utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

sherin

jeg er helt med, håber bare alligevel hele hele tiden at alt ville blive godt, for han er den eneste familie jeg har rigtig tilbage..

jeg skal lige tilføje at jeg er kommet hjem med min datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

iris-mor

Hej Sherin og mor!!!

Hvor har jeg tænkt på dig og din kønne datter siden vi lå på sygehuset sammen. Jeg har faktisk mødt Mette, hende der kom og snakkede med dig og sagt at hun endlig skulle hilse dig når hun så dig.

Jeg kan forstå at der er kurre på tråden, håber virkelig du finder ud af det. Det kan være p... hårdt og svært, men du må som vi snakkede om huske at det er dig og Sherin du skal tænke på, så må han komme i anden række - hvis han er med i rækken. Kan du nu passe rigtig godt på dig selv og den lille, der efterhånden må være blevet stor og meget langhåret.

Klem ida

p.s. har anmodet om venskab med dig, men ved ikke lige hvad det indebærer og betyder

Anmeld

19. maj 2010

sherin

iris-mor skriver:

Hej Sherin og mor!!!

Hvor har jeg tænkt på dig og din kønne datter siden vi lå på sygehuset sammen. Jeg har faktisk mødt Mette, hende der kom og snakkede med dig og sagt at hun endlig skulle hilse dig når hun så dig.

Jeg kan forstå at der er kurre på tråden, håber virkelig du finder ud af det. Det kan være p... hårdt og svært, men du må som vi snakkede om huske at det er dig og Sherin du skal tænke på, så må han komme i anden række - hvis han er med i rækken. Kan du nu passe rigtig godt på dig selv og den lille, der efterhånden må være blevet stor og meget langhåret.

Klem ida

p.s. har anmodet om venskab med dig, men ved ikke lige hvad det indebærer og betyder

heej!

ej hvor blev jeg glad da jeg så det var dig hehe.

glad for du huskede mig, og har også tænkt på dig og din datter

går det godt med jer?

.. hmm ja er meget ked af det, for jeg elsker ham, og ønsker kernefamilien!! det var uforglemmelig tid da han var med mig på sygehuset den færste uge med min elskede datter. jeg håber bare på alt det bedste, for har brug for ham.

Anmeld

19. maj 2010

N&J

sherin skriver:

netop da jeg gik fra ham på familiecentret, kom jeg hjem med min datter.. men vi snakker lidt sammen nu og ved ikke om jeg skulle give ham en chance ? ??

han vil selv så gerne ha os tilbage og han siger han manglede kærlighed og omsorg...

Hvis du vælger at tage ham tilbage, så fortæller du ham og du fortæller din datter at det han gjorde med ved at slå dig og være dig utro, at det var i orden, så hvis du tager ham tilbage så tillader du også at han gør det igen, idet det her ikke kun handler om dig, men i høj grad om din datter, så skal du fokucere på hende og hvad det er du ønsker hun skal lære, for et barn lærer ikke hvad man fortæller dem, men hvad man viser dem. Hvis din mand fortryder, så burde han vise det ved at være der for jeres datter, ellers så er der jo intet der har forandret sig, og ja han sidder inde, men man kan godt vise omsorg på andre måder, så han har INGEN undskyldning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.