har Ansemusen født???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

Vial

Tjuhl skriver:

aj men hvad for noget?! tlf listerne skal ski da overholdes når man føder!!

orv ja, det lyder mega hyggeligt med barselsbesøg når du selv ligger derinde og keeeeeeder dig (du kan forhåbentlig have computeren med!)

Jeg skal ha' computer med. Bliver en helt vildt irriterende debattør herinde. Vil kommentere ALT! Og oprette 100 tråde om dagen ala "så var der stuegang", "kaffen var kold" og "Min nabo snorker". Pyh, det bliver kedeligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Jeg skal ha' computer med. Bliver en helt vildt irriterende debattør herinde. Vil kommentere ALT! Og oprette 100 tråde om dagen ala "så var der stuegang", "kaffen var kold" og "Min nabo snorker". Pyh, det bliver kedeligt...

og jeg vil glæde mig til at læse hver eneste af dem!

Anmeld

10. maj 2010

Vial

Caroline86 skriver:

og jeg vil glæde mig til at læse hver eneste af dem!

Hvor er du sød. Glemte måske lige at nævne, at jeg forhåbentlig skal lægge der i 3 mdr. Det er MANGE tråde ;-)

Anmeld

10. maj 2010

oo

jajajajaaaa, det samme skete da Milka fra navlestrengen var indlagt til aflastning inden hun fik tvillingerne  indlæg om alt muligt. samtidig lå jeg derhjemme og var en zombie pga vi havde mistet, så det gik meget fint op! og jeg er på barsel når det er, så jeg skal nok sidde og svare på hver evig eneste en

Anmeld

10. maj 2010

Vial

Tjuhl skriver:

jajajajaaaa, det samme skete da Milka fra navlestrengen var indlagt til aflastning inden hun fik tvillingerne  indlæg om alt muligt. samtidig lå jeg derhjemme og var en zombie pga vi havde mistet, så det gik meget fint op! og jeg er på barsel når det er, så jeg skal nok sidde og svare på hver evig eneste en

Dejligt med noget support :-)

Var Milka også indlagt til aflastning. Den historie må jeg lige have af hende :-) Har virkelig brug for at høre om andre, som har været i samme situation. Synes nemlig det er skræmmende og ærgeligt.

Anmeld

10. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Hvor er du sød. Glemte måske lige at nævne, at jeg forhåbentlig skal lægge der i 3 mdr. Det er MANGE tråde ;-)

jamen hvad skal jeg ellers lave i min barsel?

Anmeld

11. maj 2010

oo

KaMa skriver:

Dejligt med noget support :-)

Var Milka også indlagt til aflastning. Den historie må jeg lige have af hende :-) Har virkelig brug for at høre om andre, som har været i samme situation. Synes nemlig det er skræmmende og ærgeligt.

jep jep det var hun ja jeg kan godt forstå det er træls at tænke på, at skulle være derinde fordi man vitterligt ikke er i stand til andet end at ligge størstedelen af tiden

Anmeld

11. maj 2010

MM1987

KaMa skriver:

Ha-ha...

Jeg vil glæde mig - jeg har sommerferie og masser af tid...

Min far bor jo i KBH, så næste gang jeg er forbi kan jeg da lige smutte forbi Riget

Vi skal nok sørge for underholdning...

Anmeld

11. maj 2010

Bare mig..

stadig ikke nogen der har hørt noget?

Hun var sidst på d. 7. maj jo.. Det er ved at være nogen dage siden!

Marikka 39+5

for hun ligger med hendes søn nu!

Anmeld

11. maj 2010

oo

~~M.Nielsen~~ skriver:

stadig ikke nogen der har hørt noget?

Hun var sidst på d. 7. maj jo.. Det er ved at være nogen dage siden!

Marikka 39+5

for hun ligger med hendes søn nu!

nej, hun var online idag, her til aften, kan jeg se på hendes profil...så jeg går ud fra hun stadig venter på sønnike - tååååålmodigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.