Er denne G-test positiv eller...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Weeeehuuuu! Den er da SÅ positiv! FEDT RIKKE - Tillykke! De første to jeg tog var overhovedet ikke så synlige, men blev det i løbet af en uge!

Håber det betyder at vi kan følges ad de næste otte måneder

Ja, det kunne være rigtigt hyggeligt at følges ad Jeg tester om et par dage igen, og så ringer jeg til min læge - han har nemlig lovet os en tryghedsscanning pga. MA'en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

ønskebørn74

Kan sagtens se den søde Hjertelig tillykke med det!!!

Knus Lene

Anmeld

10. maj 2010

Riksen

ønskebarn74 skriver:

Kan sagtens se den søde Hjertelig tillykke med det!!!

Knus Lene

Tak Håber virkelig at den bliver til noget denne gang.

Anmeld

10. maj 2010

ønskebørn74

Riksen skriver:

Tak Håber virkelig at den bliver til noget denne gang.

Herfra...

Anmeld

10. maj 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Ja, det kunne være rigtigt hyggeligt at følges ad Jeg tester om et par dage igen, og så ringer jeg til min læge - han har nemlig lovet os en tryghedsscanning pga. MA'en.

Fedt fedt fedt. Hvornår skal den ligge så? Er nu altså ret sikker på du godt kan ringe til lægen. Jeg gjorde det da min test på meget mere svag ud end din, og hun sagde at hun først ville se mig d. 21., for "en streg er en streg ligemeget hvor utydelig den er".

Anmeld

10. maj 2010

Kløver

jeg kan tydeligt se den, STORT tillykke

Anmeld

10. maj 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Fedt fedt fedt. Hvornår skal den ligge så? Er nu altså ret sikker på du godt kan ringe til lægen. Jeg gjorde det da min test på meget mere svag ud end din, og hun sagde at hun først ville se mig d. 21., for "en streg er en streg ligemeget hvor utydelig den er".

Det er omkring uge 7-8, så man kan se hjerteblink. Hvad med dig? Du får vel en del scanninger pga. din historie eller...?

Hm... jeg tror nu at jeg har det bedst med en tydeligere streg, selvom en streg er en streg. Det er måske lidt underligt, men så er det på en eller anden måde lidt mere virkeligt - det er nok ikke gået helt op for mig endnu.

Anmeld

10. maj 2010

Riksen

Maja84 skriver:

jeg kan tydeligt se den, STORT tillykke

Tak

Anmeld

10. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tillykke

Anmeld

10. maj 2010

82Miraklet

Riksen skriver:

Tak

Aner ikke om jeg skal vække manden (han har været på natarbejde), da den ikke er helt så tydelig. Men jeg er jo også kun liiige gået over tid...

Min graviditet test fra billigeteste, blev ALDRIG mere positiv end den din er..... Så STORT tillykke med graviditeten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.