sherin skriver:
jeg gik fra hani da jeg var højgravid. han var jaloux, misundelig, voldelig, isolerede mig...
jeg var på krisehjem indtil jeg skulle føde.. jeg begyndte at snakke med ham igen, da jeg ville give ham en sidste chance nu hvor den lille var på vej.. han kom til fødslen, var der al tiden jeg var på sygehuset.
så kom vi på familiecenter... han var der rigtig meget for mig og sherin, han var kærlig og sød. vi elskede hinanden, og det hele var bare godt.
så gik der en måned, og jeg var stresset og presset og ked over at vi var på et familiecenter, havde angst for at de ville tage min datter, og derfor kom hani lidt til side... det begyndte at gå lidt ned af bakke med vores forhold..
der kom en ny beboer Nadia.. hun var rigtig sød, men havde tit øjnene på hani, men jeg valgte at ignorere for jeg stolede på ham.. jeg begyndte at snakke meget med hende, og kom til át holde af hende... snakkede med hende om mig og hanis forhold osv.. hun rådede og rådede mig, og jeg var naiv..
jeg tog hjem på weekend hos mig selv en dag, for at samle mine tanker uden at hani var til stede..
da jeg kom tilbage, var han en helt anden.. han gad mig ikke rigtig, han ville ikke kysse mere i offentligheden (han sys det var flovt nu hvor han var blevet far) og sagde ikke rigtig nogle søde ting til mig..
om aftenen vi lå i sengen, havde jeg lyst, men han afviste.. han sagde "jeg tror jeg er bøsse" og der begyndte jeg at mistænke...
dagen efter ville jeg ikke være sammen med ham længere, og da han har en dom og har fået lov at afzone på familicentret, manglede han 1måned, og idet jeg ikke ville være sammen med ham mere, blev han sendt i fængsel og afzone resten af sin straf..
jeg blev fortalt et par dage efter, at han havde en affære med nadia.... der forstod jeg ALT.
nu sidder han inde og har et par gange ringet til mig.. han siger han savner mig og den lille, og vil have sin "familie" tilbage.. han siger han stadig en gang imellom snakker i tlf. med nadia...
han siger derimod at der var en GRUND til det han gjorde med hende, og bl.a at han savnede kærlighed.. men hva fuck?! han kunne se min situation, og han sov det meste af dagen, hvilket betyder at jeg altid havde min datter selv!
hva skal jeg gøre? råd mig...
er der ikke noget med ( en gang utro, altid utro ) ?
Du bliver nødt til at tænke på dig selv og dit barn, han vil umiddelbart ikke jeres bedste og det er hans valg. Jeg ville aldrig gå tilbage til en "fuser - voldsmand".
Håber du finder den rigtige beslutning for dig selv og dit barn.