Er denne G-test positiv eller...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

Riksen

Sofia skriver:

Jeg kan også se den, ihh den er positiv, sikke en dejlig dag det bliver for dig

Godt!

Ja, det bliver en skøn dag! Hm... det kommer nu nok til at ødelægge eksamenslæsningen en smule

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Riksen

Tak, tak, tak tøser

Er helt rundt på gulvet!!

Anmeld

10. maj 2010

Sofia

Riksen skriver:

Godt!

Ja, det bliver en skøn dag! Hm... det kommer nu nok til at ødelægge eksamenslæsningen en smule

Jeg skal læse til eksamen hele dagen, så jeg tager tørnen for dig, hold du bare fri og NYD de små lykkebobler i din mave

Anmeld

10. maj 2010

Riksen

Sofia skriver:

Jeg skal læse til eksamen hele dagen, så jeg tager tørnen for dig, hold du bare fri og NYD de små lykkebobler i din mave

Det er sødt af dig, men tror nu ikke at den går

Jeg vil da i hvert fald give det et forsøg.

Anmeld

10. maj 2010

VIPpigen

Riksen skriver:

Tak

Aner ikke om jeg skal vække manden (han har været på natarbejde), da den ikke er helt så tydelig. Men jeg er jo også kun liiige gået over tid...

Uhh... Ved jeg så heller ikke, tror ikke jeg ville kunne holde ud og gå og vente på han vågner. Ved godt den ikke er vildt tydlig, men jeg syntes nu den ser ret positiv ud. Så det er op til dig om du vil dele nyheden med ham nu, eller når han vågner. Men altså han kan vel sove hele dagen mens du svæver rundt på en lyserød sky

Anmeld

10. maj 2010

oo

juhuuu!!! den er skismer da positiv!! Tillykke

Anmeld

10. maj 2010

businesstigger

Riksen skriver:

Hej piger!

Ja, jeg tog en test i morges fordi jeg ikke havde fået mens i weekenden (og der er i øvrigt heller ikke tegn på at den kommer).

Jeg regnede egentlig ikke med at der kom en nr.2 streg, men jeg synes nu altså at jeg kan se den. Hvad med jer? Hjælp!

Ps. Jeg synes at jeg har hørt om noget der kaldes en skyggestreg, men hvad er det?

Knus Rikke

Kan helt sikkert se den!

Stort tillykke!!!

Anmeld

10. maj 2010

NinaNymannMadsen

jo der er mere end en streg hvertfald. så den er positiv. tillykke

Anmeld

10. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Klart positiv. Stort tillykke

Anmeld

10. maj 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Hej piger!

Ja, jeg tog en test i morges fordi jeg ikke havde fået mens i weekenden (og der er i øvrigt heller ikke tegn på at den kommer).

Jeg regnede egentlig ikke med at der kom en nr.2 streg, men jeg synes nu altså at jeg kan se den. Hvad med jer? Hjælp!

Ps. Jeg synes at jeg har hørt om noget der kaldes en skyggestreg, men hvad er det?

Knus Rikke

Weeeehuuuu! Den er da SÅ positiv! FEDT RIKKE - Tillykke! De første to jeg tog var overhovedet ikke så synlige, men blev det i løbet af en uge!

Håber det betyder at vi kan følges ad de næste otte måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.