Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tjuhl skriver: nej, hun var online idag, her til aften, kan jeg se på hendes profil...så jeg går ud fra hun stadig venter på sønnike - tååååålmodigt
nej, hun var online idag, her til aften, kan jeg se på hendes profil...så jeg går ud fra hun stadig venter på sønnike - tååååålmodigt
Ansemusen har ikke født endnu, men vil rigtig gerne snart have sønneke presset ud
Jeg er også klar.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Ansemusen har ikke født endnu, men vil rigtig gerne snart have sønneke presset ud Jeg er også klar.....
uhuuuuu vestøv til jer begge to så!!
Tjuhl skriver: uhuuuuu vestøv til jer begge to så!!
Taaark Tror nu først der sker noget sidst i maj. Var til jordmoder idag og bebs skønnes til 3200 g og ligger nu helt fast i bækkenet...stoooor pige
Øvbøv, havde jo lige håbet!
for, at der snart sker noget så
Hej I skønne kvinder Hvor er I bare søde sådan at tænke på mig!
Undskyld jeg ikke har fået skrevet herinde, har haft lidt meget om ørerne de sidste par dage, og i dag da jeg lige var logget ind, skulle vi pludselig ud af døren. INTET er sket! Og Mor her er mildest talt rivende ravende utålmodig NU skal han altså uuud!!! De smerter, som jeg har været bange for kan bare komme an!!! Jeg er så klar som man kan blive og jeg vil bare have min bassemand ud i mine arme nu Kryds fingre for at han melder sin ankomst på terminsdagen imorgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128