Puha, jeg har det skidt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
26 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

otlitrom

Har ligget herhjemme på sofaen hele dagen, som en slatten vaskeklud.. Jeg kan intet! Jeg har kvalme, er øm i kroppen, og det føles ærlig talt som tømmermænd..!

Ynk ynk, hvor har jeg ondt af mig selv..

Kæresten kom hjem for en time siden, tændte bruseren og fandt tøj frem til mig (for jeg lå stadig i nattøj på sofaen), han synes jeg var ret ucharmerende.. Kan jeg måske godt forstå, men jeg kunne slet ikke overskue at flytte mig.. Nu har jeg så været inde at vende under bruseren, og jo, det hjalp da lidt.. Men det var rart at komme tilbage på sofaen.

Har I også de dage, hvor I bare er totalt ynkelige? Jeg føler mig ret ussel lige nu.. Håber det er bedre i morgen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

TbCp

Åhh ja de dage kender jeg godt
Det er bare slet ikke sjovt.

Håber det bare er sådan en engangsforestilling og at du er på toppen imorgen igen!

Anmeld

10. maj 2010

anna-jonas

Ork ja.............de dage har jeg da også. Så er det nu rart at få lidt ekstra opmærksomhed, og en lille nussetur af manden.

Håber at morgendagen bliver bedre...........

Anmeld

10. maj 2010

otlitrom

Jeg tror ikke jeg fået meget nusseri ud af ham, jeg tror han synes jeg er lidt for ynkelig.. Men skidt. Så kan jeg ynke mig herinde i stedet.

Jeg håber også det er en engangsforestilling.. Eller noget der giver gevinst til Januar Man er vel håbløs optimist...

Pt. tror jeg dog bare jeg er skidt, og at det forsvinder efter en god nats søvn.

Knus

Anmeld

10. maj 2010

Bondepigen

Årh det kunne være godt, hvis du var ynkelig, fordi der var gevinst...

Men god bedring uanset. Det er øv at være skidt!

Anmeld

11. maj 2010

TbCp

Hvordan går det idag?

Anmeld

11. maj 2010

Dictes mor

Pyha, du kan tro, at jeg har haft ynkelige dage som den du havde igår. De er gyselige! Tror du at det er fordi der er gevinst, eller er det pågrund af hormonerne? Hvornår får du svar på om der er gevinst, det er jo ret spændende.

Jeg håber, at det snart lykkes det hele, og jeg håber, at du har det bedre idag.

Anmeld

11. maj 2010

Karo

Jeg har kun haft det sådan en gang (udover når jeg har været syg) og det var en uge inden jeg fandt ud af jeg ventede Ida. Så det kunne da godt være at det er fordi der venter jer noget dejligt til Januar..........

Jeg vil helt sikkert krydse fingere for at det er derfor og ikke fordi du bare har det lidt skidt.

Anmeld

11. maj 2010

otlitrom

bondepigen skriver:

Årh det kunne være godt, hvis du var ynkelig, fordi der var gevinst...

Men god bedring uanset. Det er øv at være skidt!

Tak! Det er desværre ikke bedre idag..

Anmeld

11. maj 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Hvordan går det idag?

Jeg har det stadig møg-dårligt.. Og har sovet elendigt i nat Nu er jeg blevet forkølet oveni hatten, men har stadig kvalme og er træt i kroppen.. Er lige stået op nu, og tager endnu en dag på sofaen hjemme.. Øv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.