utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.634 visninger
23 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

sherin

jeg gik fra hani da jeg var højgravid. han var jaloux, misundelig, voldelig, isolerede mig...

jeg var på krisehjem indtil jeg skulle føde.. jeg begyndte at snakke med ham igen, da jeg ville give ham en sidste chance nu hvor den lille var på vej.. han kom til fødslen, var der al tiden jeg var på sygehuset.

så kom vi på familiecenter... han var der rigtig meget for mig og sherin, han var kærlig og sød. vi elskede hinanden, og det hele var bare godt.

så gik der en måned, og jeg var stresset og presset og ked over at vi var på et familiecenter, havde angst for at de ville tage min datter, og derfor kom hani lidt til side... det begyndte at gå lidt ned af bakke med vores forhold..

der kom en ny beboer Nadia.. hun var rigtig sød, men havde tit øjnene på hani, men jeg valgte at ignorere for jeg stolede på ham.. jeg begyndte at snakke meget med hende, og kom til át holde af hende... snakkede med hende om mig og hanis forhold osv.. hun rådede og rådede mig, og jeg var naiv..

jeg tog hjem på weekend hos mig selv en dag, for at samle mine tanker uden at hani var til stede..

da jeg kom tilbage, var han en helt anden.. han gad mig ikke rigtig, han ville ikke kysse mere i offentligheden (han sys det var flovt nu hvor han var blevet far) og sagde ikke rigtig nogle søde ting til mig..

om aftenen vi lå i sengen, havde jeg lyst, men han afviste.. han sagde "jeg tror jeg er bøsse" og der begyndte jeg at mistænke...

dagen efter ville jeg ikke være sammen med ham længere, og da han har en dom og har fået lov at afzone på familicentret, manglede han 1måned, og idet jeg ikke ville være sammen med ham mere, blev han sendt i fængsel og afzone resten af sin straf..

jeg blev fortalt et par dage efter, at han havde en affære med nadia.... der forstod jeg ALT.

nu sidder han inde og har et par gange ringet til mig.. han siger han savner mig og den lille, og vil have sin "familie" tilbage.. han siger han stadig en gang imellom snakker i tlf. med nadia...

han siger derimod at der var en GRUND til det han gjorde med hende, og bl.a at han savnede kærlighed.. men hva fuck?! han kunne se min situation, og han sov det meste af dagen, hvilket betyder at jeg altid havde min datter selv!

hva skal jeg gøre? råd mig...

er der ikke noget med ( en gang utro, altid utro ) ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

B&J

åhh sikke et forhold stakkels dig du får lige en mega  og ja det eneste jeg kan sige som du selv skrev engang utro altid utro... jeg tror eller stoler bare ikke på folk der gør det over for mig for gider ikke blive såret engang til....

Anmeld

13. maj 2010

Bare mig..

Allrede da du til at starte med skrev at han var voldelig, stod jeg af...

Jeg synes du skal glemme ham som kæreste.. -For han er trods alt far til din datter, men at indlede et forhold til ham synes jeg ikke du skal...

Anmeld

13. maj 2010

sherin

B&J skriver:

åhh sikke et forhold stakkels dig du får lige en mega  og ja det eneste jeg kan sige som du selv skrev engang utro altid utro... jeg tror eller stoler bare ikke på folk der gør det over for mig for gider ikke blive såret engang til....

hmm ja nemlig jeg er bare så ked af det for ønsker ham

Anmeld

13. maj 2010

sherin

~~M.Nielsen~~ skriver:

Allrede da du til at starte med skrev at han var voldelig, stod jeg af...

Jeg synes du skal glemme ham som kæreste.. -For han er trods alt far til din datter, men at indlede et forhold til ham synes jeg ikke du skal...

han har ikke slået mig siden? og ja jeg forstår men det så hårdt når jeg ønsker ham

Anmeld

13. maj 2010

anna-jonas

Måske skulle du bare koncentrere dig 100 % om jeres lille pige, og få Hani ud af dit liv. Jeg tror at hans "liggen i sengen hele dagen" kan påvirke om i får jeres lille Sherin med hjem. Da han jo altså ikke viser interesse for hverken baby eller at deltage i et alm. familieliv. Det tror jeg desværre ikke ændre sig..................for ser ligesom et mønster i, at han varetager egne behov frem for familiens og mest af alt lille Sherin's behov.

Hvis du gerne vil have din lille pige med hjem, så tror jeg at du skal hellige dig at være mor 100 %, og ikke bruge flere ressourcer på en voldelig og utro mand. Den drøm du har om et familieliv................tror du selv, at du kan få den drøm gjort til virkelighed med Hani??? Kig indad...............og prøv at svare ærligt!!

Jeg ønsker dig alt godt, og håber at du ved hvad der er bedst for både dig og lille Sherin.

Anmeld

13. maj 2010

Bare mig..

sherin skriver:

han har ikke slået mig siden? og ja jeg forstår men det så hårdt når jeg ønsker ham

Men han har slået dig en gang? -det må da være nok?

Det er ikke for at virke hård eller noget, men det er bare min mening, at jeg synes du skal prøve og glemme ham, uanset hvor svært det må være.. - Tænk i stedet på din datter....

Anmeld

13. maj 2010

henh01

Jeg kender din situation - mildest talt. Min eks kæreste kunne også være voldelig, respektløs mv. Men han havde ligeledes manipulerede nok med mig til at jeg ikke turde gå fra ham, i frygt for ikke at kunne finde en anden at dele min og min datters tilværelse med. (ovenstående er ligeledes min datters far)

Det er ikke såan ligetil at gå fra én selvom han er voldelig og selvom man fra barns ben altid har lovet sig selv aldrig at finde en mand der kunne lægge hånd på én, ja så er der alligevel en lille naiv person i os alle der tror på det bedste i folk, hvorfor man sommetider bliver. Min ekvar mig også utro og tro mig jeg prøvede at gå fra ham MANGE gange, men hver gang fik han overbevidst m om at jeg ikke fortjente anderledes (og tro det eller ej - i dag kan jeg stadig tvivle på om jeg fortjener kærlighed)

Mit bedste råd til dig er at lade ham være - lad samvær være samvær og lad det være op til statsforvaltningen at vurdere hvormeget og hvordan dette skal foregå. Min eks forlod mig - til mit held. Jeg har aldrig haft det så godt som jeg har det nu med min kæreste - nu gravid og lykkelig.

Husk at INGEN fortjener en mand der ikke respektere én, elsker én og værdsætter én. Du er mere værd og om ikke andet er det din pligt at beskytte din datter mod det liv der ville være hende i vente med en vvoldelig far der lægger hånd på sin mor og som skændes. Mor græder og far skrider i tide og utide.

Håber du gør hvad der er rigtigt for dig og din datter.

Anmeld

13. maj 2010

sherin

Anna-jonas skriver:

Måske skulle du bare koncentrere dig 100 % om jeres lille pige, og få Hani ud af dit liv. Jeg tror at hans "liggen i sengen hele dagen" kan påvirke om i får jeres lille Sherin med hjem. Da han jo altså ikke viser interesse for hverken baby eller at deltage i et alm. familieliv. Det tror jeg desværre ikke ændre sig..................for ser ligesom et mønster i, at han varetager egne behov frem for familiens og mest af alt lille Sherin's behov.

Hvis du gerne vil have din lille pige med hjem, så tror jeg at du skal hellige dig at være mor 100 %, og ikke bruge flere ressourcer på en voldelig og utro mand. Den drøm du har om et familieliv................tror du selv, at du kan få den drøm gjort til virkelighed med Hani??? Kig indad...............og prøv at svare ærligt!!

Jeg ønsker dig alt godt, og håber at du ved hvad der er bedst for både dig og lille Sherin.

netop da jeg gik fra ham på familiecentret, kom jeg hjem med min datter.. men vi snakker lidt sammen nu og ved ikke om jeg skulle give ham en chance ? ??

han vil selv så gerne ha os tilbage og han siger han manglede kærlighed og omsorg...

Anmeld

13. maj 2010

anna-jonas

sherin skriver:

netop da jeg gik fra ham på familiecentret, kom jeg hjem med min datter.. men vi snakker lidt sammen nu og ved ikke om jeg skulle give ham en chance ? ??

han vil selv så gerne ha os tilbage og han siger han manglede kærlighed og omsorg...

Se igen..................HAN MANGLEDE omsorg og kærlighed. Det handler om ham, og hans behov..................ikke om dit og lille Sherins behov. Det er sådan noget man kigger på, når man vurdere forældreevne..................om man kan sætte andre før en selv. Synes bestemt ikke at du skal give ham en ny chance................den han fik, forspildte han. Jeg er mere end overbevist om, at han både vil slå dig igen og være utro igen, hvis du tager ham tilbage.

Det vigtige lige nu, er vel at du beviser at DU er en god mor, der kan tage sig ordentlig af Sherin. Og det er jo svært, når du også har en mand der ikke får nok omsorg og kærlighed......................

Pas nu godt på dig selv, og din dyrbare lille baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.