Puha, jeg har det skidt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

TbCp

kitty skriver:

Jeg har det stadig møg-dårligt.. Og har sovet elendigt i nat Nu er jeg blevet forkølet oveni hatten, men har stadig kvalme og er træt i kroppen.. Er lige stået op nu, og tager endnu en dag på sofaen hjemme.. Øv!

aj øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

otlitrom

Majastina skriver:

Pyha, du kan tro, at jeg har haft ynkelige dage som den du havde igår. De er gyselige! Tror du at det er fordi der er gevinst, eller er det pågrund af hormonerne? Hvornår får du svar på om der er gevinst, det er jo ret spændende.

Jeg håber, at det snart lykkes det hele, og jeg håber, at du har det bedre idag.

Jeg får ikke hormoner endnu - så det kan ikke være dem. Men det kan måske være mine egne hormoner, hvis der er gevinst. Jeg har rigtig meget prikken og stikken i underlivet, men der er stadig 6 dage til testdag.. Jeg håber inderligt, men er jo også bange for at snyde mig selv fuldstændigt

Har det desværre ikke bedre idag, så tager endnu en dag på sofaen. ØV!

Knus

Anmeld

11. maj 2010

otlitrom

Karo skriver:

Jeg har kun haft det sådan en gang (udover når jeg har været syg) og det var en uge inden jeg fandt ud af jeg ventede Ida. Så det kunne da godt være at det er fordi der venter jer noget dejligt til Januar..........

Jeg vil helt sikkert krydse fingere for at det er derfor og ikke fordi du bare har det lidt skidt.

Tak for alle dine krydsede fingre!! Jeg er blevet forkølet nu, men jeg har ingen feber, og det får jeg altid, bare der er det mindste galt.. Jeg tjekkede både igår og nu...

Det er mærkeligt.. Men jeg håber det er et tegn

Knus

Anmeld

11. maj 2010

Dictes mor

kitty skriver:

Jeg får ikke hormoner endnu - så det kan ikke være dem. Men det kan måske være mine egne hormoner, hvis der er gevinst. Jeg har rigtig meget prikken og stikken i underlivet, men der er stadig 6 dage til testdag.. Jeg håber inderligt, men er jo også bange for at snyde mig selv fuldstændigt

Knus

Det kender jeg godt, men tør ikke håbe, fordi man ved bare hvor ked af det man bliver, hvis man tror den er der, og det så viser sig ikke at være sandt. Så det kan jeg godt følge dig i. Jeg håber de næste seks dage går hurtigt, så du kan få svar på, om det er lykkedes eller ej.

Anmeld

11. maj 2010

otlitrom

TbCp skriver:

aj øv

Ja, rigtig øv! Vi arbejder i grupper på studiet, og jeg føler virkelig jeg svigter dem. Jeg må bare lave det jeg kan hjemmefra, og så bage en kage som plaster på såret..

Anmeld

11. maj 2010

otlitrom

Majastina skriver:

Det kender jeg godt, men tør ikke håbe, fordi man ved bare hvor ked af det man bliver, hvis man tror den er der, og det så viser sig ikke at være sandt. Så det kan jeg godt følge dig i. Jeg håber de næste seks dage går hurtigt, så du kan få svar på, om det er lykkedes eller ej.

Nej, man tør ikke håbe, fordi man bliver skuffet. Men på den anden side kan man ikke lade være, fordi man ønsker det så inderligt! Det evige dilemma.. Og tænk; det er kun de første bekymringer, ikke? Nå jeg først ér gravid, så kommer der jo 135 andre dilemmaer/bekymringer. Vi er tossede, at vi går ind i det her!

Anmeld

11. maj 2010

Dictes mor

kitty skriver:

Nej, man tør ikke håbe, fordi man bliver skuffet. Men på den anden side kan man ikke lade være, fordi man ønsker det så inderligt! Det evige dilemma.. Og tænk; det er kun de første bekymringer, ikke? Nå jeg først ér gravid, så kommer der jo 135 andre dilemmaer/bekymringer. Vi er tossede, at vi går ind i det her!

Det er ikke engang løgn, bekymringerne bliver flere og flere, og de bliver endnu flere, når den lille først kommer til verden. Sådan er det vist at blive mor, så skal man bekymre sig resten af livet

Anmeld

11. maj 2010

TbCp

kitty skriver:

Knus

Måske Tjuhl har været igang med sine ponponner?

Anmeld

11. maj 2010

Karo

Det lyder præsic som jeg havde det med Ida

Jeg kender godt til det med ikke at ville håbe for meget. Jeg håber de næste 6 dage går hurtigt for dig.

Anmeld

11. maj 2010

otlitrom

Majastina skriver:

Det er ikke engang løgn, bekymringerne bliver flere og flere, og de bliver endnu flere, når den lille først kommer til verden. Sådan er det vist at blive mor, så skal man bekymre sig resten af livet

Ja, og vi gør det med glæde!

Hvis jeg bare kan få halvt så skønne unger som I herinde, så kan det da ikke gå helt galt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.