Frygter mine forældres reaktion ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

Mettemus

Anonym skriver:

Lige en lille opdatering:

De overlevede :b Og de er ikke sure .. 
De sagde at de lige skulle sluge den ..
Men vi fik en god snak om alt muligt .. Så de har det vist okay med det .. Selvom min far ikke vil kaldes "bedstefar" endnu ..

Så nu er jeg MEGET lettet ! (: 

Dejligt! Tillykke med det

Og fair nok lige at skulle sluge den - det er jo en stor ting og en stor beslutning. Er det ikke bare helt vildt dejligt at få sagt det højt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

june1987

min mors reaktion var at jeg ikke skulle beholde cecilia, men jeg trodsede hende og fik hende hun blev glad i starten men nu har jeg ikke snakket med hende i mange år hun ved ikke engang hvordan de ser ud eller noget.

min far: han elsker at være morfar til mine to piger, og det er jeg vildt glad for dog synes han at vi skal vente med flere i mange år men det er nu jeg også enig med ham i

Anmeld

10. maj 2010

Anonym trådstarter

Mettemus skriver:

Dejligt! Tillykke med det

Og fair nok lige at skulle sluge den - det er jo en stor ting og en stor beslutning. Er det ikke bare helt vildt dejligt at få sagt det højt?

Det er rigtig dejligt ! Nu har jeg skjult det for dem  i en måned , så det var meget rart endelig at komme ud med det (:

Vi har aftalt med mine forældre , at resten af familien ikke skal vide noget , før efter 12. uge .. Er også lidt bekymret for mine bedsteforældres reaktioner på at de nu skal være oldeforældre .. 

Og min oldemor skal være tipoldemor ! Det er da lidt vildt .. Sådan en har jeg ikke haft :b

Anmeld

10. maj 2010

Mettemus

Anonym skriver:

Det er rigtig dejligt ! Nu har jeg skjult det for dem  i en måned , så det var meget rart endelig at komme ud med det (:

Vi har aftalt med mine forældre , at resten af familien ikke skal vide noget , før efter 12. uge .. Er også lidt bekymret for mine bedsteforældres reaktioner på at de nu skal være oldeforældre .. 

Og min oldemor skal være tipoldemor ! Det er da lidt vildt .. Sådan en har jeg ikke haft :b

Min bedstemor sagde at de som "Older" bare var rigtig, rigtig glade - de skulle jo ikke tage stilling til noget som helst praktisk, men bare glæde sig over den lille ny (hun var selv kun 19 da hun blev gravid første gang så det har aldrig ligget til hende at dømme unge mødre). Men ja - lidt vildt med en tipoldemor, sådan en tror jeg ikke jeg kender nogen der har haft!

Anmeld

10. maj 2010

4xGreve

Anonym skriver:

De finder ud af at vi skal være forældre på søndag ..

Jeg havde forventet at de tog i sommerhus - så var der da 90 km imellem os :b Men nu har de så valgt at blive hjemme .. Tror de står og ringer på søndag morgen .. Tør i hvert fald ikke tage telefonen på søndag :p

Men på den anden side .. Det er deres første barnebarn , det er planlagt og mig og kæresten er rigtig glade .. 

"Skal" de ikke tage det pænt så ? :b

Er der nogle som har nogle POSITIVE historier om jeres forældres reaktioner ?

åh ja... jeg kan huske at jeg troede min far vil slå mig ihjel, men i stedet grinet han og sagde det viste jeg da godt (han viste det før jeg selv gjorde, han blev så glad og stolt) mine søskende derimod de tog det mindre pænt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.