Frustration.. ahhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

Chalala85

npn skriver:

Nej det har jeg ikke, har lige været på en lille ferie, men jeg tror jeg vennter og ser, er ikke så forfærdelig god til det med nåle, så det vil jeg helst gerne undgå, men er også sikker på at mens snart kommer, er sikker på jeg ikke er gravid...

Har også selv stor nåleskræk.. hvorfor tror du ikke den er der!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Lotus86

Fordi den test jeg tog i dag var bragende negativ, og jeg er bare ikke sådan en heldig en der godt kunne være det alligevel

Anmeld

11. maj 2010

Chalala85

npn skriver:

Fordi den test jeg tog i dag var bragende negativ, og jeg er bare ikke sådan en heldig en der godt kunne være det alligevel

ØVØVØV altså hvor surt. -men der er jo nogen der først tester positivt op til 3 uger efter Jeg krydser nu for dig alligevel

Anmeld

11. maj 2010

Lotus86

Ja jeg ved det godt, men tror simpelthen bare ikke på det....

Hvad siger din mavefornemmelse??? Tror du at du kan være gravid alligevel?

Anmeld

11. maj 2010

Sujan

Vil lige sige jeg nogle gange er gået 5-6 dage over tid er sket 3 gange siden jeg stoppede med pillerne.. Så kan altså godt ske nogle måneder

Anmeld

11. maj 2010

Chalala85

Sujan skriver:

Vil lige sige jeg nogle gange er gået 5-6 dage over tid er sket 3 gange siden jeg stoppede med pillerne.. Så kan altså godt ske nogle måneder

I know men har ikke taget p-piller siden jul og min mens har været regelmæssig så jeg håber da ikke det er det.

Anmeld

11. maj 2010

AnneBJ

Krydser alt for dig! Er sikker på, jeg ikke ville kunne lade være med at bruge mine tests Jeg har kun én, og er på 27. dag i min cyklus, så det er bare med at trække den så længe som muligt, i håbet om, at den ikke er negativ fordi jeg tester for tidligt...

Anmeld

11. maj 2010

Chalala85

AnneBJ skriver:

Krydser alt for dig! Er sikker på, jeg ikke ville kunne lade være med at bruge mine tests Jeg har kun én, og er på 27. dag i min cyklus, så det er bare med at trække den så længe som muligt, i håbet om, at den ikke er negativ fordi jeg tester for tidligt...

Taaaak så krydser jeg også for dig alt hvad jeg kan!!! Kunne sørme være dejligt med en lille en i mavsen.

Anmeld

11. maj 2010

AnneBJ

Chalala85 skriver:

Taaaak så krydser jeg også for dig alt hvad jeg kan!!! Kunne sørme være dejligt med en lille en i mavsen.

Det kunne det helt sikkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.