min fætters kæreste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

CiSo

Yrsa skriver:

Men som du skriver lyder det jo som om hun har svært ved at tackle det og det er jo helt sikkert fordi det er svært i hende og ikke fordi det er dig...jeg ville bære over og tænke at det er synd hvis det er så svært for hende at tackle at du venter dig...

jeg siger heller ikke noget til hende, jeg følte bare lige for at fortælle det til nogle! Jeg siger bare ja ja, og raser ud sammen med min mor når hun er taget hjem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Svei

sophieamalia skriver:

jeg siger heller ikke noget til hende, jeg følte bare lige for at fortælle det til nogle! Jeg siger bare ja ja, og raser ud sammen med min mor når hun er taget hjem!

Prøv at lade være med at hidse dig op...det er sgu så ærgelig energi og hvis det er du kan, så svar så der ikke kan gives modsvar...åhh, jeg elsker sådan noget, man kan hurtig lukke dem ned...

Anmeld

13. maj 2010

CiSo

Yrsa skriver:

Prøv at lade være med at hidse dig op...det er sgu så ærgelig energi og hvis det er du kan, så svar så der ikke kan gives modsvar...åhh, jeg elsker sådan noget, man kan hurtig lukke dem ned...

hihi ja det kunne være jeg skulle prøve, jeg syntes bare det er lidt svært!

Anmeld

13. maj 2010

Svei

sophieamalia skriver:

hihi ja det kunne være jeg skulle prøve, jeg syntes bare det er lidt svært!

Bare husk at det du gør og kan er mindst lige så rigtigt og godt som hendes...og så den der med altid at tænke på at alle mennesker har en grund til det de gør, hvad er hendes?? kan du findes hendes grund, som du sikkert har fundet, så kan du også give hende et svar tilbage der lukker den...med det samme.

Anmeld

13. maj 2010

CiSo

Yrsa skriver:

Bare husk at det du gør og kan er mindst lige så rigtigt og godt som hendes...og så den der med altid at tænke på at alle mennesker har en grund til det de gør, hvad er hendes?? kan du findes hendes grund, som du sikkert har fundet, så kan du også give hende et svar tilbage der lukker den...med det samme.

jamen det har du helt ret i! Jeg skal prøve!

Anmeld

13. maj 2010

Svei

sophieamalia skriver:

jamen det har du helt ret i! Jeg skal prøve!

Gør det.. og skriv lige når du har givet hende et svar tilbage som lukkede...det vil jeg meget gerne høre om..

Anmeld

13. maj 2010

CiSo

Yrsa skriver:

Gør det.. og skriv lige når du har givet hende et svar tilbage som lukkede...det vil jeg meget gerne høre om..

jamen det skal jeg da nok!

Anmeld

13. maj 2010

Vingummien

sophieamalia skriver:

min mor har hold fødselsdag idag, og derfor var hele familien jo samlet. Min fætter har så den mest irreterende kæreste, hun er bare slet ikke min kop te, og da slet ikke mellem alle disse graviditets hormoner!! 

Men ja, hun er ved at læse til pædagog og mener derfor selv at hun er SÅ klog på børn (det skal lige siges hun igen børn har selv) og derfor siger hun til mig: Ja Sophie børn de kræver at du er der 24/7.. Der havde jeg bare lyst til at sige et eller andet igen.. Men jeg hold det pænt inde i mig selv og sagde bare ja!! 

Mine forældre har det her plejebarn på 5mdr, og han er rigtig glad for mig og jeg for ham.. Så da han sad ved mig begyndte han at pylrer lidt hvor hun så siger ja er hun ikke ordentlig med dig eller sådan noget der hen af.. Og ellers så snakker hun til mig som om jeg er et barn der ikke forstår noget som helst! Og at jeg kunne da ikke finde ud af at passe et barn! 

Mest af alt, tror jeg det er fordi hun er et par år ældre end mig, og er ret misundelig på mig fordi jeg er gravid!!!

Ja, jeg er lidt indebrændt på hende. 

Jeg håber i kunne finde hoved og hale i det jeg har prøvet at forklare jer, jeg er selv lidt forvirret idag! Det er ikke sådan at være gravid!

Men lige et billede af maven i dagens anledning, meget er der ikke at se, men den er der!

Mange hilsner Sophie! 

Puha, her er det forsat efter jeg har fået barnet

Og det er tit fra folk der ikke har børn selv. Er blevet vantil at slå det hen fordi de ved jo altså ikke noget om det når de ikke har et barn selv, sådan plejer jeg i hvert fald at tænke, det hjælper

Anmeld

13. maj 2010

4xGreve

Kan godt selv huske det og tro mig det er ikke kun når man er gravid syntes blot det er blevet værre efter vi har født og jeg kan også blive så indbrændt på folk de to værste komantar vi har fået eller retter jeg har fået var fra mandens bedsteforældre

1: Daniella sidder ved mig også begynder hun at pylre lidt fordi vi har været der et par timer og hun er begyndt at blive træt hvorpå de siger ja mor er så ond ved dig, du har det heller ikke godt derhjemme du skal bare komme og bo ved oldefar og oldemor (det skal lige siges at manden har boede ved dem da han var yngre - den side jeg af historien jeg kender er at hans mor havde svært ved at tag det ansvar der fulgte med når man får børn, men jeg tænker at det er der da heller ikke noget underligt i hvis man hele tine får smidt alverdens mindre pæne ting ihovedet ligende det de sagde til mig) - men de ved ikke en dydt om hvordan det er derhjemme for vi ser og snakker næsten aldrig med dem, og derudover dem som der er tæt på siger at de ikke kender et barn der har det så godt som Daniella osv. og vi føler også at hun har en temmelig godt tilværelse, og vi vil gøre alt for hende og langt mere end det.

2: vi stod og var på vej ud af døren og var ved at sige farvel igen til mandens bedsteforældre og her siger Daniella vist mor til mig hvor efter de siger nej det er IKKE mor det er STINA og det gentager de jeg ved ikke hvor mange gange her der overtrådte de så min grænse hvortil jeg svaret af for daniella hed jeg mor hvortil de svaret at hun kunne da lige så godt lære med dte samme at jeg hedder Stina (frank og hans lillebror kalder ikke deres mor for mor men for hendes navn) og der blev jeg meget stædig og sagde at for Daniella hed jeg mor og intet andet - hun behøvet ikke at lære mit navn, det skulle tids nok komme men om de har hørt efter ja det er jo så et spørgsmål...

Nå hov der var vist også lige lidt brok herfra sorry - vil bare sige med indlæget at du bestemt ikke er den eneste

Anmeld

13. maj 2010

nannanadja

først lige...fin mave du har

ja jeg kender godt sådan en tybe...man hat simpelhen lyst til at slå hende men noget hårdt....  såå irriterende at nogle er sådan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.