Frustration.. ahhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.611 visninger
28 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Chalala85

Nu har jeg så testen igen.. igen en negativ test. stadig ingen mens eller tegn på det..

Jeg bliver sindsyg, vil jo bare så gerne vide om den er der eller ej

Måske jeg skal teste igen imorgen tidlig?!

Hvornår testede i positivt og hvor meget fordobles HCG niveau pr dag?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

lonemus

Jeg kunne først teste positiv begge gange, da jeg var gået 1 uge over tid.

Anmeld

11. maj 2010

Chalala85

lonemus skriver:

Jeg kunne først teste positiv begge gange, da jeg var gået 1 uge over tid.

øvøv det er så irriterende.. men jeg må vidst hive tålmodighedskortet frem...

Anmeld

11. maj 2010

lonemus

Chalala85 skriver:

øvøv det er så irriterende.. men jeg må vidst hive tålmodighedskortet frem...

Der er vist ikke så meget andet at gøre, men ja, det er drøn irriterende. Man ønsker sig det så meget og så er ventetiden bare LANG .(

Held og lykke med det

Lone

Anmeld

11. maj 2010

Chalala85

lonemus skriver:

Der er vist ikke så meget andet at gøre, men ja, det er drøn irriterende. Man ønsker sig det så meget og så er ventetiden bare LANG .(

Held og lykke med det

Lone

tusind tak ja nu går tiden virkelig langsom.

Anmeld

11. maj 2010

J25

Den kære tålmodighed ja... Det er frygtelig.

Er lige kommet til herinde, så ville lige høre, hvor lang tid er du gået over?? og har du nogen tegn ellers på graviditet??

Håber så inderligt vi begge bliver heldige en dag og alle jer andre der også ønsker, at se de to streger

Anmeld

11. maj 2010

Chalala85

J25 skriver:

Den kære tålmodighed ja... Det er frygtelig.

Er lige kommet til herinde, så ville lige høre, hvor lang tid er du gået over?? og har du nogen tegn ellers på graviditet??

Håber så inderligt vi begge bliver heldige en dag og alle jer andre der også ønsker, at se de to streger

Jeg er gået 3 dage over nu. Jeg har morgen kvalme, metalsmag i munden og føler mig træt men om det bare er et tilfælde ved jeg ikke.

Velkommen til forresten

Anmeld

11. maj 2010

J25

har også haft den frygtelige smag i munden og ekstrem træthed.

Fik taget min hormonspiral ud den 16. april og ikke blødt siden, så syntes næsten det er for utroligt, hvis jeg allerede kan være gravid.

Men under min behandling af hormonspiral blødte jeg omkring den 2. altid og det er jo gået lidt over nu. Og samtidig tænker jeg også om jeg virkelig bilder mig det ind, altså smagen, trætheden osv. - svært når man ønsker sig noget så brændende..

og til et lille grin, så har jeg allerede testet mig 3 gange, for hvis jeg skal beregne efter min normale menstr. så er jeg jo gået en god uge over tid...

Hvor hurtig testede du positiv første gang??

Anmeld

11. maj 2010

Chalala85

J25 skriver:

har også haft den frygtelige smag i munden og ekstrem træthed.

Fik taget min hormonspiral ud den 16. april og ikke blødt siden, så syntes næsten det er for utroligt, hvis jeg allerede kan være gravid.

Men under min behandling af hormonspiral blødte jeg omkring den 2. altid og det er jo gået lidt over nu. Og samtidig tænker jeg også om jeg virkelig bilder mig det ind, altså smagen, trætheden osv. - svært når man ønsker sig noget så brændende..

og til et lille grin, så har jeg allerede testet mig 3 gange, for hvis jeg skal beregne efter min normale menstr. så er jeg jo gået en god uge over tid...

Hvor hurtig testede du positiv første gang??

hehe jeg har også 3 test liggende i skabet klar til brug

Jamen jeg tror jeg var 3 eller 4 uger over tid men vidste ikke der jeg var gravid det var ikke planlagt så tænkte jo ikke over det som jeg eks gør nu.

Anmeld

11. maj 2010

J25

Godt vi kan grine lidt af os selv også...

Al held og lykke  - glæder mig til at høre nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.