Er denne G-test positiv eller...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Det er omkring uge 7-8, så man kan se hjerteblink. Hvad med dig? Du får vel en del scanninger pga. din historie eller...?

Hm... jeg tror nu at jeg har det bedst med en tydeligere streg, selvom en streg er en streg. Det er måske lidt underligt, men så er det på en eller anden måde lidt mere virkeligt - det er nok ikke gået helt op for mig endnu.

I første omgang får jeg samme behandling som dig - en scanning i 7. eller 8. uge for at tjekke hjerteblink.

Kender godt fornemmelsen af at det er for uvirkeligt!

Knus fra Mette der har taget  6 (!!!) tests denne gang fordi hun var rimelig sikker på at hun havde fucket et eller andet op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Diana...

Wee stort tillykke med et 2 streger 

Anmeld

10. maj 2010

Riksen

Mettemus skriver:

I første omgang får jeg samme behandling som dig - en scanning i 7. eller 8. uge for at tjekke hjerteblink.

Kender godt fornemmelsen af at det er for uvirkeligt!

Knus fra Mette der har taget  6 (!!!) tests denne gang fordi hun var rimelig sikker på at hun havde fucket et eller andet op.

Nå, okay. Det bliver spændende til scanningen - jeg håber at der denne gang er noget at se.

Ja, det er skisme da mærkeligt at stå med en positiv test, når man egentlig ikke har de vildeste symptomer.

Anmeld

10. maj 2010

Riksen

Tak, hvor er I søde

Anmeld

10. maj 2010

Putomanen

Et kæmpe tillykke med de to flotte streger!!!

Anmeld

10. maj 2010

_-Kathrine-_

Kan også se de 2 streger :-)

Stort tillykke

Hilsen fra Kathrine

Anmeld

10. maj 2010

Chalala85

Ihh stort tillykke

Anmeld

10. maj 2010

Riksen

Takker

Anmeld

10. maj 2010

mortil(nichlasogmathias)

weee, kan også se den.. STORT tillykke hvis det er en god ting at der er to streger..

Anmeld

10. maj 2010

Riksen

karina22 skriver:

weee, kan også se den.. STORT tillykke hvis det er en god ting at der er to streger..

Tak!

Jo, det er skam en rigtig, rigtig god ting at der er to streger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.