Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Måske Tjuhl har været igang med sine ponponner?
Måske Tjuhl har været igang med sine ponponner?
Ja, det ved man aldrig, hvad hende og rumpenissen har gang i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karo skriver: Det lyder præsic som jeg havde det med Ida Jeg kender godt til det med ikke at ville håbe for meget. Jeg håber de næste 6 dage går hurtigt for dig.
Det lyder præsic som jeg havde det med Ida Jeg kender godt til det med ikke at ville håbe for meget. Jeg håber de næste 6 dage går hurtigt for dig.
Tak, jeg håber også de går rimelig hurtigt! Torsdag, fredag, lørdag har jeg lavet planer, så jeg håber jeg bliver frisk.. For ellers kunne dagene godt blive lidt lange...
Knus
Så nåede jeg sørme også op på 39 i feber idag Den er heldigvis faldet igen, til 37, men føj det var hårdt. Måtte nærmest bæres på toilet..
Gad vide, hvad jeg har fanget mig?!
Håber I andre springer over!!
Karo skriver: Jeg ville lige høre om du har testet og hvad prøven sagde.Man er vel nysgerig
Jeg ville lige høre om du har testet og hvad prøven sagde.Man er vel nysgerig
Hehe, du har lov til at være nysgerrig. Kan man andet??
Negativ.. Men intet spor af mens., så vi venter stadig..
Og sjovt at du huskede det
kitty skriver: Hehe, du har lov til at være nysgerrig. Kan man andet?? Negativ.. Men intet spor af mens., så vi venter stadig.. Og sjovt at du huskede det
Karo skriver: Selvfølgelig kunne jeg huske det. Jeg fortsætter med at krydse finger for dig
Selvfølgelig kunne jeg huske det. Jeg fortsætter med at krydse finger for dig
Mange tak!
Jeg håber det hjælper, og at de to streger viser sig i løbet af ugen!
Ha' en dejlig dag!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128