er jeg børns værlse stort eller lille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

L-Mortil3

Liams er knap 8 kvm og vores soveværelse er 12 kvm, ville gerne have givet ham det største, men dobbeltsengen kunne simpelthen ikke stå i det lille værelse

Men så har han en KÆMPE Plads i stuen hvor han leger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Svei

Kommer an på hvor meget legetøj han har...det er jo nærmest bar opbevaring...ungerne leger jo hvor forældrene er. så en god idé er måske noget plads i stuen til legetøj..

Sådan her sin min stue meget tit ud og er det ikke det man har den til...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. maj 2010

Halbschön

<3Elias&Christina<3 skriver:

ja har jers børn et stort værlse?? jeg ved ikk rigtig om jeg skal gi min søn det store eller det lidt mindere?!

Vores soveværelse og børneværelse er lige store... Så det var ganske nemt ;-) De er rigtig gode store begge værelser, så det er skønt ;-)

Anmeld

13. maj 2010

Ox.

Lilje har et rigtig stort værelse med legehus og hele møget - synes det er vildt lækkert, spcielt når vi har så mange børn i familien og de kommer på besøg allesammen

Anmeld

13. maj 2010

Cris

Mine børn deler værelset med... os! vi har kun et soveværelse og vi alle fire sover derinde    Jeg tror, du skal vælge den du bedst kan lide. Det vil tage laaaaang tid endu indtil han vil bruge værelset til at lege. Når de er små leger de over det hele og helst i nærheden af moar...

Og ja, børnene vanner sig til det hele. Han kunne måske mærke, at du reargerede på lyden og så har han fanget det som noget negativt. Ellers kan børnene sove fra det hele, altså det HELE. Mine børn har sovet mens vi var i gang med boremaskinen og alt muligt andet. Førs når de sover, så sover de. Og husk, at der er mange små børn der sover på gaden i mange lande, midt i trafikken. Og de sover...

Anmeld

13. maj 2010

TbCp

Selvom Liva endnu ikke leger ret meget oppe på værelset har hun fået det store (ca 28kvm). Vi har soveværelset lige ved siden af (ca 20kvm). Det er 2 store gode værelser. Livas kan indrettes rigtig lækkert når hun bliver så stor at hun vil tilbringe mere tid deroppe, og vores har den dejlige altan

Anmeld

13. maj 2010

Mira0911

Julie har det store...

Anmeld

13. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Cris skriver:

Mine børn deler værelset med... os! vi har kun et soveværelse og vi alle fire sover derinde   Jeg tror, du skal vælge den du bedst kan lide. Det vil tage laaaaang tid endu indtil han vil bruge værelset til at lege. Når de er små leger de over det hele og helst i nærheden af moar...

Og ja, børnene vanner sig til det hele. Han kunne måske mærke, at du reargerede på lyden og så har han fanget det som noget negativt. Ellers kan børnene sove fra det hele, altså det HELE. Mine børn har sovet mens vi var i gang med boremaskinen og alt muligt andet. Førs når de sover, så sover de. Og husk, at der er mange små børn der sover på gaden i mange lande, midt i trafikken. Og de sover...

han kan sgu ikk sove fra det!!! sig hvad du vil, men han skreg mega igår imens jeg sad i stuen han kan ikk sove for larm!!!

Anmeld

13. maj 2010

millesofie

herhjemme har børnene altid fået det største værelse

vi har den holdning at vores værelse er jo kun et soveværelse, hvor i mod deres værelse fungere jo både som soveværelse, stue og til leg 

og når de bliver lidt større har de jo også brug for alene tid og tid med venner osv

jeg synes helt klart at børn skal have de store værelser.. vi har jo resten af hjemmet til vores ting og sager

Anmeld

13. maj 2010

Trolde_mor

millesofie skriver:

herhjemme har børnene altid fået det største værelse

vi har den holdning at vores værelse er jo kun et soveværelse, hvor i mod deres værelse fungere jo både som soveværelse, stue og til leg 

og når de bliver lidt større har de jo også brug for alene tid og tid med venner osv

jeg synes helt klart at børn skal have de store værelser.. vi har jo resten af hjemmet til vores ting og sager

Samme holdning her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.