Drømmer om fest og farver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

smokin

Pyyyha jeg drømmer efterhånden om en kold drink og fest og farver. Synes det er hårdt at der er ting man "ikke må".... så vil man ligepludselig det! Jeg drømmer om en god bytur med alle mine venner, men ved også godt at der er lange udsigter til det...

Men pyha!! En god bytur med masser af sprut... jeg glæder mig allerede!

Andre der har haft det sådan på et tidspunkt i graviditeten?

KH
Zette

35+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

serinasmor

jeg savnede nogle ganbge at kunne drikke en enkelt øl når vi var til fest ... jeg var så også både på festival sidste sommer og holdt nytårsaften højgravid ... det hjalp lidt med alkoholfrie øl ... på den måde havde jeg også noget at skåle i andet end sodavand... og så smager de lidt som de skal

Anmeld

11. maj 2010

Soap

Nej det kan jeg ikke prale af 

Men det er også meget sjældent jeg rør alkohol almindeligvis, jeg er så tosset at jeg ike behøver det 

Anmeld

11. maj 2010

Chalala85

Zette skriver:

Pyyyha jeg drømmer efterhånden om en kold drink og fest og farver. Synes det er hårdt at der er ting man "ikke må".... så vil man ligepludselig det! Jeg drømmer om en god bytur med alle mine venner, men ved også godt at der er lange udsigter til det...

Men pyha!! En god bytur med masser af sprut... jeg glæder mig allerede!

Andre der har haft det sådan på et tidspunkt i graviditeten?

KH
Zette

35+6

Kan huske jeg også længtedes efter det især i slutningen af graviditeten..

MEN, det gode er det kommer igen lige pludselig og må da indrømme at da Mikkel kom til verden der skænkede jeg det ikke rigtig nogen tanker der var jeg optaget af ham

Anmeld

11. maj 2010

AWO

Åh ja, drømmer om at kunne nyde foråret (det lidt, der har været) med en kold mojito, eller et glas vin på terrassen... Men næ nej, det må vente!

Jeg glæder mig også til at kunne komme ud og danse igen, og te mig tosset!

Anmeld

11. maj 2010

smokin

Anke skriver:

Åh ja, drømmer om at kunne nyde foråret (det lidt, der har været) med en kold mojito, eller et glas vin på terrassen... Men næ nej, det må vente!

Jeg glæder mig også til at kunne komme ud og danse igen, og te mig tosset!

vi må te os tosset sammen en dag. mojito suuuuuuuk... eller en daqauri.....

Anmeld

11. maj 2010

smokin

Chalala85 skriver:

Kan huske jeg også længtedes efter det især i slutningen af graviditeten..

MEN, det gode er det kommer igen lige pludselig og må da indrømme at da Mikkel kom til verden der skænkede jeg det ikke rigtig nogen tanker der var jeg optaget af ham

det er også rigtigt - når hun kommer ud skulle der da være noget galt hvis jeg stadig sidder og drømmer om sprut og fester... ligenu er trangen bare stor ville give min højre arm for at svinge balderne på dansegulvet en enkelt nat....

Anmeld

11. maj 2010

june1987

det har jeg heldigvis aldrig savnet, jeg er mere til at være ædru og så sidde og snakke i hyggeligt selvskab og så have det sjovt

Anmeld

11. maj 2010

Chalala85

Zette skriver:

det er også rigtigt - når hun kommer ud skulle der da være noget galt hvis jeg stadig sidder og drømmer om sprut og fester... ligenu er trangen bare stor ville give min højre arm for at svinge balderne på dansegulvet en enkelt nat....

Kan jeg virkelig godt forstå.. 9 mrd er lang tid uden rigtig at gøre det som man plejede at gøre jævnligt.. men så må du tage en svingom i stuen med en alkoholfri drink hihi

Anmeld

11. maj 2010

AWO

Zette skriver:

vi må te os tosset sammen en dag. mojito suuuuuuuk... eller en daqauri.....

Mmm, daquiri.... sidder og savler med åben mund a la Homer Simpson

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.