utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

sherin

Anna-jonas skriver:

Se igen..................HAN MANGLEDE omsorg og kærlighed. Det handler om ham, og hans behov..................ikke om dit og lille Sherins behov. Det er sådan noget man kigger på, når man vurdere forældreevne..................om man kan sætte andre før en selv. Synes bestemt ikke at du skal give ham en ny chance................den han fik, forspildte han. Jeg er mere end overbevist om, at han både vil slå dig igen og være utro igen, hvis du tager ham tilbage.

Det vigtige lige nu, er vel at du beviser at DU er en god mor, der kan tage sig ordentlig af Sherin. Og det er jo svært, når du også har en mand der ikke får nok omsorg og kærlighed......................

Pas nu godt på dig selv, og din dyrbare lille baby.

du har også ret

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

sherin

henh01 skriver:

Jeg kender din situation - mildest talt. Min eks kæreste kunne også være voldelig, respektløs mv. Men han havde ligeledes manipulerede nok med mig til at jeg ikke turde gå fra ham, i frygt for ikke at kunne finde en anden at dele min og min datters tilværelse med. (ovenstående er ligeledes min datters far)

Det er ikke såan ligetil at gå fra én selvom han er voldelig og selvom man fra barns ben altid har lovet sig selv aldrig at finde en mand der kunne lægge hånd på én, ja så er der alligevel en lille naiv person i os alle der tror på det bedste i folk, hvorfor man sommetider bliver. Min ekvar mig også utro og tro mig jeg prøvede at gå fra ham MANGE gange, men hver gang fik han overbevidst m om at jeg ikke fortjente anderledes (og tro det eller ej - i dag kan jeg stadig tvivle på om jeg fortjener kærlighed)

Mit bedste råd til dig er at lade ham være - lad samvær være samvær og lad det være op til statsforvaltningen at vurdere hvormeget og hvordan dette skal foregå. Min eks forlod mig - til mit held. Jeg har aldrig haft det så godt som jeg har det nu med min kæreste - nu gravid og lykkelig.

Husk at INGEN fortjener en mand der ikke respektere én, elsker én og værdsætter én. Du er mere værd og om ikke andet er det din pligt at beskytte din datter mod det liv der ville være hende i vente med en vvoldelig far der lægger hånd på sin mor og som skændes. Mor græder og far skrider i tide og utide.

Håber du gør hvad der er rigtigt for dig og din datter.

er glad for du forstår...

det er sku hårdt ...

Anmeld

13. maj 2010

Trolde_mor

sherin skriver:

netop da jeg gik fra ham på familiecentret, kom jeg hjem med min datter.. men vi snakker lidt sammen nu og ved ikke om jeg skulle give ham en chance ? ??

han vil selv så gerne ha os tilbage og han siger han manglede kærlighed og omsorg...

netop da jeg gik fra ham på familiecentret, kom jeg hjem med min datter.. men vi snakker lidt sammen nu og ved ikke om jeg skulle give ham en chance ? ??

han vil selv så gerne ha os tilbage og han siger han manglede kærlighed og omsorg...

Men du har jo givet ham én chance! Og han valgte at være utro så snart du ikke var der?

Har selv været sammen med en der ikke gjorde mig godt. Jeg gik tilbage til ham... MANGE gange, og det blev aldrig bedre. Jeg forsøgte i 4 næsten 5 år at få det til at gå. Men det gik kun godt i starten - hver gang. Han lovede mig guld og grænne skove, lovede at forbedre sig og sagde at han jo bare havde det lidt svært, men savnede mig, osv. osv.

Men når det kom til stykket spildte jeg jo bare min tid. Alle de år..  Jeg kunne ikke give ham det han ønskede, og jeg endte med at flytte fra byen. Nu er jeg sammen med en anden - gravid og lykkelig, jeg ser ham ind imellem.. han er blevet enormt upopulær og er ussel at se på.

Jeg føler med ham, og det gør stadig ondt at se hvordan han er endt, men tænk, jeg kunne være endt samme sted.

De er så søde og dejlige når de ønsker en tilbage - men søde han er jo stadig den samme. Ja, det er måske længe siden han har slået dig, men i har jo også været på familiecenter? Hvad så hvis i kommer op at skændes når i er flyttet for jer selv?

Ja, han siger han savner kærlighed - men burde han så ikke være voksen nok til at komme og sige det til dig? Burde han så ikke fortryde og bede om tilgivelse og ikke snakke med hende mere? Men han fortsætter jo - så hvem siger han ikke er sammen med hende igen så snart i lige er uvenner, eller blot ikke lige er sammen?

Søde, du fortjener en mand, der elsker dig, aldrig vil være dig utro, og som aldrig har eller vil ligge hånd på dig eller din datter..

Du kan og vil finde bedre. Hvis du ønsker din datter, så vælg hende! Hvis du vælger ham, vil han sansynligvis være voldelig igen og du vil miste hende...

Se på hende, og vælg hende!!! Søde, du kan sagtens klare dig selv, og han har ikke brug for dig når han er dig utro og er voldelig overfor dig.

Du føler måske du har brug for ham, men du har det bedre i længden uden ham. Du er stærk, meget stærkere end du tror. Og det er nu du skal være stærk for både dig selv og din datter..

Kæmpe

Anmeld

14. maj 2010

sherin

LN_ mor skriver:

Men du har jo givet ham én chance! Og han valgte at være utro så snart du ikke var der?

Har selv været sammen med en der ikke gjorde mig godt. Jeg gik tilbage til ham... MANGE gange, og det blev aldrig bedre. Jeg forsøgte i 4 næsten 5 år at få det til at gå. Men det gik kun godt i starten - hver gang. Han lovede mig guld og grænne skove, lovede at forbedre sig og sagde at han jo bare havde det lidt svært, men savnede mig, osv. osv.

Men når det kom til stykket spildte jeg jo bare min tid. Alle de år..  Jeg kunne ikke give ham det han ønskede, og jeg endte med at flytte fra byen. Nu er jeg sammen med en anden - gravid og lykkelig, jeg ser ham ind imellem.. han er blevet enormt upopulær og er ussel at se på.

Jeg føler med ham, og det gør stadig ondt at se hvordan han er endt, men tænk, jeg kunne være endt samme sted.

De er så søde og dejlige når de ønsker en tilbage - men søde han er jo stadig den samme. Ja, det er måske længe siden han har slået dig, men i har jo også været på familiecenter? Hvad så hvis i kommer op at skændes når i er flyttet for jer selv?

Ja, han siger han savner kærlighed - men burde han så ikke være voksen nok til at komme og sige det til dig? Burde han så ikke fortryde og bede om tilgivelse og ikke snakke med hende mere? Men han fortsætter jo - så hvem siger han ikke er sammen med hende igen så snart i lige er uvenner, eller blot ikke lige er sammen?

Søde, du fortjener en mand, der elsker dig, aldrig vil være dig utro, og som aldrig har eller vil ligge hånd på dig eller din datter..

Du kan og vil finde bedre. Hvis du ønsker din datter, så vælg hende! Hvis du vælger ham, vil han sansynligvis være voldelig igen og du vil miste hende...

Se på hende, og vælg hende!!! Søde, du kan sagtens klare dig selv, og han har ikke brug for dig når han er dig utro og er voldelig overfor dig.

Du føler måske du har brug for ham, men du har det bedre i længden uden ham. Du er stærk, meget stærkere end du tror. Og det er nu du skal være stærk for både dig selv og din datter..

Kæmpe

er så glad for at skrive med jer herinde!

det hjælper mig meget, tusind tak, og jeg har virkelig også taget det til mig du har skrevet.

jeg snakkede med svinet i dag, så begynder han at snakke om vores tider sammen, og også seksuelt...

han siger bl.a "skat? jeg håber ikke du tager på hvis vi flytter sammen, for det er svært at have sex når man er tyk" - jeg blev så gal, at jeg sagde han var en luder, og at han skulle skride hen til hans lille tøs og få fra hende hva han vil have, og sagde jeg aldrig ville have noget med ham at gøre, og ikk ville se ham og så smækkede jeg på...

hva sys i om det han sagde???????

jeg er så ked af det...........

åh Gud!

Anmeld

14. maj 2010

sherin

det hjælper mig meget, tusind tak, og jeg har virkelig også taget det til mig.

jeg snakkede med svinet (min kommende xmand) i dag, så begynder han at snakke om vores tider sammen, og også seksuelt...

han siger bl.a "skat? jeg håber ikke du tager på hvis vi flytter sammen, for det er svært at have sex når man er tyk" - jeg blev så gal, at jeg sagde han var en luder, og at han skulle skride hen til hans lille tøs og få fra hende hva han vil have, og sagde jeg aldrig ville have noget med ham at gøre, og ikk ville se ham og så smækkede jeg på...

åh Gud!

Anmeld

14. maj 2010

densorteenke

Et eller andet sted er det svært som udefra kommende at råde dig i denne her situation...

Du kan jo selv bedst mærke hvornår du har fået nok. Du må jo sætte dig ned og veje for og imod.. Men frem for alt skal du tænke over om du virkelig kan tilgive utroskab, for det kræver virkelig meget ikke at holde netop, sådan noget som utroskab imod et andet menneske. Kan du overskue at skulle arbejde så meget med tillid samtidig med at du skal tage dig af jeres datter ?

Jeg har engang tilgivet utroskab, og vi arbejdede virkelig på det, men magt balancen i det forhold var smadret, og jeg kunne simpelthen ikke slippe af med tanken om hvad han nu lavede når han ikke tog telefonen.. Det er virkelig opslidende...

Den dag i dag er jeg lykkelig for at være kommet væk.. Aldrig i mit liv har jeg haft det bedre.. Når jeg ser mig tilbage, kan jeg sagtens se hvor manipulerende han havde været, men det er bare SÅ svært når man står i situationen...

herfra...

Anmeld

14. maj 2010

Leneur

sherin skriver:

Nu ved jeg så ikke om min x-kæreste var mig rigtigt utro men når jeg ikke var hjemme brugte han tusindvis af kroner på at ringe til en chatlinje og efterfølgende sms'ede med nogen af dem. Jeg konfronterede ham med det, hvor han sagde at det faktisk var min skyld fordi jeg ikke bekræftede ham nok. Den stejlede jeg rigtig meget på og fortalte ham at den ville jeg ikke have hængende på mig. Det var helt og holdent HANS valg. Efterfølgende forlod jeg ham også pga andre ting og det var og er det helt rigtige valg for mig men især for min dejlige lille datter. Vi har aldrig haft det bedre før.

Ja det er svært at gå når man elsker manden og sådan håber på at alting bliver bedre men inderst inde ved du jo godt at det aldrig bliver bedre og den vigtigste person i dit liv er altså din datter. Tænk på hvad der er bedst for hende???

Jeg håber du træffer det rigtige valg.

Knus og tanker fra en som klarede den på trods af 1 måneds hetz fra hans side.

Anmeld

15. maj 2010

XXSS

sherin skriver:

jeg gik fra hani da jeg var højgravid. han var jaloux, misundelig, voldelig, isolerede mig...

jeg var på krisehjem indtil jeg skulle føde.. jeg begyndte at snakke med ham igen, da jeg ville give ham en sidste chance nu hvor den lille var på vej.. han kom til fødslen, var der al tiden jeg var på sygehuset.

så kom vi på familiecenter... han var der rigtig meget for mig og sherin, han var kærlig og sød. vi elskede hinanden, og det hele var bare godt.

så gik der en måned, og jeg var stresset og presset og ked over at vi var på et familiecenter, havde angst for at de ville tage min datter, og derfor kom hani lidt til side... det begyndte at gå lidt ned af bakke med vores forhold..

der kom en ny beboer Nadia.. hun var rigtig sød, men havde tit øjnene på hani, men jeg valgte at ignorere for jeg stolede på ham.. jeg begyndte at snakke meget med hende, og kom til át holde af hende... snakkede med hende om mig og hanis forhold osv.. hun rådede og rådede mig, og jeg var naiv..

jeg tog hjem på weekend hos mig selv en dag, for at samle mine tanker uden at hani var til stede..

da jeg kom tilbage, var han en helt anden.. han gad mig ikke rigtig, han ville ikke kysse mere i offentligheden (han sys det var flovt nu hvor han var blevet far) og sagde ikke rigtig nogle søde ting til mig..

om aftenen vi lå i sengen, havde jeg lyst, men han afviste.. han sagde "jeg tror jeg er bøsse" og der begyndte jeg at mistænke...

dagen efter ville jeg ikke være sammen med ham længere, og da han har en dom og har fået lov at afzone på familicentret, manglede han 1måned, og idet jeg ikke ville være sammen med ham mere, blev han sendt i fængsel og afzone resten af sin straf..

jeg blev fortalt et par dage efter, at han havde en affære med nadia.... der forstod jeg ALT.

nu sidder han inde og har et par gange ringet til mig.. han siger han savner mig og den lille, og vil have sin "familie" tilbage.. han siger han stadig en gang imellom snakker i tlf. med nadia...

han siger derimod at der var en GRUND til det han gjorde med hende, og bl.a at han savnede kærlighed.. men hva fuck?! han kunne se min situation, og han sov det meste af dagen, hvilket betyder at jeg altid havde min datter selv!

hva skal jeg gøre? råd mig...

er der ikke noget med ( en gang utro, altid utro ) ?

Du bliver nødt til at tænke på dig selv og dit barn, han vil umiddelbart ikke jeres bedste og det er hans valg. Jeg ville aldrig gå tilbage til en "fuser - voldsmand".  Håber du finder den rigtige beslutning for dig selv og dit barn.

Rigtig god weekend

Knus Tanja

Anmeld

15. maj 2010

Trolde_mor

sherin skriver:

det hjælper mig meget, tusind tak, og jeg har virkelig også taget det til mig du har skrevet.

jeg snakkede med svinet i dag, så begynder han at snakke om vores tider sammen, og også seksuelt...

åh Gud!

Awwwww det er jeg ked af at høre smukke.. viser jo også bare at han ikke er god nok til dig, og desværre heller ikke elsker dig, for elsker man hinanden betyder det intet at den anden tager lidt på.. Syntes du gjorde det rigtige med at sige du ikke vil se ham mere. Du og den lille er bedre tjent uden ham..

Lad ham sejle i sin egen sø.. Kan virkelig godt forstL du er ked af det.. sender et stort trøstekram

Anmeld

15. maj 2010

<3

Anna-jonas skriver:

Måske skulle du bare koncentrere dig 100 % om jeres lille pige, og få Hani ud af dit liv. Jeg tror at hans "liggen i sengen hele dagen" kan påvirke om i får jeres lille Sherin med hjem. Da han jo altså ikke viser interesse for hverken baby eller at deltage i et alm. familieliv. Det tror jeg desværre ikke ændre sig..................for ser ligesom et mønster i, at han varetager egne behov frem for familiens og mest af alt lille Sherin's behov.

Hvis du gerne vil have din lille pige med hjem, så tror jeg at du skal hellige dig at være mor 100 %, og ikke bruge flere ressourcer på en voldelig og utro mand. Den drøm du har om et familieliv................tror du selv, at du kan få den drøm gjort til virkelighed med Hani??? Kig indad...............og prøv at svare ærligt!!

Jeg ønsker dig alt godt, og håber at du ved hvad der er bedst for både dig og lille Sherin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.