min mor har hold fødselsdag idag, og derfor var hele familien jo samlet. Min fætter har så den mest irreterende kæreste, hun er bare slet ikke min kop te, og da slet ikke mellem alle disse graviditets hormoner!!
Men ja, hun er ved at læse til pædagog og mener derfor selv at hun er SÅ klog på børn (det skal lige siges hun igen børn har selv) og derfor siger hun til mig: Ja Sophie børn de kræver at du er der 24/7.. Der havde jeg bare lyst til at sige et eller andet igen.. Men jeg hold det pænt inde i mig selv og sagde bare ja!!
Mine forældre har det her plejebarn på 5mdr, og han er rigtig glad for mig og jeg for ham.. Så da han sad ved mig begyndte han at pylrer lidt hvor hun så siger ja er hun ikke ordentlig med dig eller sådan noget der hen af.. Og ellers så snakker hun til mig som om jeg er et barn der ikke forstår noget som helst! Og at jeg kunne da ikke finde ud af at passe et barn!
Mest af alt, tror jeg det er fordi hun er et par år ældre end mig, og er ret misundelig på mig fordi jeg er gravid!!!
Ja, jeg er lidt indebrændt på hende. 
Jeg håber i kunne finde hoved og hale i det jeg har prøvet at forklare jer, jeg er selv lidt forvirret idag! Det er ikke sådan at være gravid! 
Men lige et billede af maven i dagens anledning, meget er der ikke at se, men den er der! 
Mange hilsner Sophie! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld