DK skriver:
Ork ja. Jeg savnede også drinks under min graviditet, og jeg VED at jeg også vil gøre det under den næste (der jo som sagt gerne må være lige på trapperne
)
Jeg savnede jo ikke alkohol fordi jeg ville være fuld, men fordi at en mojito eller et glas champagne jo smager PRAGTFULDT! Altså det er bare så super lækkert!
Lige da vi gik igang med at prøve, brugte jeg hver en lejlighed til at snuppe mig en drink/cocktail fordi hvis nu jeg blev gravid så skulle jeg da liiige have den sidste med, he he... Det har jeg ikke gjort denne måned, så der har jeg kun nydt champagne en enkelt gang med min mor, søster og svigerinde i operaen, og ellers sprunget over alkoholen. Lad os håbe det kan hjælpe fertiliteten lidt på vej!
Jeg savner heller ikke at være stang bacardi - for det bryder jeg mig inderst inde ikke om. Jeg savner bare muligheden for at få lov. Min kæreste har været meget over mig fordi det tog lang tid at få baby i ovnen, så da hun endelig var der, så skulle der jo ikke ske guldklumpen noget, hvilket iøvrigt er en rigtig smuk tanke fra ham..
Men det kan godt blive for meget når man hælder et halvt glas vin op og der sidder en kæreste og piver i hjørnet "husk nu Malou bliver jo fuld af det" vel gør hun ej... og jeg får stillet mit sygelige behov.
Så når jeg ser folk der skal til fest med sprut under armen, tænker jeg "bare det var mig"... Ville jo sikkert ende med at sidde og tænke på min dejlige baby og at jeg ville hjem når det kom til stykket... meeeen så havde jeg da fået lov. 
Og jeg var i byen gravid i 6. måned og folk de gloede... så jeg tænker at jeg nok ikke gider den opmærksomhed her lige op over... og må holde mig i skindet og vente på at det bliver min tur igen..
Og glæder mig iøvrigt også til at kunne komme i mine små kjoler igen, for det kan jeg med det samme afsløre at jeg ikke kan pt. Det strammer 
Anmeld