aj men hvad for noget?! tlf listerne skal ski da overholdes når man føder!!

orv ja, det lyder mega hyggeligt med barselsbesøg når du selv ligger derinde og keeeeeeder dig (du kan forhåbentlig have computeren med!) 
Telefonlister???
Man kan jo også bare svare her inde, eller på sms'erne, når de tikker ind, at man altså bare lige skulle være færdig med at føde inden man kunne svare og sende billede 
Hehe, der var engang, på en anden side, en der lavede et indlæg som dit her Tjuhl, om hvorvidt jeg mon lå og fødte (på terminsdagen, og jeg var for en gangs skyld ikke lige online) lige nu, og hvis ikke så sendte hun i hvert fald MASSER af vestøv af sted med det samme...
Samtidig var der vidst 2 eller mere der skrev på telefonen, om jeg mon ville give mig til at føde, når nu jeg ikke var at finde på nettet... Og faktisk, er alle 3 beskeder sendt omkring klokken 09:00 hvor jeg var på vej mod sygehuset, med presseveer i bilen... Ca. klokken 10:00 fik de første 2 besked tilbage, med billede af barnet, om at det altså havde været liiige lidt svært at svare dem med det samme 
Den sidste besked (på nettet) besvarede jeg vidst ved 14:00 tiden, og gav trådstarter besked på venligst ikke at puste så kraftigt ved en evt. næste gang 
Man skulle nok have været der, men sjovt var det at folk valgte at skrive NØJAGTIG som jeg lå og fødte hehe...
Anmeld