Isa og Mia vej til verden LANGT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

lillemunk

lululupo skriver:

UHHHH en fortælling, du er for sej og det er falckredderen vist også..... Endnu engang stort stort tillykke

Takker
Det var en kæmpe oplevelse for os alle-SÅ VILDT- når man tænker tilbage på det.
Hvor er din mave bare smuk, hvornår er der termin???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

lululupo

lillemunk skriver:

Takker
Det var en kæmpe oplevelse for os alle-SÅ VILDT- når man tænker tilbage på det.
Hvor er din mave bare smuk, hvornår er der termin???

Ja altså jeg selv håber snarttttt, men det er først 14-6......

Anmeld

10. maj 2010

lillemunk

nutche skriver:

helt fantastisk fb. er så imponeret over den ro du havde igennem det hele. og ja det er da en helt fantastisk ting at ku fortælle dem når de bliver store

Takker
Kan huske jeg tænkte så længe Falckredderen er rolig er jeg også rolig
Det er en vild historie som man kan fortælle dem, når de bliver større. De går som ambulance babyerne ude i byen har jeg hørt, folk jeg ikke engang kender sender mig lykønskninger på Facebook.

Anmeld

10. maj 2010

Lone Jakobsen

lillemunk skriver:

Takker
Kan huske jeg tænkte så længe Falckredderen er rolig er jeg også rolig
Det er en vild historie som man kan fortælle dem, når de bliver større. De går som ambulance babyerne ude i byen har jeg hørt, folk jeg ikke engang kender sender mig lykønskninger på Facebook.

jamen hvor er det fantastisk at nogen folk bare besidder den der fantastisk smittende ro. jeg havde en jm engang der gjorde det samme

en historie som den er jo helt speciel, så kan godt forstå at fremmede sender dig hilsner. det er jo ikke noget man oplever hver dag

Anmeld

10. maj 2010

lillemunk

lululupo skriver:

Ja altså jeg selv håber snarttttt, men det er først 14-6......

Syntes den er så smuk.14 juni så er der lidt til endnu.... men tiden er bare så lang.
Har du det ellers godt eller er du meget plaget af at være gravid?

Anmeld

10. maj 2010

lillemunk

MyBaby skriver:

Hold da op - jeg sidder her med tårer i øjnene! Hvor er det en fantastisk beretning og hvor er jeg glad for, at alt er gået godt og I alle tre har det godt.

Kæmpe stort tillykke med dine to små piger!

Kram

Smiler og takker
Det er så dejligt at være hjemme og vi bare har det godt.
Der kunne jo ha været sket så meget.....meeeeeend et skal man ikke tænke på nu.

Anmeld

10. maj 2010

lululupo

lillemunk skriver:

Syntes den er så smuk.14 juni så er der lidt til endnu.... men tiden er bare så lang.
Har du det ellers godt eller er du meget plaget af at være gravid?

Ja tiden er lang.... Er lidt plaget af ekstra væske,  bryder mig ikk om tallet på vægten, manglende søvn pga halsbrand, en kæmpemave og uro i kroppen.... Kan ikke slippe af med en blærebetændelse som nu har været der over en mdr 

Og jeg kan virkelig ikk vente mere med at skulle holde min prinsesse i armene, århhhh jeg savner hende - kom nu ud!!! Slimproppen (forfærdeligt navn ) røg dog for 3 uger siden, så tænker at det må blive før tid...

Er det ikk skønt at være hjemme hos alle dine guldklumper?

Anmeld

10. maj 2010

AWO

Hold da op, en fødsel!! Kæmpe stort tillykke - hvor er du sej!

Og"ambulance-babyerne" ender da sikkert med at blive hele byens maskotter..

KH Anke - som håber på en "lidt" mere rolig fødsel..

Anmeld

10. maj 2010

lillemunk

lululupo skriver:

Ja tiden er lang.... Er lidt plaget af ekstra væske,  bryder mig ikk om tallet på vægten, manglende søvn pga halsbrand, en kæmpemave og uro i kroppen.... Kan ikke slippe af med en blærebetændelse som nu har været der over en mdr 

Og jeg kan virkelig ikk vente mere med at skulle holde min prinsesse i armene, århhhh jeg savner hende - kom nu ud!!! Slimproppen (forfærdeligt navn ) røg dog for 3 uger siden, så tænker at det må blive før tid...

Er det ikk skønt at være hjemme hos alle dine guldklumper?

Noget tyder da på det kunne blive før tid og når du er så langt henne sker der ikke så meget ved det.. men har jo bedst af at blive der inde... men kan da godt forstå at du vil ha det overstået sådan som du har det... smiler lyder bekendt.... jeg følte en kæmpe lettelse efter pigerne kom til verden INGEN SMERTER SÅ SKØNT.
Så jeg kan godt forstå du glæder dig.

Jo det er fantastisk dejligt at være hjemme igen, nyder alle mine piger for hold op hvor savnede jeg bare de store da vi var indlagt.

Anmeld

10. maj 2010

lululupo

lillemunk skriver:

Noget tyder da på det kunne blive før tid og når du er så langt henne sker der ikke så meget ved det.. men har jo bedst af at blive der inde... men kan da godt forstå at du vil ha det overstået sådan som du har det... smiler lyder bekendt.... jeg følte en kæmpe lettelse efter pigerne kom til verden INGEN SMERTER SÅ SKØNT.
Så jeg kan godt forstå du glæder dig.

Jo det er fantastisk dejligt at være hjemme igen, nyder alle mine piger for hold op hvor savnede jeg bare de store da vi var indlagt.

Det kan jeg forstå og har også tænkt på jer, men nu er I samlet, solen skinner, sommeren er på vej og der er tid til at være en hel familie....

Jeg skal nok holde på hende lidt endnu, hmmm tror egentlig ikk på det, men har nu drømt 2 gange at det bliver d 27 maj, only time will tell!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.