er jeg børns værlse stort eller lille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

<3Elias&Christina<3 skriver:

han hade det store værls ind til idag !! men fik nok igår og lige byttet

Sådan Cool.. Så jeg for bedre nattoro ;-)

Børn behøver faktisk ikke de store værelser. Som små leger de ikke rigtig derinde, og når de bliver større skal de jo ikke have alle de ting de har nu.. Det er os voksne det har det luksus problem for dem;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

frk Jensen

før vi flyttede havde marcus det store værelse.. alt hans ragelse kunne ikke være på det bette værelse.

nu hvor vi er flyttet har han to værelser.
Vi har et to plans hus nu og vi har begge "sove" værelser for oven... og så har han legesager og jeg har et multi kontor i ét... SMART SMART.... Så flytter vi lidt rundt på hans legesager, da hans også har lidt oppe ovenpå..

kram

Anmeld

13. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Her er vores soveværelse lige så stort som hans værelse...

Vores nabo har et værelse op til frederic's, hvor hun laver tattoo på folk - hendes egne 2 drenge smækkre med døre - råber og skriger mm + de har en eller anden kæmpe papagøje der også skriger....

Overbo har en ustyrlig knægt der stamper i gulv ved sengetid, tænder og slukker for stikkontakter (vi har de gamle mørkebrune), smækker med døre og generalt råben og skrigen fra barn og forældre...

Det gode er han så er vant til at sove i larm...

Anmeld

13. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Mor til Frederic skriver:

Her er vores soveværelse lige så stort som hans værelse...

Vores nabo har et værelse op til frederic's, hvor hun laver tattoo på folk - hendes egne 2 drenge smækkre med døre - råber og skriger mm + de har en eller anden kæmpe papagøje der også skriger....

Overbo har en ustyrlig knægt der stamper i gulv ved sengetid, tænder og slukker for stikkontakter (vi har de gamle mørkebrune), smækker med døre og generalt råben og skrigen fra barn og forældre...

Det gode er han så er vant til at sove i larm...

ja er elias ikk!;(

Anmeld

13. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

ja er elias ikk!;(

det er da øv...

Nabo til vores soveværelse har også en fugl stående i hjørnet op til væggen....

Så det var pest - pest eller kolera...

Anmeld

13. maj 2010

Bare mig..

Her er værelserne lige store.. Så der er ikke så meget at snakke om der

Men hvis der var et der var større end det andet, havde Nicoline fået det... - For vi skal kun sove i vores og have computer, og hun skal jo have sindssygt mange ting derinde, - i hvertfald i forhold til at vi kun har en seng og computer i soveværelset..

Marikka 40+0

Anmeld

13. maj 2010

NinaNymannMadsen

asta maria har det mindste værelse. men det har også noget at gøre med at vores seng ikke kan være der inde da den er virkelig stor og så har hun heller ikke brug for en hel væg der er et skab. og hun leger for det meste inde i stuen. men der er masser af plads til hende på det værelse hun har selvom der er både seng, puslebord, reol og skab og hendes stol der inde så er der stadig emget gulv plads syntes jeg hvertfald

Anmeld

13. maj 2010

Diana...

Jamen vi har jo kun et værelse lige nu da vi er ved at bygge første sal hvor vi så skal havde soveværelse så han har husets eneste værelse. men det har en pæn størelse og vil også være husets største værelse når vi er færdige med første salen. 

Altså i den alder han har nu kan det være lige meget om det er det stor eller lille for han bruger det ikke så meget og det kan faktisk også være lige meget når han bliver større jeg har altid haft det lille værelse og elsket det fordi det var så hyggeligt. 

Jeg synes det er SUPER du har rykket ham ind på det lille værelse så han kan få noget nattero så håber jeg bare ikke du bliver forstyrret på det store for ellers på du jo klage til hende. 

Knus til dig. 

Anmeld

13. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Diana... skriver:

Jamen vi har jo kun et værelse lige nu da vi er ved at bygge første sal hvor vi så skal havde soveværelse så han har husets eneste værelse. men det har en pæn størelse og vil også være husets største værelse når vi er færdige med første salen. 

Altså i den alder han har nu kan det være lige meget om det er det stor eller lille for han bruger det ikke så meget og det kan faktisk også være lige meget når han bliver større jeg har altid haft det lille værelse og elsket det fordi det var så hyggeligt. 

Jeg synes det er SUPER du har rykket ham ind på det lille værelse så han kan få noget nattero så håber jeg bare ikke du bliver forstyrret på det store for ellers på du jo klage til hende. 

Knus til dig. 

det fra kl 8-9 hun lamer ellers er der mega stille men elias sover  der og han kan bare ikk sove når der lam!;( det nye er 10 kvm ca .. det fint nok

Anmeld

13. maj 2010

Diana...

det fra kl 8-9 hun lamer ellers er der mega stille men elias sover  der og han kan bare ikk sove når der lam!;( det nye er 10 kvm ca .. det fint nok

10 det er sgu da en pæn størrelse så det da bare super. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.