har Ansemusen født???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.466 visninger
25 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

oo

hun skrev til mig i fredags at hun havde besluttet at føde igår, søndag, så jeg er bare superspændt på om der er sket noget eller hvad? nogen der ved noget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ved ingenting, men det kunne da være dejligt for hende!

Håber hun ligger med sin guldklump i favnen!

Anmeld

10. maj 2010

MM1987

Ihh hvor er det altså spændende - jeg synes det er gået forårs baby-boom i den og det er skønt...

Jeg håber hun fik lov at bestemme og at hun sidder og nyder sin søn...

Anmeld

10. maj 2010

Riksen

Uha, ja det er rigtigt spændende!

Anmeld

10. maj 2010

Mira0911

Ih hvor spændende...

Anmeld

10. maj 2010

Vial

Jeg tror det ikke. Så havde Dorthemusen nok hørt det, og så havde hun nok skrevet det til mig. ;-)

Men hvor er der bare rigtig nok mange, som snart skal poppe - eller lige har. Det er så spændende...

Anmeld

10. maj 2010

oo

KaMa skriver:

Jeg tror det ikke. Så havde Dorthemusen nok hørt det, og så havde hun nok skrevet det til mig. ;-)

Men hvor er der bare rigtig nok mange, som snart skal poppe - eller lige har. Det er så spændende...

alright - bare der kommer lyd når miraklet er sket

men er Dorthe ikke også lige oppe over, eller???

Anmeld

10. maj 2010

Vial

Tjuhl skriver:

alright - bare der kommer lyd når miraklet er sket

men er Dorthe ikke også lige oppe over, eller???

Dorthe har desværre ikke tid til at føde, så hun venter. Hun er sat til den 23. maj. Det er meget spændende. Til den tid er jeg højst sandsynlig installeret på Riget til aflastning og hun har lovet at komme forbi min stue med lille Runa. Ih, glæder mig.

I øvrigt det kan jo være, at Anna har valgt at føde uden at underrette Dorthe... Hempf... Eller endnu værre at Dorthe ikke har underrettet mig. Så intet er sikkert.

Anmeld

10. maj 2010

oo

KaMa skriver:

Dorthe har desværre ikke tid til at føde, så hun venter. Hun er sat til den 23. maj. Det er meget spændende. Til den tid er jeg højst sandsynlig installeret på Riget til aflastning og hun har lovet at komme forbi min stue med lille Runa. Ih, glæder mig.

I øvrigt det kan jo være, at Anna har valgt at føde uden at underrette Dorthe... Hempf... Eller endnu værre at Dorthe ikke har underrettet mig. Så intet er sikkert.

aj men hvad for noget?! tlf listerne skal ski da overholdes når man føder!!

orv ja, det lyder mega hyggeligt med barselsbesøg når du selv ligger derinde og keeeeeeder dig (du kan forhåbentlig have computeren med!)

Anmeld

10. maj 2010

mariamiss6

aj men hvad for noget?! tlf listerne skal ski da overholdes når man føder!!

orv ja, det lyder mega hyggeligt med barselsbesøg når du selv ligger derinde og keeeeeeder dig (du kan forhåbentlig have computeren med!)

Telefonlister???

Man kan jo også bare svare her inde, eller på sms'erne, når de tikker ind, at man altså bare lige skulle være færdig med at føde inden man kunne svare og sende billede

Hehe, der var engang, på en anden side, en der lavede et indlæg som dit her Tjuhl, om hvorvidt jeg mon lå og fødte (på terminsdagen, og jeg var for en gangs skyld ikke lige online) lige nu, og hvis ikke så sendte hun i hvert fald MASSER af vestøv af sted med det samme...

Samtidig var der vidst 2 eller mere der skrev på telefonen, om jeg mon ville give mig til at føde, når nu jeg ikke var at finde på nettet... Og faktisk, er alle 3 beskeder sendt omkring klokken 09:00 hvor jeg var på vej mod sygehuset, med presseveer i bilen... Ca. klokken 10:00 fik de første 2 besked tilbage, med billede af barnet, om at det altså havde været liiige lidt svært at svare dem med det samme

Den sidste besked (på nettet) besvarede jeg vidst ved 14:00 tiden, og gav trådstarter besked på venligst ikke at puste så kraftigt ved en evt. næste gang

Man skulle nok have været der, men sjovt var det at folk valgte at skrive NØJAGTIG som jeg lå og fødte hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.