er jeg børns værlse stort eller lille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.124 visninger
30 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

ja har jers børn et stort værlse?? jeg ved ikk rigtig om jeg skal gi min søn det store eller det lidt mindere?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Vingummien

Emil har 2, i ok str. Et hvor han sover og har puslebord osv.

Og et hvor hans legtøj er i Vil helt klart give det store

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Der hvor vi bor nu er Laura værelse mindre end vores, men hun bruger jo heller ikke sit værelse endnu

Når vi skal flytte må vi jo så se på hvordan værelserne ser ud og er indrettet, men jeg hælder til at hun skal have det store værelse så der er plads til leg derinde

Anmeld

13. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

problemet er bare her at om aften i det store værls det ligger ind til hende som bor ved siden af og hun er ikk stille!! det har vækket ham de sidste to aftenet

Anmeld

13. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Før vi flyttede og jeg kun havde tegningerne over huset havde jeg bestemt Astrid skulle have det store værelse. Weekenden inden vi flyttede ind betemste jeg mig for at Astrid skulle have det lille så kunne jeg altid bytte rundt. Efter alle hendes ting er kommet på plads, er hendes værelse 'det lille' faktisk utrolig stort. Så de næste par år skal vi i hvert fald ikke at byttet rundt. Thihi. Så her har barnet det lille. Men det er stort til hende

Anmeld

13. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

han hade det store værls ind til idag !! men fik nok igår og lige byttet

Anmeld

13. maj 2010

Trolde_mor

Hos os, er børneværelset det største værelse ( mindste kontor, så vores soveværelse og så børneværelset - størrelsesmæssigt.)

Det har vi valgt fordi der jo skal være plads til at vi kan ligge og lege med ham derinde, amme osv. og fordi vi jo kun skal sove i vores soveværelse - så det ville være det mest naturlige at han får det største.

Så ville også sige - giv et største...

Anmeld

13. maj 2010

Vingummien

<3Elias&Christina<3 skriver:

problemet er bare her at om aften i det store værls det ligger ind til hende som bor ved siden af og hun er ikk stille!! det har vækket ham de sidste to aftenet

Tror han vil vende sig til det.

Emil sover ud til vejen hvor der larmes meget. Før var det en overbo der larmede rigtig meget over hans værelse

Anmeld

13. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

suanne85 skriver:

Tror han vil vende sig til det.

Emil sover ud til vejen hvor der larmes meget. Før var det en overbo der larmede rigtig meget over hans værelse

ikk alle børn  vender sig til , elias skal ha det stille  når han skal sove .

Anmeld

13. maj 2010

SHERO

Her har han fået det "lille" værelse... Der er nu kun 2 m2 forskel.. :-) Han har fået det værelse fordi det er umuligt at indrette med en dobbeltseng, fordi det er så langt og smalt... Men så har han til gengæld sin egen lukket altan hvor han engang får legebord og legetøj ude på. Lige pt står hans altan barnevogn der...

Han bruger jo af gode grunde ikke rigtig sit værelse endnu... :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.