulle have to kjoler, måske jeg skal til ud og shoppe en kjole mere... Nej det er penge ud af vinduet... hvem ser lige om man kommer i den samme kjole bare man er ren og pæn og husker at smile så liner man en million. Så pyt med om man har haft kjolen på 1 time i kirken...

Jeg håber du får en super god fest og i får god mad og danset en masse...

hvordan ser din kjole ud fie? nu er jeg nysgerrig! må man se et billede? så kan jeg måske blive inspireret

Anmeld

14. maj 2010

otlitrom

Milka skriver:

kirken er tæt på hvor jeg bor, festen om aftenen er et godt stykke væk.

jeg har faktisk en rigtig fin kjole som jeg desværre ligner en sæk kartofler i, så den skal jeg IKKE have på, har jeg lige besluttet

Øv! Kan du ikke gøre noget ved den? Jeg har en billig grå kjole fra Vila. Den var lidt kedelig. Jeg købte et sort siklkebånd, og en hårelatisk, hvor der var en rose på. Det syede jeg på kjolen, og for 75 kr lignede jeg eftersigende en million.. Men det er jo ikke alle kjoler, man kan gøre det ved..??

Du ligner med sikkerhed ikke en sæk kartofler. Men jeg kender godt følelsen... Lige pt sidder jeg i arbejdstøjet fra plejehjemmet (skal møde om en time) og det er heller ikke det mest flatterende

Anmeld

14. maj 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

hvordan ser din kjole ud fie? nu er jeg nysgerrig! må man se et billede? så kan jeg måske blive inspireret

Jeg har ikke helt besluttet hvilken kjole jeg skal have på endnu... Jeg har en kjole jeg havde på for et par år siden til et bryllup, og der kommer ikke nogen af de samme gæster så den kunne jeg godt finde på at tage på hvis jeg kan være i den... så har jeg en anden som jeg havde på til konfimation vil bare lige vise dig den syndes den er rigtig sød med mange søde detalie... men jeg skal ud og kikke på kjoler her til d.første sammen med en anden veninne som også skal med til det brylup... "km her fra hvor jeg bor er der en butik der hedder casa blanca de har brude kjloer og gala kjoler fra 500kr så der skal jeg helt sikket et smut ned, vil du med??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. maj 2010

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Jeg har ikke helt besluttet hvilken kjole jeg skal have på endnu... Jeg har en kjole jeg havde på for et par år siden til et bryllup, og der kommer ikke nogen af de samme gæster så den kunne jeg godt finde på at tage på hvis jeg kan være i den... så har jeg en anden som jeg havde på til konfimation vil bare lige vise dig den syndes den er rigtig sød med mange søde detalie... men jeg skal ud og kikke på kjoler her til d.første sammen med en anden veninne som også skal med til det brylup... "km her fra hvor jeg bor er der en butik der hedder casa blanca de har brude kjloer og gala kjoler fra 500kr så der skal jeg helt sikket et smut ned, vil du med??

wow hvor er den flot den du har på!! du ser vildt godt ud i den

nu har jeg så stort set hele min højre arm tatoveret og jeg tror det er mest passende at jeg lige dækker dem til (ellers skal jeg sikkert høre på min fars brok hele aftenen)

og ja, hvis jeg kunne ville jeg helt sikkert tage med på jeres shoppetur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.