Frustration.. ahhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

Chalala85

J25 skriver:

Godt vi kan grine lidt af os selv også...

Al held og lykke  - glæder mig til at høre nyt

Bliver man nødt til i frustrationstiderne hihi

Jo mange tak og i lige måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Loa

11. maj 2010

Chalala85

Loa skriver:

Taaak søde skattepige. stadig ingen mens så jeg hååååber virkelig

Anmeld

11. maj 2010

blomst84

ÅHHHHHHH det er spændende  jeg krydser en million gange  du fortjener at det bliver din tur nu....

Anmeld

11. maj 2010

Riksen

for dig!

Anmeld

11. maj 2010

Lotus86

Jeg står i samme situation, jeg er gået 11 dage over tid, og har ikke set hverken skyggen af mens eller en positiv test.. Dog tog jeg en dagen inden jeg forventede mens, og der ses en næsten usynlig streg, (nogle herinde kunne også ane den) men som sagt stadig negativ efterfølgende, det er jo så frustrerende, og selv om man prøver at lade være, så tænker man jo på det konstanst...

Jeg håber virkelig for dig at der er gevinst

Anmeld

11. maj 2010

Chalala85

blomst84 skriver:

ÅHHHHHHH det er spændende  jeg krydser en million gange  du fortjener at det bliver din tur nu....

Taaak smukke, kunne også være sjovt at følges ad

Anmeld

11. maj 2010

Chalala85

Riksen skriver:

for dig!

Tak, hvor er du sød det er godt nok svært ikke at bruge alle sine teste med det samme hihi

Anmeld

11. maj 2010

Chalala85

npn skriver:

Jeg står i samme situation, jeg er gået 11 dage over tid, og har ikke set hverken skyggen af mens eller en positiv test.. Dog tog jeg en dagen inden jeg forventede mens, og der ses en næsten usynlig streg, (nogle herinde kunne også ane den) men som sagt stadig negativ efterfølgende, det er jo så frustrerende, og selv om man prøver at lade være, så tænker man jo på det konstanst...

Jeg håber virkelig for dig at der er gevinst

Har du ikke været til lægen så og få taget en blodprøve?!

Held og lykke og tak i lige måde

Anmeld

11. maj 2010

Lotus86

Nej det har jeg ikke, har lige været på en lille ferie, men jeg tror jeg vennter og ser, er ikke så forfærdelig god til det med nåle, så det vil jeg helst gerne undgå, men er også sikker på at mens snart kommer, er sikker på jeg ikke er gravid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.