Isa og Mia vej til verden LANGT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

lillemunk

Jibbe skriver:

Tillykke med dine små skønne piger... vild fb 

takker
Det er lidt vildt men jeg er bare glæd for at vi alle har det godt og er hjemme igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

lillemunk

Mor til David skriver:

SIkke en fødselsoplevelse! Godt gået!

Og stort tillykke endnu en gang!

Takker

Anmeld

10. maj 2010

lillemunk

michella80 skriver:

WOW!!! Det lyder sgu ret vildt!!!! Og hurtigt!!! Det var jo ligefør du ikke nåede at have veer! Og ja mht Falckredderne så oplever de sgu noget! GOdt de kan tage imod dejlige bebser!!!Endnu engang tillykke med dem!

TakkereSmiler ja det er en vild historie også sjældent det sker med tvillinger og især for tidligt fødte.

Anmeld

10. maj 2010

lillemunk

TbCp skriver:

Vildt!
Det er da en fantastisk beretning at kunne fortælle dem om nogle år

Stort tillykke med dem!

Takker Tina
Det er ret vildt at se tilbage på, men så lykkelig for at alt gik som det skulle og vi alle har det godt.

Anmeld

10. maj 2010

lillemunk

dorthemus skriver:

Hold da kæft for en historie...det er da for vildt!! Og ja du er sgu´ mega sej!

Kæmpe tillykke med dine piger og med at de tager godt på

Takker Dorthepigen

Anmeld

10. maj 2010

lillemunk

dorthemus skriver:

Hold da kæft for en historie...det er da for vildt!! Og ja du er sgu´ mega sej!

Kæmpe tillykke med dine piger og med at de tager godt på

Takker Dorthepigen

Anmeld

10. maj 2010

lillemunk

Mettemus skriver:

Jamen det var jo lige til en film!! Helt vildt - så virkede det måske alligevel godt nok det der smertestillende?

Men endnu en gang tillykke. Dejligt endelig at få dem med hjem til dine store piger.

Tusind kram

Takker Mette!
Ja det er ret vildt, De går som ambulance tvillingerne ude i byen, man får ret meget opmærksomhed for der er ret mange der har hørt historien.

Endnu engang tillykke med dine 2 streger Så dejligt for jer, hvor langt er du ca henne nu ?

Anmeld

10. maj 2010

MyBaby

Hold da op - jeg sidder her med tårer i øjnene! Hvor er det en fantastisk beretning og hvor er jeg glad for, at alt er gået godt og I alle tre har det godt.

Kæmpe stort tillykke med dine to små piger!

Kram

Anmeld

10. maj 2010

lillemunk

~~M.Nielsen~~ skriver:

hold da helt op, en oplevelse. Den eller de falckreddere har da vidst fået en oplevelse for livet. når nu alt er gået godt trods den alt for tidlige fødsel, må man vidst kalde det for en drømmefødsel i forhold til smerterne og hvor hurtigt det er gået.
Stort tillykke til dig!

Takker
Ja det var en helt oki fødsel når jeg tænker tilbage på det.
Havde jo en helt fantastisk fødselshjælper

Anmeld

10. maj 2010

lillemunk

Rosa skriver:

Det er ligegodt den vildeste fødselsberetning jeg nogensinde har læst - fååårk hvor er du SEJ!!!!!!

Kæmpestort tillykke med pigerne Jeg glæder mig til at se billeder af dem og følge med, selvom du nok får hænderne fulde ifht at skrive indlæg den næste tid Jeg selv skriver jo kun med en arm, og du har jo ingen arme fri

Kh

Rosa

Takker
Syntes faktisk jeg er lidt sej... har fået fortalt at jeg kun sagde AV AV når jeg fødte......men de var jo heller ikke så store, tænkte så længe Falckredderen er rolig er jeg rolig

Stort tillykke med din dejlige baby, der er vist lige noget jeg skal ha indhentet og læst om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.