min fætters kæreste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

CiSo

WiitrioeN skriver:

Kan godt selv huske det og tro mig det er ikke kun når man er gravid syntes blot det er blevet værre efter vi har født og jeg kan også blive så indbrændt på folk de to værste komantar vi har fået eller retter jeg har fået var fra mandens bedsteforældre

1: Daniella sidder ved mig også begynder hun at pylre lidt fordi vi har været der et par timer og hun er begyndt at blive træt hvorpå de siger ja mor er så ond ved dig, du har det heller ikke godt derhjemme du skal bare komme og bo ved oldefar og oldemor (det skal lige siges at manden har boede ved dem da han var yngre - den side jeg af historien jeg kender er at hans mor havde svært ved at tag det ansvar der fulgte med når man får børn, men jeg tænker at det er der da heller ikke noget underligt i hvis man hele tine får smidt alverdens mindre pæne ting ihovedet ligende det de sagde til mig) - men de ved ikke en dydt om hvordan det er derhjemme for vi ser og snakker næsten aldrig med dem, og derudover dem som der er tæt på siger at de ikke kender et barn der har det så godt som Daniella osv. og vi føler også at hun har en temmelig godt tilværelse, og vi vil gøre alt for hende og langt mere end det.

2: vi stod og var på vej ud af døren og var ved at sige farvel igen til mandens bedsteforældre og her siger Daniella vist mor til mig hvor efter de siger nej det er IKKE mor det er STINA og det gentager de jeg ved ikke hvor mange gange her der overtrådte de så min grænse hvortil jeg svaret af for daniella hed jeg mor hvortil de svaret at hun kunne da lige så godt lære med dte samme at jeg hedder Stina (frank og hans lillebror kalder ikke deres mor for mor men for hendes navn) og der blev jeg meget stædig og sagde at for Daniella hed jeg mor og intet andet - hun behøvet ikke at lære mit navn, det skulle tids nok komme men om de har hørt efter ja det er jo så et spørgsmål...

Nå hov der var vist også lige lidt brok herfra sorry - vil bare sige med indlæget at du bestemt ikke er den eneste

det var da noget mærkeligt noget at sige! :s For din datter er du da mor, og skal da ikke kaldes ved navn? hmm 

dejligt jeg ikke er den eneste!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

CiSo

nannanadja skriver:

først lige...fin mave du har

ja jeg kender godt sådan en tybe...man hat simpelhen lyst til at slå hende men noget hårdt....  såå irriterende at nogle er sådan...

tusind tak for det! Ja, man får nemlig lyst til at slå!

Anmeld

13. maj 2010

Mig med maven

Da jeg var gravid, sagde min jordemoder til mig at det var helt okai, at sige LUK RØVEN.

Måske ikke på den måde, men sig fra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.